וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווילי וורן: "עכשיו ישימו לנו את המטרה על הגב"

4.11.2012 / 18:03

אחרי הניצחון ביד אליהו, תארח מוליכת הטבלה מכבי ראשל"צ את הפועל תל אביב (19:40, ספ' 5). אשקלון תארח את נתניה

המחזור הרביעי בליגת העל יגיע מחר (שני) לסיומו עם שני משחקים נוספים כשבמוקד ייערך הדרבי של אולם "בית מכבי" בראשון לציון בין מכבי ראשון לציון, שמגיעה לאחר ניצחון נהדר על מכבי תל אביב, לבין הפועל תל אביב. מלבד ראשון לציון קיימת רק עוד קבוצה אחת שטרם הפסידה בליגה העונה, ברק נתניה, והיא תצא למשחק חוץ מול עירוני אשקלון שצירפה היום את הפורוורד מייקל היינס במקומו של מרקוס דאב.

ריקי היקמן שחקן מכבי תל אביב מול ווילי וורן שחקן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
ווילי וורן: "יש לנו שני ניצחונות גדולים בחוץ, אבל המטרה שלנו היא לשמור על הבית"/ברני ארדוב

מכבי ראשון לציון – הפועל תל אביב (19:40, ספורט 5)

אחרי הניצחון הגדול על מכבי תל אביב ביד אליהו חוזרת מכבי ראשון לציון למשחק מול הקבוצה השנייה שמשחקת העונה ב"בית מכבי", הפועל תל אביב. בראשון לציון ניסו במהלך כל השבוע להוריד את השחקנים לקרקע, והשתדלו שלא לשוחח עם השחקנים על העובדה שרוב הקבוצות שמנצחות את מכבי תל אביב, מפסידות במשחק לאחר מכן. בקבוצה ינסו להכשיר את לאזריק ג'ונס לקראת המשחק, אך בשלב זה הוא נמצא בספק.

"נהנינו מהניצחון על מכבי תל אביב, אבל זה כבר מאחורינו, הדבר החשוב הוא שנתרכז במשחק שלנו מול הפועל תל אביב", אמר ווילי וורן לוואלה! ספורט לקראת המשחק, "זאת הייתה חוויה נהדרת בשבילנו, אנחנו חבורה צעירה ורצינו לנצח את הקבוצה הגדולה אצלה בבית, ואני מקווה שזה ירים את המועדון שלנו הלאה, עכשיו כולם ישימו את המטרה על הגב שלנו, אנחנו הקבוצה שרוצים לנצח. אנחנו מצפים למלחמה בכל משחק, אנחנו באים לשחק חזק בהגנה, יש לנו שני ניצחונות גדולים בחוץ, אבל המטרה שלנו היא לשמור על הבית. אם נשחק חזק כמו ששיחקנו בחוץ, לא תהיה לנו בעיה".

גם הקבוצה האדומה מתל אביב מגיעה למשחק לאחר ניצחון חשוב על עירוני אשקלון. הקבוצה של ארז אדלשטיין צירפה השבוע את ראמון מור ששוחרר מביילה, אך טרם רשמה אותו באיגוד הכדורסל, ואם לא תעשה זאת עד ליום שני בבוקר, הוא לא יוכל לשחק מול הכתומים. בקבוצה היו מרוצים מאוד מהיכולת של הפורוורד-סנטר ג'ף אלן והחתימו אותו לחודש נוסף, כשבמהלכו הוא ינסה להרשים את הצוות המקצועי.

המספר הנוסף

2 – קטגוריות שונות בליגה מוביל מתן נאור – דקות משחק וחטיפות. היחיד שמחזיק בראש יותר קטגוריות הוא אדריאן יוטר שמוביל את טבלת המדד, הזריקות מהעונשין והחסימות.

9 – ניצחונות רצופים היא פתיחת העונה הטובה ביותר של מכבי ראשון לציון בעונת 1994/5. הפתיחה העונה היא הטובה ביותר מאז.

15 – נקודות הפרש מחקה מכבי ראשון לציון ב-3 הדקות האחרונות בעונת 2005/6 בדרך לניצחון על האדומים בהארכה.

יעמוד למבחן: עמית בן דוד. הרכז הותיק של אפי בירנבוים נראה מצוין מתחילת העונה, אבל הניסיון והיכולת שלו תמדד מול האדומים באם יצליח לעזור להוריד את השחקנים לקרקע אחרי הניצחון על מכבי תל אביב.

אליצור אשקלון – ברק נתניה (19:30, פריצות בספורט 5)

הקבוצה של עדי אזולאי עדיין לא ניצחה העונה והיא תנסה לעשות זאת כשתארח את הקבוצה מעיר היהלומים. באשקלון צירפו היום את הפורוורד מייקל היינס שנחת ביום שישי בישראל והוא יחליף לחודש הקרוב את מרקוס דאב הפצוע. בינתיים ניסו בקבוצה במהלך השבוע להכניס לעניינים את גור פורת וגילי מוסינזון שהצטרפו קצת לפני המשחק מול הפועל תל אביב בשבוע שעבר, ומקווים להראות יכולת טובה בהרבה לאור החיזוק.

ההפתעה הגדולה של העונה עד כה היא הקבוצה הצהובה מנתניה. שחקניו של דני פרנקו הפתיעו בשבוע שעבר את הפועל ירושלים, ויודעים שהמומנטום שהם נמצאים בו יכול לעזור להם בסיום העונה הסדירה כדי להכנס לפלייאוף העליון. בנתניה משאירים בשלב זה בסגל את ג'ונתן מיצ'ל וריימר מורגן, כשהאחרון עדיין לא יכול לחזור לשחק, ובשלב מאוחר יותר תתקבל ההחלטה האם לשחרר אחד מהם או לא.

המספר הנוסף

5 – שחקנים בברק נתניה קולעים העונה בממוצע בספרות כפולות.

6 – ניצחונות רצופים יש לנתניה על אשקלון מאז עונת 2009/10.

8 – חודשים עברו מאז שאליצור אשקלון השיגה ניצחון בליגה הסדירה. מאז הפסידה הקבוצה 11 משחקים.

יעמוד למבחן: דרון וושינגטון. הפורוורד המצוין היה נהדר מול הפועל ירושלים, אך בדקות הסיום מעט נחלש. אם יצליח לסחוב את הקבוצה לניצחון רביעי, יצטרכו הרבה מאמנים בליגת העל לענות על השאלה כיצד פספסו אותו.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully