וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיני בלילי חתם במכבי עירוני בת ים

17.10.2012 / 11:47

החלוץ הוותיק שקל לפרוש, אבל החליט לחתום בקבוצה מליגה א' שבהנהלת חמו: "מקווה לעזור לקבוצה להגיע לליגת העל"

אחרי קריירה אירופית ארוכה ולא מעט שנים בליגת העל, פיני בלילי נפרד מהליגה הבכירה בישראל אחרי שחתם במכבי עירוני בת ים מליגה א'. בלילי, שעד השנה שעברה שיחק בבני יהודה, שקל בעת האחרונה לפרוש מכדורגל, אבל בסופו של דבר נכנע ללחצים המשפחתיים והסכים לשחק בקבוצה מליגה א' של חמו.

"עד עכשיו לא ידעתי אם להמשיך לשחק כדורגל, ואפילו חשבתי לפרוש", סיפר בלילי לוואלה! ספורט. "הפעילו עליי לחצים משפחתיים והחלטתי שאם אני אשחק כדורגל, זה יהיה רק בעירוני בת ים. אני מכיר היטב את הקבוצה ואשמח לעזור לה כדי לעלות לליגה הלאומית ולאחר מכן לליגת העל".

בלילי, 33, שיחק בקבוצת הנוער של שמשון תל אביב ובהמשך שיחק שש שנים בהפועל תל אביב, איתה הוא מזוהה יותר מכל ועמה זכה בגביע ובדאבל כחלק מ"תינוקות קשטן". בקיץ 2003 עבר החלוץ לטורקיה ורשם שבע שנים מוצלחות במדי איסטנבולספור, סיבאספור ואנטליהספור. בשנת 2010 חזר לבני יהודה במדיה כבש שבעה שערי ליגה בשנתיים האחרונות. כעת, ימשיך החלוץ הוותיק את הקריירה בליגה א'.

מכבי עירוני בת ים, שירדה בעונה שעברה מהליגה הלאומית, פתחה מצוין את העונה במחוז דרום של ליגה א' עם שלושה ניצחונות לעומת הפסד אחד. במחזור האחרון הצליחה הקבוצה אף לנצח את מכבי קביליו יפו 0:1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully