וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: 1:3 ענק לנצרת עילית המוליכה בראשון לציון

צמד של ערן מלכין בתוספת הזמן העלה את נצרת עילית לפסגה. 0:3 לאחי נצרת על יבנה, 0:1 להפועל פתח תקוה על אשקלון

הליגה הלאומית ממשיכה לספק דרמות גדולות ומוליכות שמתחלפות על בסיס כמעט שבועי. הראשונה ערב המחזור השמיני, הפועל ראשון לציון, חטפה 3:1 ביתי מהפועל נצרת עילית, שנראתה נהדר בעיר היין והצליחה לנצח עם צמד שערים של ערן מלכין הצעיר בדקות הסיום, כדי לעלות לפסגת הטבלה על חשבון הקבוצה של אייל לחמן. אחי נצרת גם היא חזק בצמרת, עם 0:3 על מכבי יבנה הדועכת. הפועל אשקלון הפסידה כרגיל, בפעם השישית ברציפות, 1:0 להפועל פתח תקוה. אום אל פאחם ניצחה 0:2 בחוץ את הכח עמידר רמת גן. בשבת, הפועל ירושלים ניצחה 0:1 את הפועל כפר סבא השוקעת.

ערן מלכין שחקן הפועל נצרת עילית. ניב אהרונסון
הגיבור החדש של נצרת עילית. מלכין/ניב אהרונסון

הפועל ראשון לציון - הפועל נצרת עילית 3:1

משחק הצמרת באצטדיון הסופרלנד לא סיפק כדורגל גדול במיוחד, אבל הדרמה הספיקה. רז כהן העלה את מוליכת הטבלה ערב המחזור ליתרון עם פנדל מדויק אחרי 12 דקות, אבל הקבוצה של אייל לחמן, שרושמת הפסד שלישי בארבעה מחזורים, נעלמה לחלוטין מהמגרש והאורחים יצאו קדימה בלי פחד. דקות של לחץ מצד נצרת עילית בתחילת המחצית השנייה הסתיימו בשער שוויון של איברהים בסיט ורגע לפני שהקבוצות חלקו את הנקודות, ערן מלכין, המחליף הצעיר, הימם את ראשון לציון עם צמד שערים נהדרים. נצרת עילית מוליכה את הטבלה.

דקה 5: עומר אצילי בעט היטב מפינת הרחבה, מאיר כהן הדף בקושי והוסיף עוד הרחקה עם הרגל.

דקה 13: גול! יבגני ברקמן טעה וגלש בפראות לרגליים של רז כהן, שסחט פנדל ובעצמו שלח את הבעיטה לרשת של מאיר כהן הוותיק. 0:1 לראשון.

דקה 48: עם פתיחת המחצית השנייה מוטי מלכה הדביק כדור חופשי אדיר מ-22 מטרים לחיבור של ניל אברבנל. עשרה סנטימטרים למטה והיה לנו שוויון.

דקה 51: גול! עכשיו זה כבר נכנס לנצרת עילית. רן רול הגביה מימין ובסיט הסתנן לתיבת החמש, הכניס את הראש והשווה.

דקה 53: נצרת עילית שוטפת את המגרש. שוב רול פרץ מימין, הפעם הוא ניסה למצוא את הרשת בעצמו והדביק את הכדור למשקוף.

דקה 74: יניב דרעי שלח את סידורנקו נהדר והקשר הקפיץ מעל אברבנל, כדור שטייל וחלף סנטימטרים מהקורה. פיספוס גדול לנצרת עילית.

דקה 90: גול! המהפך הושלם ובצדק. דרעי הכניס כדור מצוין למלכין המחליף, שמקרוב לא התבלבל וכבש שער מכריע. 1:2 לנצרת עילית.

דקה 91: כמעט עוד אחד. סידורנקו השאיר את בסיט לבד לגמרי מול אברבנל, אבל השוער הציל.

דקה 93: גול! עוד אחד של מלכין, שמשלים חגיגה גדולה ומעלה את נצרת עילית למקום הראשון, עם כדור מדויק לחיבורים אחרי הרחקה רעה של הגנת ראשון לציון.

אחי נצרת - מכבי יבנה 0:3

אחרי צמד תוצאות תיקו מאופסות ומאכזבות ביותר מצידה, אחי נצרת חזרה למסלול הניצחונות והכריעה בצורה מצוינת את משחק הצמרת הזה, מול הרביעית ערב המחזור. העולה החדשה מיבנה ממשיכה להיחלש ולא מינפה את הניצחון על אשקלון במחזור הקודם. הקבוצה של יוסי זוזוט עם ניצחון בודד בחמשת המחזורים האחרונים ועם ניצחון חוץ בודד העונה בארבעה משחקים. שרון גורמזנו (73, 90) ועובדה אבו רביע (78) הכריעו את המשחק לקראת דקות הסיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

הפועל אשקלון - הפועל פתח תקוה 1:0

הקבוצה החלשה בליגה ממשיכה להיות בשר התותחים של הליגה והיא עם שישה הפסדים רצופים (בחמשת האחרונים היא אפילו לא כבשה) ונקודה בודדת מפתיחת העונה. מי שנהנתה הפעם מהמפגש מול האשקלונים היא הפועל פתח תקוה, שהשיגה ניצחון משער מהיר של יניב לוזון, כבר בדקה ה-11, כשהחמיץ פנדל מול השוער החדש בויאן פאבלוביץ', אך מיד תיקן וכבש. המלאבסים, אחרי הניצחון החשוב על ראשון לציון במחזור שעבר, ממשיכים להתקדם בטבלה והשיגו ניצחון רביעי העונה.

בויאן פאבלוביץ' שוער הפועל אשקלון. מגד גוזני
בכורה בשערה של אשקלון. בויאן פאבלוביץ'/מגד גוזני

הכח עמידר רמת גן - מכבי אום אל פאחם 2:0

ניצחון גדול לאום אל פאחם, שעם שלוש הנקודות חולפת על פני הכח, שהייתה צמודה אליה ערב המחזור ומתקרבת משמעותית לחלק העליון של הטבלה. הסגולים נעצרו אחרי ניצחון על כפר סבא במחזור שעבר ואילו האורחים סופסוף השיגו שלוש נקודות, אחרי צמד תוצאות תיקו רצופות וארבעה משחקים נטולי ניצחון. שני שערים לקראת סוף המחצית הכריעו את הכף, תחילה היה זה דור הלוי, שהעלה את אום אל פאחם ליתרון בדקה ה-38 ואחריו, רוברטס וז'ביצ'יוס, שהכפיל דקה לפני הירידה למנוחה.

הפועל כפר סבא - הפועל ירושלים 1:0

העברת הבעלות בהפועל כפר סבא לא עזרה והקבוצה מהשרון ממשיכה לעשות את דרכה לצד אשקלון לליגה השלישית ונותרת עם ניצחון בודד העונה. הפועל ירושלים לא הייתה צריכה יותר משער של מוסא סלמן בדקה ה-41 כדי לזכות בניצחון שלישי העונה. עם הפסד בודד במאזנה, שהיה במחזור הראשון, ירושלים נצמדת לצמרת הגבוהה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully