וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל נשים: גילי שם טוב מונתה למנכ"לית מנהלת הליגה

שם טוב, ששימשה כמגישת ספורט בערוץ 1, הגיבה: "ליגת העל נשים היא אטרקטיבית, ובכוונתי להציג את השיפור וההתקדמות"

מנהלת ליגת העל בכדורסל נשים קיימה היום (רביעי) ישיבה במשרדי איגוד הכדורסל, בה אושר מינויה של גילי שם טוב לתפקיד מנכ"לית מנהלת ליגת העל נשים.

גילי שם טוב שידרה בעברה לא מעט משחקים של ליגת הכדורסל נשים, במסגרת תפקידה כמגישת ספורט וחדשות בערוץ 1. שם טוב היא בוגרת מכון וינגייט לחינוך גופני, ועוסקת בתחום הספורט בכלל וספורט הנשים בפרט כבר שנים רבות.

"התפקיד החדש הוא המשך טבעי לפעילותי בתחום הספורט הנשי בישראל", אמרה שם טוב, "ליגת העל נשים היא ליגה אטרקטיבית ובכוונתי להציג את השיפור וההתקדמות לקהל של אוהדי הספורט שאינו מודע למה שקורה בליגה. יש לנו תוכניות לטווח הקצר והארוך: פיתוח הליגה, קידום קבוצות והשחקניות הישראליות, הגעה להישגיים בין לאומיים, גיוס כספים נוספים לטובת הקבוצות, מיסוד פעילות בתחום הכדורסל והקהילה שיחברו בין הליגה לציבור הרחב בישראל ובעיקר בניית מערך של יחסי ציבור ותקשורת שיביא לתודעת הציבור כולו, נשים וגברים, איזה כדורסל מעולה קיים בישראל".

יו"ר איגוד הכדורסל, אבנר קופל, אמר על מינויה של שם טוב: "מדובר במנוי מצוין וראוי. כמי שבאה מהתחום גילי שם טוב תוכל לקדם את מנהלת ליגת העל נשים, לפתח ולקדם את ספורט כדורסל הנשים בישראל".

עוד אושר בישיבה הסכם עם מועצת ההימורים. הסכם אשר נעשה בעזרתו של יו"ר איגוד הכדורסל, אבנר קופל, במסגרתו תקבל מנהלת ליגת העל נשים כ-2 מיליון שקל לעונה.

כמו כן אושר המשך הסכם שידורים עם ONE, במסגרתו ישודר מדי מחזור המשחק המרכזי בשידור בחמש מצלמות HD, וזאת בנוסף להפקת תוכנית שבועית שבה תסוקר הליגה ותקצירי משחקים באתר האינטרנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully