וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בשער המצוין של עדן בן בסט ב-1:1 מול בורדו

החלוץ הישראלי ממשיך להפציץ לזכות ברסט, עם שער ליגה שלישי בשמונה משחקים. ליון חזרה מלוריין עם 1:1, גומיס כבש

המחזור השמיני בצרפת ינעל הערב (ראשון) עם משחק ענק בין המוליכה מארסיי לסגניתה פריס סן ז'רמן. אבל עוד קודם לכן נערכו שני משחקים, הראשון שבהם הסתיים ב-1:1 בין ברסט לבורדו, כשאת השער למארחת כבש החלוץ הישראלי עדן בן בסט. בהמשך, ליון תנסה למנף את הניצחון על עירוני קרית שמונה בליגה האירופית ולחלוף גם על פני לוריין במשחק חוץ לא פשוט.

שחקן ברסט, עדן בן בסט. FRED TANNEAU, GettyImages
ממשיך את הכושר המצוין. בן בסט/GettyImages, FRED TANNEAU

ברסט - בורדו 1:1

ארבעה שערי ליגה בלבד היו לעדן בן בסט בעונה שעברה, אבל נראה שהחלוץ הישראלי מתחיל להתרגל לליגה בארץ הטריקולור. הישראלי כבש את שער הליגה השלישי שלו העונה, תוך שמונה משחקים בלבד. בדקה ה-37 הוא קיבל את הכדור מבנואה לסומייה, פרץ קדימה והקפיץ עם טאץ' נהדר כדי להעלות את המארחת ליתרון. לצערו של בן בסט, שהוחלף בדקה ה-81, בורדו מצאה את השוויון מרגליו של שייח דיאבטה המצוין, שקיבל בישול מיוהן גופראן. ברסט עם תיקו ראשון העונה ועם עשר נקודות משמונה משחקים. בורדו אומנם חילצה נקודה, אבל איבדה מעט גובה במרדף אחר הצמרת.

צפו בשער המצוין של בן בסט

לוריין - ליון 1:1

הקבוצה של רמי גארד אמנם ניצחה באמצע השבוע את עירוני קרית שמונה, אבל הערב המשיכה לגמגם בזירה המקומית עם משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון ליגה. באפה גומיס ניצל בישול של אלכסנדר לקאזט בדקה ה-23 כדי להעלות את האורחים ליתרון, אבל שתי דקות בתוך המחצית השנייה ז'רמי אלייאדייר איזן את התוצאה. תוצאת 1:1 שלישית ברציפות ללוריין, שהצליחה לקטוע רצף של שלושה הפסדי ליגה נגד ליון.

שחקן ליון, מילאן ביסבאץ' (ימין) מול שחקן לוריין, קווין מונה פאקה. רויטרס
משחק ליגה שלישי ברציפות ללא ניצחון. ביסבאץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully