וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השומר: "ברצלונה שכרה אותי כדי להסיע שחקנים שיכורים"

דניאל רוחו הפך משודד בנקים לנהג של כוכבי הקבוצה בתקופת רייקארד. כעת הוא חושף הכל: "אסרו על מסי לצאת עם בחורות"

דניאל רוחו, שודד בנקים שהפך לשומר ראש של שחקני ברצלונה, התראיין ל"גאזטה דלו ספורט" האיטלקי וחשף פרטים מהשנתיים שבילה עם ליונל מסי וחבריו. "התחלתי לעבוד בברצלונה של 2006, כשפרנק רייקארד עוד היה מאמן", סיפר רוחו, המכונה "המיליונר". "המועדון היה שולח אותי לאסוף שחקנים מברים כשהם היו שיכורים מדי ולא היו כשירים לנהוג".

רוחו, שבילה זמן ממושך בכלא, היה מכור להירואין וחלה באיידס, סיפר גם פרטים עסיסיים על כוכבי הקבוצה הקטאלנית. "פעם אחת נתקלתי בשחקן מקיים מין אוראלי עם שתי אחיות בחדר VIP של מועדון", אמר המיליונר, ששדד בעברו בנקים רבים, בתי מרקחת, חנויות שונות ובתים. ואז הוא עבר לדבר על מסי: "באחת הפעמים הלכתי לאסוף אותו מאימון כושר. מסי הוא איש צנוע וכשהוא אכל הוא תמיד ישב לידי. לא היה לו הרבה מה להגיד והוא לא עשה כלום חוץ מלהתאמן. רק אימונים וכדורגל היו בראש שלו. אסרו עליו לצאת עם בחורות. רק עכשיו הוא מתחיל לחיות".

רוחו כבר לא עובד עם ברצלונה, אבל בעונה שעברה הגיע למשחק של הקבוצה עם חבר ונפגש עם הפרעוש שוב: "חיכינו בחניה, ואז פתאום הגיעו שתי בחורות מדהימות. זו היתה אנטונלה, חברה של מסי ואיתה אשתו של מסצ'ראנו. הלכנו לאכול ביחד, ובסופו של הערב ליאו הסיע אותי ברכבו ואני ישבתי מאחור". אכן סגירת מעגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully