וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: שירזי יעביר אימונים בהיעדרו של אבוקסיס

המנג'ר יחליף את עוזר מאמן הנבחרת ולא אלימלך. בקבוצה ביקרו את אביו של אלמוג כהן: "מכל הרעש, רק ורמוט בסגל"

ניצן שירזי, שמשמש כיום כמנג'ר של הפועל תל אביב, יעביר את האימונים בהיעדרו של המאמן יוסי אבוקסיס שיחבור לאלי גוטמן באימון הנבחרת, כך הוחלט באימון הבוקר של האדומים. אם נראה היה ששביט אלימלך הוא זה שיחליף את אבוקסיס בשבוע וחצי הקרובים, היום שירזי ועוזר מאמן הנבחרת ישבו לתכנן את תקופת האימונים לשבוע וחצי הקרובים, ובקבוצה אמרו: "זה חלק מהסכם עם הנבחרת וכל עוד יוסי שם, ניצן הוא המאמן. נכון שזה לא אידיאלי, אבל ניצן ויוסי עובדים בשיתוף פעולה מלא ככה שאבוקסיס יכול לצאת לנבחרת בראש שקט".

מלבד המאמן, גם השחקנים הזרים, פרט לברונו קוטיניו הברזילאי שנשאר בארץ, קיבלו חופש של מספר ימים והם ישובו לארץ עד סוף השבוע הקרוב, אז הפועל תעבור לקצב אימונים גבוה יותר. גם עומר דמארי ינוח עד יום חמישי ואז הוא צפוי לשוב לאימונים. כזכור, החלוץ סובל כבר מתחילת העונה מדלקת בברכו, כשהפציעה הטרידה אותו ומנעה ממנו לפתוח במספר משחקים העונה. בקבוצה מקווים כי המנוחה שדמארי ייקבל תעזור לו להחלים לחלוטין.

הדיון בעניין עונש הרדיוס שספגה הקבוצה במשחקה הביתי מול מכבי חיפה שייערך עוד כשבועיים יתקיים ביום שלישי, שבהפועל מקווים כי בית הדין יחזור בו מהחלטה להעביר את המשחק מבלומפילד, כפי שעשה לאחרונה בעונש הרדיוס של בית"ר ירושלים. מעבר לכך, היום התייחסו בקבוצה למתקפה על צוות האימון של הנבחרת שאותם האשים אתמול אביו של אלמוג בכך: "שהנבחרת הפכה להיות הפועל תל אביב של ישראל", בהפועל קיבלו את הדברים קצת בגיחוך: "מכל הרעש שעושים יש רק שחקן אחד שהוזמן לסגל של הנבחרת וזה ורמוט, אנשים לפעמים מדברים שטויות מבלי לשים לב לעובדות".

אבוקסיס על המתיחות עם אלימלך: "דיברנו, לא מתעסקים במה שמסביב"

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully