וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': בת ים הביסה את שעריים 1:5 ועלתה לפסגה

יוני רביבו כבש שלושער בניצחון המארחים, שנהנו מתוצאות התיקו של מרמורק וקטמון. צפון: תיקו בדרבי של דליית אל כרמל

בזמן ששתי הליגות הבכירות נעצרו שוב עם פגרה הזויה לגמרי, ליגה א' הגבירה את הקצב עם מחזור נוסף, אחרי מחזור אמצע השבוע שנדחה בגלל הספורטיאדה, ובמרכזו עמדה ההצגה של עירוני בת ים, שעלתה לראשות הטבלה בדרום עם 1:5 מוחץ על מכבי שעריים. בצפון טיפסה מגדל העמק לפסגה ל-24 שעות עם 0:1 על עירוני טבריה, אבל מכבי דליית אל כרמל חזרה להוליך בזכות הפרש שערים, למרות 1:1 בדרבי מול הפועל דליית אל כרמל. למרות הרצון הטוב, שני משחקים נדחו בגלל מזג האוויר: המפגש במחוז הדרומי בין עמישב פתח תקוה לכפר שלם והמפגש הצפוני בין מכבי צור שלום לסקציה מעלות.

שאול סמדג'ה שוער הפועל רעננה. איתי חסיד
בת ים בפסגה. שאול סמדג'ה/איתי חסיד

דרום

עירוני בת ים - מכבי שעריים 1:5

אצל המארחים התמקדו בשבועיים האחרונים בפיני בלילי, אבל גם כשהוא עדיין לא בעניינים יש בבת ים קבוצה מספיק טובה שכרגע מוליכה את הטבלה. בת ים נקלעה לפיגור לאחר שער של מתי אברהם בדקה ה-13, אך הפכה עוד במחצית הראשונה עם שערים של יוסי פליקר (26) ואדיר חליפה (39) כשבר פדלון הורחק משורות העולה החדשה (38). כך התפנתה הבמה במחצית השנייה ליוני רביבו, שחגג שלושער מרשים (49, 61 ו-79) והקפיץ את קבוצתו לפסגה.

הפועל מרמורק - בני אילת 2:2

הרחובותים שמרו על המקום הראשון ועל מאזן נקי מהפסדים, אך הסתפקו רק בנקודה ביתית מול ההתקפה המאיימת של אילת, שהצליחה לחזור מפיגור לאחר שער של אלירן שחר המקומי בדקה ה-13 בזכות פנדל של עידו אליהו (33) ושער של גל אסולין (36). עידן חג'ג' השווה קבע את תוצאת המשחק בדקות הסיום של המחצית הראשונה.

הפועל אזור - הפועל קטמון 0:0

אחרי שני ניצחונות רצופים, שי אהרון וחבריו נעצרו בחולון עם תיקו מול אזור של שי מאור. היה זה תיקו רביעי העונה של קטמון, שעדיין לא הפסידה אך מתקשה להרשים וניצלה הפעם רק הודות להחמצת פנדל של שרון ברנשטיין מאזור בדקה ה-37, לאחר שיוסי אבולעפיה האורח הורחק.

משחקים נוספים:

הפועל ערד - האורתודוכסים לוד 0:3
לערד: בר חביב (40 ו-43), דרור ויצמן (82)

מכבי קביליו יפו - עירוני קרית גת 1:0
לקרית גת: שלומי משה (36)

עירוני כפר יונה - מכבי באר שבע 1:0
לבאר שבע: דודו כהן (70)

מכבי עמישב פתח תקוה - הפועל כפר שלם (נדחה בשל מגרש מוצף)

יוסי אבולעפיה, הפועל קטמון. מגד גוזני
הורחק משורות קטמון. יוסי אבולעפיה, מימין/מגד גוזני

צפון

מכבי דליית אל כרמל - הפועל דליית אל כרמל 1:1

הדרבי החם הסתיים בחלוקת נקודות שהחזירה את מכבי לפסגת הליגה. דווקא הפועל מהתחתית הוליכה משער של איחסן חלבי בדקה ה-46, אבל ארבע דקות לאחר מכן איבדה באדום את עלא וואהב ובדקה ה-64 איימן אבו סלאח איזן את התוצאה.

הפועל מגדל העמק - עירוני טבריה 0:1

שתי הקבוצות נאבקו על הזכות לטפס זמנית לפסגה, לפחות עד הדרבי של דליית אל כרמל, ומגדל העמק עשתה זאת הודות לשער ניצחון של סבי שאולוב כבר בדקה ה-10. הפסד ראשון העונה לטבריה. מגדל העמק עדיין בלתי מנוצחת ולחובתה רק שער אחד בשישה משחקים, אך תחסר במחזור הבא את נביל נאסר א-דין ופיליפ בולוסובסקי שהורחקו בדקה האחרונה. גם ניר אברג'יל הורחק.

הפועל עפולה - מ.ע. קרית אתא 0:2

הקבוצה של ירון הוכנבוים, אחת המועמדות לעלות ליגה, המשיכה במגמת השיפור עם ניצחון שלישי רצוף בו לא ספגה שער. השער הראשון נכבש בדקה ה-34 והיה עצמי של איימן חיג'אזי, אליאור סיידר הכפיל בדקה ה-56.

משחקים נוספים:

אסי גלבוע - מ.ס. כרמיאל צפת 0:0

אחווה עראבה - הפועל חדרה 1:0
לחדרה: אדם וייר (73)

הפועל כפר קנא - מ.ס. גבעת אולגה 0:2
לכפר קנא: אדהם שיבלי (33), סולטן זועבי (62)

מכבי צור שלום - סקציה מעלות (נדחה בגלל מגרש מוצף)

סבי שאולוב שחקן מכבי דליית אל כרמל מבקיע שער. דאבל פס
עוד ניצחון למגדל העמק. סבי שאולוב/דאבל פס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully