וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו במפגן הפנדלים הענק של שוער מכבי נתניה לשעבר

קרלוס אריאס, שהגן על השער בעיר היהלומים בעונת 10/11, הודף את אותו פנדל שלוש פעמים במשחק בליגה בבוליביה

תשעה שערים בשבעה מחזורי ליגה ספגה העונה מכבי נתניה. לא נתון רע במיוחד עבור השוער של הקבוצה מעיר היהלומים לואיג'י צ'נאמו. אלא שממש לא מזמן, היה לנתניה שוער לרגע, בשם קרלוס אריאס, שבמשחק של קבוצתו הנוכחית אוריינטה פטרולרו מבוליביה מולדתו, הפגין הלילה (בין ראשון לשני), יכולות מדהימות באמת.

השוער, ששיחק עם נתניה בעונת 2010/11, הדף שלושה פנדלים במהלך משחק קבוצתו מול אוניברסיטריו. הדבר המדהים באמת בסיפור הזה, הוא שכל שלושת הפנדלים היו למעשה אותו אחד, ואריאס הדף אותם בזה אחר זה.

בדקה ה-16, במצב של 0:1 לאוניברסיטריו, היא זכתה לכדור עונשין וגבריאל ריוס ניגש לנקודה הלבנה במטרה להכפיל את היתרון. אריאס הדף את הבעיטה במיומנות, אבל השופט החליט על בעיטה חוזרת. גם אותה הדף אריאס, אלא מה? גם זה לא הספיק ושוב, האיש עם המשרוקית החליט שהשוער יצא מוקדם מדי מקו השער ונתן ניסיון שלישי. זה הספיק לשחקני אוריינטה, שירדו מהמגרש במחאה והתרצו לחזור רק כעבור תשע דקות ולחדש את המשחק. הפעם ניסה את מזלו בועט אחר, אדגר אסקלנטה, אבל באופן מדהים אריאס, שבאותו שלב כבר יצא מכליו לחלוטין, הדף גם את זה.

כדאי להזכיר שבעונה בה שיחק בנתניה, אריאס העלה את הקבוצה במו ידיו לחצי גמר גביע המדינה, כשהדף שתי בעיטות מהנקודה הלבנה בדו קרב הפנדלים ברבע הגמר מול מ.ס. אשדוד.

כדורגל דרום אמריקאי בוואלה! ספורט

צפו במפגן המדהים של אריאס (הפנדלים החל מ-1:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully