וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: 1:2 בית"ר ירושלים גברה על בני יהודה

מערכת וואלה! ספורט

21.10.2012 / 21:58

שני שערים מרהיבים של עמית בן שושן (21) ואבי ריקן (53) העניקו ניצחון ראשון לקבוצה של אלי כהן, שנחלצה מהמקום האחרון, מויאל הבקיע שער עצמי (81)

one

המשבר של בית"ר ירושלים קיבל הערב (ראשון) תפנית קלה באיצטדיון בלומפילד. הקבוצה של אלי כהן התייצבה למשחק מול בני יהודה במסגרת המחזור השביעי מהמקום האחרון בטבלה, אבל גילתה בגרות, הבינה את המצוקה, והשיגה ניצחון ראשון העונה 1:2 משני שערים מרהיבים של עמית בן שושן ואבי ריקן. שער עצמי של קובי מויאל השאיר מתח לעשר הדקות האחרונות, אבל לא הצליח למנוע מהקהל הבית"רי לחגוג.

קובי מויאל (מימין) עם עמית בן שושן שחקני בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
סוף סוף שברו את המנחוס. עמית בן שושן חוגג עם קובי מויאל/ברני ארדוב

בית"ר כבשה עד היום שישה שערים והמקסימום שהיא הצליחה לחלץ בחמישה משחקים היו שתי תוצאות תיקו. ובכל זאת על רקע המשבר האחרון, בית"ר שפתחה חלש, הצליחה להתגבר על הדקות הללו עם שער מצוין של בן שושן בדקה ה-21 אחרי שזכה לבישול מערן לוי, שפתח הערב כחלוץ בודד. אור ברוך, האס של דרור קשטן בשבועות האחרונים, נפצע בשריר ופינה את מקומו תשע דקות לאחר ספיגת השער, והשאיר חלל כבד.

בני יהודה אמנם הייתה זכאית לכדור עונשין מ-11 מטר בשלהי המחצית הראשונה כשדינו שקבורץ נגע בכדור בידו ברחבה, אבל השופט רועי ריינשרייבר מנע את ההזדמנות של הכתומים לחזור. בפתיחת המחצית השנייה בית"ר החליטה לנסות ולהבטיח את הניצחון, ובדקה ה-53 אבי ריקן קיבל כדור מחיים מגרלשווילי ומצא את החיבורים בשער נפלא. תשע דקות לסיום כדור חופשי של פדרו גלבאן המשיך עם נגיעה של קובי מויאל, שהכניע את הרוש ופתח את המשחק, אבל בית"ר שמרה על היתרון, וסיימה עם ניצחון חשוב.

כעת בית"ר ירושלים תוכל להתייצב למשחק ההשלמה מול הפועל תל אביב ביום שני רגועה יותר. לעומתה, הכתומים נקלעים לסוג של משבר אחרי שהם משלימים משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
עמית בן שושן, גל כהן, איציק עזוז בעימות במשחק בין בית"ר ירושלים לקבוצת בני יהודה. ברני ארדוב
היה חם, זה כמעט הסתיים במכות. בן שושן ועזוז קרובים לעימות/ברני ארדוב

מחצית ראשונה

דקה 10 - ערן לוי השאיר כדור לאבי ריקן, שבעט כדור מכ-20 מטר שחלף ליד השער.

דקה 11 - חילופי מסירות בין ננאד מרינקוביץ' לאור ברוך הסתיימו עם בעיטה של הסרבי, אבל אריאל הרוש הדף היטב לקרן.

דקה 21 - גול! ערן לוי עשה צחוק מרוסלן ברסקי וגל כהן שהתקשו לגנוב ממנו את הכדור, והשאיר לעמית בן שושן, שעשה את הסיבוב על איציק עזוז, וסיים עם בעיטה אדירה לפינה השמאלית. 0:1 לבית"ר ירושלים.

דקה 30 - אור ברוך נפצע והוחלף על ידי אמיר עגייב, שכלל לא ערך חימום והוקפץ למגרש.

דקה 36 - עגייב בפעולה מצוינת עבר את ההגנה של בית"ר, השאיר אבק למתן בראשי וסיים עם בעיטה שנהדפה לקרן על ידי הרוש. את מהלך הקרן סיים פלאח עם נגיחה מעל השער.

דקה 39 - טעות של עזוז הובילה להתקפה של בית"ר, אבל ערן לוי סיים עם בעיטה חלשה שנעצרה בקלות אצל איינוגבה.

דקה 43 - כדור קרן שהוגבה לעברו של פלאח הסתיים עם נגיחה נוספת של הבלם, שלא מצא את המסגרת.

דקה 45 - אדרי בעט כדור מתוך הרחבה לעברו של דינו שקבורץ, שנגע בידו. השופט רועי ריינשרייבר טען כי הכדור היה ירוי ופסק על כדור קרן. בבני יהודה זעמו על השופט, למרינקוביץ' זה עלה בכרטיס צהוב.

אוהדי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
יכולים סוף סוף לחגוג באמת. אוהדי בית"ר ירושלים/ברני ארדוב

מחצית שנייה

דקה 48 - הבעיטה הראשונה לכיוון השער במחצית השנייה הייתה של שלו מנשה, שבחן את ערנותו של אריאל הרוש ושלח בעיטה מ-20 מטרים, שוער בית"ר עצר בקלותת.

דקה 53 - גול! היה שווה להמתין לשער של אבי ריקן, שקיבל מחיים מגרלשווילי, הטעה את גל כהן והפציץ ברגל שמאל את החיבורים מקו ה-16. 0:2 לבית"ר ירושלים.

דקה 63 - בן שושן השאיר כדור ענק לערן לוי, שדהר קדימה ושיגר כדור חזק, אבל זה לא היה מדויק מספיק ופספס את המסגרת בסנטימטרים בודדים.

דקה 81 - גול! בני יהודה חוזרת למשחק - כדור חופשי של פדרו גלבאן מ-30 מטר נשלח לכיוון השער, אבל פגע בקובי מויאל שהטעה את הרוש וחדר פנימה. 1:2 לבני יהודה.

דקה 89 - בני יהודה הפעילה לחץ כבד על השער של הרוש, כאשר מרינקוביץ' בעט מקרוב, אבל הרוש הצליח לעצור בגוף ומנע את השוויון הדרמטי.

דקה 93 - בני יהודה המשיכה לתקוף כאשר גלבאן בעט ואיים על השער של הרוש, שהצליח להדוף ולסלק את הסכנה.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, סארי פלאח, גל כהן, כפיר אדרי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, רוסלן ברסקי (נס זמיר 57), שלו מנשה (ניר נחום 67), ננאד מרינקוביץ', פדרו גלבאן, אור ברוך (אמיר עגייב 30).

הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, שי חדד, דינו שקבורץ, מתן בראשי, חיים מגרלשווילי, קובי מויאל, דריו פרננדס, אופיר קריאף (אלי דסה 78), אבי ריקן (דומיניק גלאבינה 72), עמית בן שושן, ערן לוי (חן עזריאל 73).

ערן לוי שחקן בית"ר ירושלים לוחץ את ידו של אלי כהן. ברני ארדוב
לא אהב את החילוף. ערן לוי/ברני ארדוב
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים ניצחון ראשון, שחקני בני יהודה מאוכזבים. ברני ארדוב
הפנים, גם של בני יהודה וגם של בית"ר ירושלים, אומרות את הכל בסיום/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully