וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה - הפועל באר שבע: עאבד צפוי לפתוח

28.10.2012 / 8:10

החלוץ הצעיר צפוי לקבל קרדיט בחוד של האלופה מול הקבוצה של אלישע לוי (ב', 19:00, ספ'1): "חייבים לצאת מהמשבר"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* אלישע לוי לא אוהב לשחק נגד קריית שמונה. במכבי חיפה, הוא הפסיד פעמיים בשלושת המפגשים האחרונים מול הקבוצה של איזי שירצקי, כשהקבוצה שלו הבקיעה רק שער אחד.

* בכלל, באר שבע מתקשה במשחקי החוץ שלה בקריית שמונה. עובדה: היא לא ניצחה שם מאז אפריל 2006, יותר משש וחצי שנים. מצד שני, מאז היא שיחקה שם חמש פעמים בלבד בכל המסגרות.

* בשבעת המשחקים האחרונים שלה בקריה הצפונית, הבקיעה באר שבע ארבעה שערים בלבד.

* גביש ומרקוביץ', שימו לב: שמעון אבוחצירה הבקיע בשני משחקי הליגה האחרונים מול באר שבע.

מפתחות והכנות

עירוני קרית שמונה:

בקרית שמונה נעלו את ההכנות למשחק הביתי מול הפועל באר שבע שיתקיים מחר (שני 19:00). זהו יהיה משחקו הביתי הראשון של ברק בכר על הקווים ובכלל משחק ביתי לאחר זמן רב עבור הקבוצה מהצפון, ולכן במועדון מצפים לקהל רב בשל השעה הנוחה, ובנוסף מכיוון שזה יאפשר את הגעתם של אוהדיה הדתיים של הקבוצה.

אמנם לקרית שמונה לא היה זמן רב להתכונן למשחק, שכן הקבוצה נחתה רק ביום שישי מפראג, אך נראה כי שחקני הקבוצה מבינים את חשיבות המשחק עבורם שכן האלופה נמצאת כבר חודשיים ללא ניצחון וחניכיו של ברק בכר מקווים סוף סוף להתחיל דרך חדשה ומומנטום חיובי. בפן המקצועי, יעמוד לרשות המאמן סגל מלא, כאשר גם הבלם סלאח חסארמה שלא יצא למשחק בפראג עקב פציעה קיים אימונים מלאים והוא כשיר לחלוטין.

שחקן בקבוצה אמר לקראת המשחק: "אין פה שאלה, אנחנו חייבים לנצח. זה משחק ביתי שלנו וברור שלא יהיה קל כי גם באר שבע רוצה ניצחון אבל אנחנו ניתן את הכול כדי לרדת מהמגרש עם 3 נקודות, הקהל שלנו ייתן לנו את הדחיפה ומעבר לזה הגיע הזמן להחזיר לברק בכר על העבודה הנפלאה שהוא עושה איתנו, רוצים לתת לו ולאיזי קצת נחת". שחקן אחר הוסיף: "זה משחק מאוד משמעותי עבורנו, ניצחון אחד יכול להחזיר לנו את הביטחון, יש בנו מוטיבציה ענקית לקראת המשחק ואין ספק שאנחנו רוצים לצאת למסלול חדש של ניצחונות ותוצאות טובות. אנחנו מאמינים בעצמנו ויודעים שזה רק עניין של זמן עד שהכל יתחבר, אני מקווה שכבר מחר נראה את קרית שמונה טובה יותר ושנדע לתרגם את היכולת הזאת לשערים".

הפועל באר שבע:

דווקא יממה לפני המשחק, האדומים נאלצו להיכנס לכוננות בשל המצב הביטחוני בדרום. רקטות ששוגרו לעבר באר שבע התפוצצו בשטחים פתוחים ובמועדון היו צריכים להרגיע שוב את הזרים ובעיקר את פטר אוסיאקו, שלא היה שותף למצב הזה בעבר. במועדון ביקשו מהשחקנים להגיע לאימון כרגיל וההכנות לא השתנו. מחר תצא הקבוצה למלון בטבריה, שם תערוך אסיפה ואת ההכנות האחרונות למשחק.

הניצחון על מכבי תל אביב לפני הפגרה גרם לאלישע לוי להמשיך באותו קו ובאותו הרכב מול הפועל חיפה. התיקו בקריית אליעזר לא גרם למאמן לשנות שוב את ה-11 שלו והמשמעות היא ברורה – עידו אקסברד שמאוכזב ממעמדו שוב על הספסל וגם דיא סבע ורועי קהת שוב לא בתוכניות. ניקולאס פלצ'וק שהתאושש מפציעה יקבל דקות במחצית השניה. פלצ'וק שכבש שער ליגה אחד העונה לא נכלל בסגל למשחק מול הפועל חיפה אך ערך השבוע אימונים מלאים ויחזור בהדרגה.

שחקן בקבוצה אמר לקראת המשחק: "למרות שעד עכשיו הקבוצה עם ניצחון אחד, יש לנו הזדמנות טובה לעלות למקום השישי. זה ייתן לנו הרבה ביטחון להמשך. לא יהיה קל לנצח שם, במיוחד אחרי ההפסד שלהם בפראג. המצב שם לא טוב אחרי ההפסדים לאשדוד ומכבי תל אביב, הם ירצו להוכיח שגם העונה הם יכולים לחזור לצמרת".

יעמדו למבחן

עירוני קרית שמונה: אחמד עאבד

נראה כי ברק בכר יבחר לפתוח עם שלושה חלוצים והחלוץ אחמד עאבד יקבל את הקרדיט בהרכב הפותח של ברק בכר. השחקן הצעיר יצטרך לקחת על עצמו חלק ניכר מההתקפות של קרית שמונה, לדעת לנצל את המהירות שלו, ובעיקר לעשות את מה שכולם מצפים ממנו - לתרגם את היכולת לשערים, רק כך יוכל עאבד להבטיח את מקומו בהרכב הראשון ולהוכיח לבכר שהקרדיט אכן מגיע לו.

הפועל באר שבע: ניקולאס פלצ'וק

בגיל 26, ניקולאס פלצ'וק הוא אולי השחקן שמצפים ממנו ליותר מכל שחקני ההתקפה הפועל באר שבע. המספרים שלו בעונה שעברה (עשרה שערים) יצרו רף ציפיות גבוה יותר בקבוצה בה החלק ההתקפי אמור להיות קטלני יותר. אחרי שהבקיע שער ליגה ראשון מול מכבי נתניה, הרצף שוב נעצר בגלל פציעה, והפעם מצפים במועדון להרבה יותר. זה הזמן שלו לנצל את הבעיות בהגנה של קריית שמונה (ספגה שבעה שערים בשלושת משחקי הליגה האחרונים, וזה להוציא את המשחק באירופה) ולאותת לאלישע לוי שהבחירה בו הייתה משתלמת (עד עכשיו, הוא הוחלף בכל המשחקים בהם פתח). בשביל זה, הוא קודם כל צריך להיות מרוכז יותר כשהוא מקבל את הכדור באזור הרחבה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

הרכבים משוערים

עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, שיר צדק, סלאח חסארמה, דושאן מאטוביץ', בריאן חרסיסיץ', עדי אלישע, אדריאן רוצ'ט, לאסלו לנצ'ה, שמעון אבוחצירא, אחמד עאבד.

הפועל באר שבע: אוסטין אג'ידה, אביתר אילוז, בויאן מרקוביץ', עודד גביש, אופיר דוידזאדה, וויליאם סוארס, פטריק אוסיאקו, סיראז' נאסר, אבירם ברוכיאן, תומר סוויסה, דובב גבאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully