וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היה בהפועל ירושלים שליט יחיד שעשה כבתוך שלו"

21.10.2012 / 13:00

"הדירקטריון לא ידע. אנשים הופתעו ממה שגילינו. השליט לא הסכים לשלוח אנשים להתרים מבלי שהתורם יידע שאחוז מסוים הולך למתרים. גומא חש שלא ספרו אותו. בנינו קבוצה לגמר". ליווינו את יעקב לירז, יו"ר ירושלים, במשחק מול מכבי תל אביב. התוצאה: ניפוץ מיתוס דני קליין

ברני ארדוב

הקבוצה שעברה את הזעזועים הכי גדולים בפגרת ליגת הכדורסל במהלך הקיץ היא ללא ספק הפועל ירושלים. היו"ר דני קליין עזב את הקבוצה לאחר שנים ארוכות ואת מקומו כמוביל הנהלת הקבוצה תפס עורך הדין יעקב לירז, שמשמש כיו"ר הדירקטוריון הקבוצה מהבירה.

"הפרויקט הזה התחיל בעצם בבקשה של גומא אליי, לעזור לו. הוא בא אליי לאחר שהוא לא קיבל את המניות ולא ספרו אותו זו הייתה התחושה שלו. הוא הרים אליי טלפון מארצות הברית ואמר לי 'אתה חייב לברר לי מה קורה שם, שילמתי כסף טוב ולא סופרים אותי'", סיפר לירז לפני משחק פתיחת העונה של ירושלים, בהיכל נוקיה מול מכבי תל אביב.

לירז לא בוחל במילים כשהוא מדבר על תקופתו של קליין, שעזב את הקבוצה בטריקת דלת: "לא הייתה שקיפות. מסתבר שמי שהיה בדירקטוריון לא הכיר את הדברים. אנשים הופתעו מהדברים שאנחנו גילינו לגבי ההתנהלות הכספית. היה שליט יחיד בקבוצה, שעשה בה כבשלו. הייתה התנהלות לא שקופה ולא הגונה לדעתי".

לגבי הטרייד שכמעט יצא לפועל ערב העונה, בו הייתה אמורה לקבל את שון ג'יימס ממכבי תל אביב ולהעביר תמורתו את קרייג סמית', גילה לירז: "אמרתי שאני מקבל את ההצעה, בתנאי שמעבירים לי אישור של רופא הקבוצה, שאומר שג'יימס כשיר. קיבלנו תשובה שזה סגור, רק לא להוציא את זה החוצה, כי צריך לדבר עם הסוכן. במוצאי שבת קיבלנו תשובה שהדרג המקצועי במכבי התנגד".

דני קליין סירב להתייחס לדברים

הערב: הפועל ירושלים פוגשת את הפועל תל אביב

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully