וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הליגה: 4:5 מטורף לצ'לסי על מנצ'סטר יונייטד

איזה משחק! הבלוז נקמו עם ניצחון בהארכה על ההפסד בליגה אחרי שפיגרו שלוש פעמים, הזאר השווה (94). צפו בתקציר

כנראה שזה לא משנה היכן הן תיפגשנה, מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי חייבות לספק חגיגות שערים, משחקים מרהיבים ובעיקר הרבה מאוד מתח ועניין. אחרי שביום ראשון האחרון שתי הקבוצות סיפקו כדורגל פנטסטי שבסיומו יונייטד ניצחה לראשונה אחרי עשר שנים בסטמפורד ברידג', הסכר נמשך גם בשמינית גמר גביע הליגה, רק שהפעם היו אלה הבלוז שחגגו בבית עם תוצאה בלתי נתפסת: 4:5. כן, כן. 4:5. יונייטד הובילה שלוש פעמים (היא כבשה משתי טעויות קשות של צ'לסי), אבל הבלוז חזרו בסטייל, ועמוק בתוך תוספת הזמן אדן הזאר שנכנס כמחליף סידר את השוויון הדרמטי בפנדל. הפעם צ'לסי לא נתנה לשופטים לעקוץ אותה, ובהארכה היא כבשה פעמיים משערים של דניאל סטארידג' וראמירס כדי להכריע את המשחק ולהעפיל לשלב הבא בגביע. מה נאמר ומה נגיד? אפשר רק להמתין למפגש הבא בין שתי הקבוצות אחרי שהן סיפקו עבורנו 14 שערים תוך שלושה ימים. מדהים.

צפו בתקציר המשחק המדהים:

יונייטד חיפשה את המקום ברבע הגמר של המפעל השלישי בחשיבותו באנגליה, ולמרות ההרכב המשני שהעלה אלכס פרגוסון, סגנית האלופה האנגלית פתחה בסערה. זה קרה בעקבות טעות של פטר צ'ך, ששיחרר כדור שוער לא טוב שנוצל היטב על ידי ריאן גיגס הוותיק, שהבקיע בדקה ה-21. תשע דקות בלבד חלפו, ודויד לואיז ניצל כדור עונשין מ-11 מטר כדי להחזיר את רוברטו די מתאו למשחק.

הקצב המצוין נמשך בדקה ה-42 כאשר עוד טעות בהגנה של צ'לסי עלתה לה בשער יקר. הפעם היה זה חאבייר הרננדס, שניצל חטיפת כדור ובישול של אנדרסון כדי להעלות את יונייטד ל-1:2. נגמר? ממש לא. גארי קייהיל התרומם לנגיחה בדקה ה-52 מכדור קרן שיצאה מרגלי חואן מאטה, וכבש, אבל יונייטד שחשבה שהיא אומרת את המילה האחרונה, כבשה הפעם משיתוף פעולה של אנדרסון (בישול שלישי) לנאני בדקה ה-59.

זה היה נראה כאילו הולכים לקראת ניצחון נוסף של יונייטד, אבל אז הגיע אדן הזאר, שניצל עבירה ברחבה של סקוט ווטון כדי לדייק עם הפנדל ולשלוח את המשחק המטורף הזה להארכה. צ'לסי קיבלה רוח גבית מהקאמבק המרשים הזה, ובדקה ה-97 עוד טעות של ווטון עלתה ליונייטד בשער, כשהפעם היה זה דניאל סטארידג' שהבקיע. ראמירס עוד הספיק להבקיע את השער החמישי של צ'לסי ארבע דקות לסיום, וממש לפני הסוף גיגס חתם את התוצאה עם שער מצמק בפנדל. ותאמינו לו שזה ממש לא מנחם אותו.

אז מתי הפגישה הבאה בין שתי הקבוצות הללו? תפתחו את היומנים: ב-4 במאי באולד טראפורד.

אדן הזאר שחקן צ'לסי חוגג. Sang Tan, AP
חצי נקמה על יום ראשון, אבל מתוק מאוד/AP, Sang Tan

מהלך המשחק

דקה 13 - הבעיטה הראשונה לעבר השער הייתה של נאני, ששיגר כדור חופשי מרחוק שלא סיכן את פטר צ'ך ונעצר אצלו בקלות.

דקה 16 - גם דני וולבק בחן את הערנות של צ'ך, ושיגר כדור מחוץ לרחבה שנעצר אצל שוערה של צ'לסי.

דקה 21 - גול! טעות קשה של פטר צ'ך שהוציא כדור שוער לרומאו, אנדרסון הפעיל עליו לחץ, חטף לו את הכדור והשאיר לריאן גיגס, שלא התקשה לכבוש מקרוב. 0:1 למנצ'סטר יונייטד.

דקה 30 - גול! אלכסנדר בוטנר ניסה למנוע מויקטור מוזס להתנייד ברחבה, והפיל אותו. השופט לא היסס והצביע על הנקודה הלבנה. דויד לואיז לקח את הפנדל, בעט כדור שטוח לפינה השמאלית, והבקיע. 1:1. משחק חדש לפנינו.

דקה 42 - גול! מה יהיה עם הטעויות בהגנה של צ'לסי? דויד לואיז איבד כדור במחצית המגרש, מה שאיפשר לאנדרסון לחטוף אותו ולהעביר לחאבייר הרננדס, כובש שער הניצחון מיום ראשון, והמקסיקני לא התבלבל, והבקיע. 1:2 למנצ'סטר יונייטד.

דקה 48 - ניק פאוול, שנכנס כמחליף במנצ'סטר יונייטד במחצית במקומו של אלכסנדר בוטנר, ניסה את מזלו עם כדור מרחוק, אבל צ'ך הצליח להדוף לקרן.

דקה 52 - גול! צ'לסי חוזרת, ובגדול. כדור קרן של חואן מאטה מצא את הראש של גארי קייהיל, שהמשיך בנגיחה ומצא את הרשת. 2:2.

דקה 59 - גול! איזה קצב מדהים למשחק. שוב זה אנדרסון עם הבישול אחרי שהחליף דאבל פס עם נאני, והכוכב הפורטוגלי של יונייטד חדר לרחבה וגלגל את הכדור פנימה. 2:3 למנצ'סטר יונייטד.

דקה 64 - הזדמנות כפולה מצוינת לצ'לסי להשוות. מאטה העביר כדור לסטארידג' על קצה הרחבה, אבל הבעיטה שלו נהדפה היטב לקרן. אלא שבהמשך הקרן שיצאה מרגלי מאטה, נגיחה של מוזס מקרוב לא הייתה מספיק מדויקת.

דקה 76 - עוד הזדמנות מצוינת למוזס למצוא את השוויון. הקשר המוכשר קיבל כדור ברחבה מברטרנד, אבל במקום לשחרר כדור חזק הוא בעט שטוח ונעצר על ידי לינדגארד.

דקה 90 - גול! איזו דרמה אדירה בסטמפורד ברידג'. ווטון הפיל ברחבה את את ראמירס, והשופט הצביע על הנקודה הלבנה. אדן הזאר, שנכנס כמחליף, גלגל את הכדור למרכז השער והכניע את לינדגארד. הולכים להארכה. 3:3 ענק.

דקה 97 - גול! טעות נוראית של ווטון בהגנה של יונייטד עלתה לה בשער. הוא נגח כדור היישר אל דניאל סטארידג', שניצל את הטעות, שעט קדימה, חלף על פני לינדגארד וגלגל את הכדור פנימה. 3:4 דרמטי לצ'לסי.

דקה 105 - איזו החמצה אדירה של דויד לואיז. כדור חופשי שלו מצא את המשקוף, נחת על הקרקע, אבל למזלה הרב של יונייטד הוא לא עבר את הרשת.

דקה 116 - גול! פעולה מצוינת של הזאר, שהכניס כדור לראמירס בין שני שחקני הגנה, ולקשר נותר רק לבעוט פנימה מול שוער יונייטד. 3:5 לצ'לסי.

דקה 120 - גול! מה תגידו. שער תשיעי בסטמפורד ברידג', פנדל שלישי במשחק. הרננדס הוכשל ברחבה על ידי אזפיליקווטה, וגיגס כבש בקלילות. לא ייאמן. 4:5 לצ'לסי.

צ'לסי: פטר צ'ך, סזאר אזפיליקווטה, גארי קייהיל, דויד לואיז, ריאן ברטרנד, אוריול רומאו (אוסקר 71), ג'ון אובי מיקל (ראמירס 46), ויקטור מוזס, חואן מאטה, לוקאס פיאזון (אדן הזאר 56), דניאל סטארידג'.

מנצ'סטר יונייטד: אנדרס לינדגארד, רפאל, מייקל קין, סקוט ווטון, אלכסנדר בוטנר (ניק פאוול 46), נאני, דארן פלטשר, אנדרסון (ריאן טאניקליף 81), ריאן גיגס, חאבייר הרננדס, דני וולבק.

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים שער. Sang Tan, AP
יונייטד כמעט ניצחה בפעם השנייה תוך שבוע בסטמפורד ברידג'/AP, Sang Tan

ליברפול - סוונסי 3:1

קבוצה גדולה נוספת שמוצאת את עצמה מחוץ למירוץ בשלב מוקדם היא ליברפול, שממשיכה לאמלל את אוהדיה בכל החזיתות, והפעם נחלה הפסד ביתי 3:1 לסוונסי. הוולשים הוליכו לאורך מרבית המשחק, כשצ'יקו העלה אותם ליתרון בדקה ה-34, וניית'ן דייר קבע 0:2 גדול בדקה ה-72. לואיס סוארס עוד הפיח מעט תקווה בקרב יושבי אנפילד כשצימק ארבע דקות מאוחר יותר, אבל היום הנוראי של המארחים נמשך, כשג'ונתן דה גוזמן נעץ את המסמר האחרון בדקה ה-90 והפך את הערב של אוהדי ליברפול לנוראי באמת.

נוריץ' - טוטנהאם 1:2

נוריץ' היא הקבוצה הראשונה היום שהבטיחה את מקומה ברבע הגמר. זה קרה בזכות ניצחון מפתיע 1:2 על טוטנהאם של אנדרה וילאש בואש. הוגו לוריס פתח הפעם בשערם של התרנגולים, ואחרי מחצית ראשונה מאופסת, גארת' בייל הבקיע את שער היתרון לאורחים אחרי בישול של תומאס קארול. טוטנהאם המשיכה להיות מסוכנת, אבל חטפה בצד השני את השוויון בדקה ה-84 אחרי שער עצמי של יאן ורטונגן, ושלוש דקות בלבד לאחר מכן סימאון ג'קסון הבקיע את שער הניצחון המתוק.

משחקי רבע הגמר:

לידס - צ'לסי
סוונסי - מידלסבורו
נוריץ' - אסטון וילה
בראדפורד - ארסנל

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully