וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: 1:2 להפועל פתח תקוה על הפועל ראשון לציון

מוליכת הטבלה קיוותה לנצח במושבה, אבל בלילטי ושקלים מצאו את הרשת, אלקסלסי רק צימק. נצרת עילית-מכבי פ”ת 1:2

בין פגרת הנבחרת לפגרת יום השנה לרצח ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין, הליגה הלאומית חזרה היום (שישי) לביקור חפוז עם משחקי המחזור השביעי. במוקד עמד מפגש מסקרן בין שתיים מהיורדות מליגת העל, כאשר הפועל פתח תקוה גברה 1:2 על המוליכה ערב המחזור הפועל ראשון לציון. לשמחתה של הקבוצה מעיר היין, גם הדולקת אחריה מכבי פתח תקוה, הפסידה, 2:1 מול נצרת עילית המפתיעה. הפועל רעננה ניצחה 0:1 את בני לוד ואילו מכבי הרצליה סיימה ב-0:0 מול מכבי אום אל פאחם. בית"ר תל אביב רמלה סגרה את המחזור בשבת עם 1:3 מול סקציה נס ציונה.

שחר בלילטי שחקן הפועל פתח תקוה חוגג שער. מגד גוזני
ניצחון ביתי ראשון לפתח תקוה. בלילטי חוגג/מגד גוזני

הפועל פתח תקוה - הפועל ראשון לציון 1:2

אייל לחמן הגיע עם קבוצתו הנוכחית ראשון לציון, כמוליך טבלת הליגה הלאומית, לפגוש את קבוצתו לשעבר. המארחת לא נבהלה, פתחה מצוין והשיגה ניצחון ביתי ראשון בליגה העונה. הכחולים כבשו צמד שערים כבר במחצית הראשונה והצליחו לבלום במרבית דקות המשחק את ההתקפה הטובה בליגה, בדרך לניצחון שאולי יוציא אותם קדימה, לאחר פתיחת העונה הבינונית.

דקה 7: כדור חופשי בילבל את דורי והגיע לאסולין, שלא הצליח לכוון אותו לרשת ממטר.

דקה 20: גול! שחר בלילטי שבר את הקיפאון וניצל טעות גדולה של אסף כהן האורח, כדי לכבוש מקרוב. 0:1 לפתח תקוה.

דקה 28: עומר אצילי ביצע מהלך יפה ובעט מ-16 מטרים, דורי הדף היטב.

דקה 40: גול! התקפה ארוכה של פתח תקוה. הסתיימה בבעיטה של עמירן שקלים מתוך הרחבה. 0:2.

דקה 56: גול! אלקסלסי החזיר את ראשון למשחק משום מקום, עם פצצה מ-25 מטרים, שבלבלה את דורי והלכה פנימה. 1:2 לפתח תקוה.

דקה 78: כדור שעלה לרחבה מצא את אסולין חופשי לחלוטין, אבל החלוץ הוותיק לא הצליח למצוא את המסגרת והשוויון, עם נגיחה מחמישה מטרים.

דקה 84: רז כהן נגח מתוך תיבת החמש, דורי שם את היד ברגע האחרון והדף לקרן.

דקה 90: אדום! אופיר צדוק מראשון לציון ביצע עבירה וראה את הצהוב השני והאדום.

הפועל נצרת עילית - מכבי פתח תקוה 1:2

שתיים משלוש הקבוצות הבלתי מנוצחות בליגה התמודדו באצטדיון גרין ואחת מהן איבדה את התגית המכובדת הזאת. באופן מפתיע, זו לא הייתה נצרת עילית, אלא דווקא המלאבסים, שממשיכים להיחלש ואחרי פתיחה של שלושה ניצחונות, לא ניצחו כבר ארבעה משחקים ברציפות. אחרי היכולת החלשה בדרבי, הקבוצה של משה סיני שוב איכזבה ומנגד, כל המחמאות הולכות לנצרת עילית, שכאמור נותרת ללא הפסד ונדבקת חזק לצמרת הגבוהה.

שתי דקות בלבד חלפו לפני שמוטי מלכה העלה את המארחים ליתרון מהיר. אלירן חודדה הכפיל מהנקודה הלבנה בדקה ה-66 והגדיל את הצרות של משה סיני ושחקניו. עומר גולן צימק למלאבסים בדקה ה-79.

מוראד מגמאדוב שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
הנפילה נמשכת. מוראד מגמאדוב/ברני ארדוב

הפועל רעננה - בני לוד 0:1

הקבוצה של אבו סובחי, שהייתה כפסע מעליית ליגה בעונה שעברה, פתחה את העונה הנוכחית בליגה בצורה חלשה ביותר. בלוד קיוו שהחמישייה בגביע הטוטו מול אחי נצרת תעורר אותם, אבל רעננה שמרה על רשת נקייה לראשונה העונה. הקבוצה מהשרון טרם הפסידה העונה והיא הייתה בפני תוצאה מאכזבת גם עבורה, עד שממאדו צ'ם מצא את הרשת עם שער ניצחון דרמטי עבורה ממש בדקה ה-90.

מכבי הרצליה - מכבי אום אל פאחם 0:0

תוצאה מאכזבת עבור שתי הקבוצות, שלא מצליחות להתרחק מהתחתית. עבור הרצליה מדובר בתיקו מאופס שני ברציפות ורביעי (!) העונה. אום אל פאחם סוגרת משחק רביעי ללא ניצחון.

בית"ר תל אביב רמלה - סקציה נס ציונה 1:3

בית"ר תל אביב רמלה לא הפסידה בעונה שעברה לסקציה נס ציונה (ניצחון ושתי תוצאות תיקו) והערב היא שוב עשתה את המוטל עליה ועלתה למקום ה-11 בטבלה. מתן גנון העלה את המארחת ל-0:2 עם צמד (19, 45), ולאחר שסהר לוי צימק בפנדל (56) אמר דן רומן את המילה האחרונה וקבע את תוצאת המשחק (90). נס ציונה מפספסת צ'אנס טוב להיצמד לפסגה.

עמרי עטיה שחקן סקציה נס ציונה. מגד גוזני
פספסו צ'אנס. עמרי עטיה מנס ציונה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully