וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: 0:0 מאכזב בין מכבי להפועל פתח תקוה

מערכת וואלה! ספורט

5.10.2012 / 17:00

הדרבי של מלאבס חזר לליגת המשנה אחרי 34 שנים, אך לא התעלה לרמה גבוהה. ראשון לציון ניצחה 1:3 את מכבי יבנה

one

34 שנים לא נערך דרבי פתח תקואי בליגה הלאומית, אבל כנראה שלא היה יותר מדי בשביל מה לחכות. המשחק הגדול של המחזור השישי, בין מכבי להפועל פתח תקוה, הניב כדורגל חלש מאוד ותיקו 0:0, שמאכזב את שני הצדדים. מלבד המשחק הלוהט במושבה, נערכו היום (שישי) עוד שישה משחקים ובמוקד, הפועל ראשון לציון החזקה המשיכה בריצה קדימה וניצחה 1:3 את מכבי יבנה המפתיעה. עוד בשישי: הכח רמת גן ומכבי הרצליה נפרדו ב-0:0, כמו גם במשחקים בין נס ציונה לנצרת עילית ובין אחי נצרת והפועל כפר סבא, בני לוד ניצלה מהפסד עם 2:2 דרמטי משער של יקיר שינה בדקה ה-95מול בית"ר שמשון תל אביב, הפועל אשקלון המפורקת הפסידה 2:0 להפועל ירושלים. בשבת הושלם המחזור עם משחק בודד, כאשר מכבי אום אל פאחם והפועל רעננה נפרדו ב-1:1.

דני פרדה מכבי פתח תקוה בועט כדור חופשי מול הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
היה הכי קרוב לכיבוש. פרדה מול החומה של הפועל/ברני ארדוב

מכבי פתח תקוה - הפועל פתח תקוה 0:0

איזו אכזבה. 34 שנים ליגת המשנה לא ראתה דרבי פתח תקואי ומעולם הוא לא התקיים במושבה, אבל למרות האווירה הססגונית ביציעים, שתי הקבוצות הציגו כדורגל חלש מאוד, מיעטו להגיע להזדמנויות ואף אחת בוודאי שלא מרוצה מהתוצאה הסופית. עבור מכבי, שפתחה את העונה עם שלושה ניצחונות, מדובר בתיקו שלישי ברציפות והיא רואה את הצמרת מתחילה לברוח מעט. הפועל, שהפסידה בשבוע שעבר לנס ציונה, עדיין ללא ניצחון ליגה העונה במושבה והיא רק עם שמונה נקודות משישה משחקים.

דקה 1: הדרבי הגדול של פתח תקוה יצא לדרך לעיני כ-2,500 צופים בלבד במושבה. עומר גולן לא בהרכב מכבי.

דקה 11: יניב לוזון ניסה איום ראשון על השער, אבל היה רחוק מהמסגרת של לבקוביץ'.

דקה 14: קבהא התפנה ברחבה וניסה בעיטה שטוחה, שחלפה ליד הקורה של דורי.

דקה 51: סופסוף איום על השער. פרדה שלח את גררו, אבל החלוץ מצא רק את הרשת החיצונית.

דקה 76: פרדה היה קרוב לכבוש שער יתרון, בכדור חופשי מ-18 מטרים. למזלו של דורי הכדור חמק סנטימטרים מהקורה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אלי מחפוד מאמן הפועל פתח תקוה עם משה סיני מאמן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
שתי הקבוצות שלהם סיפקו תצוגה רעה. סיני ומחפוד/ברני ארדוב

הפועל ראשון לציון - מכבי יבנה 1:3

ניצחון ענק לאייל לחמן והקבוצה מעיר היין, שממשיכה לשעוט בצמרת הליגה. יבנה המפתיעה הציגה יכולת טובה במחצית הראשונה, עלתה ליתרון וכמעט שגם הכפילה אותו, אבל ראשון, שירדה מליגת העל בעונה שעברה ורוצה לחזור במהרה, ידעה לחזור ולאחר הרחקה מיותרת בשורות היבנאים, גם להכריע את המשחק תוך שהיא כובשת שלושה שערים ב-16 הדקות האחרונות.

דקה 1: קרב הצמרת בין היורדת החזקה לעולה המפתיעה יצא לדרך באצטדיון הסופרלנד.

דקה 31: גול! מאור פרץ סובב כדור חופשי שפגע בקורה וטייל על הקו. דודו אברהם דחק מקרוב את הראשון שלו במדי יבנה, דווקא מול האקסית. 0:1 ליבנה.

דקה 56: יבנה הגיעה לעוד הזדמנות מצוינת, אבל פצצה של תומר בן חיים מ-16 מטרים נעצרה במשקוף.

דקה 74: גול! כדור חופשי של ראשון לציון יצר בלגן ברחבה, יוסי שקל הדף את הניסיון הראשון וגל מאיו בעט את הריבאונד פנימה מארבעה מטרים.

דקה 76: אדום! המחליף רון קופרלי ביצע עבירה גסה במרכז המגרש והורחק באדום ישיר, חמש דקות לאחר שנכנס.

דקה 81: גול! המהפך הושלם. שוב יבנה נכשלה במצב נייח, הפעם כדור קרן שהורחק לעבר אלירן סיימון, שמ-12 מטרים בעט חזק אל הרשת.

דקה 89: גול! זה נגמר. שילוב בין המחליפים של לחמן הוליד את השלישי. ליאור אסולין הקפיץ במסירת עומק נהדרת בין שחקני ההגנה של יבנה ומאור אסור כבש בקלות מול שקל.

הכח רמת גן - מכבי הרצליה 0:0

הסגולים מווינטר, שיודעים שהם לא יכולים להרשות לעצמם לאבד יותר מדי נקודות אחרי שפתחו את העונה עם מינוס שתיים, עשו הכל כדי להשיג ניצחון שלישי העונה, אבל הקבוצה השאפתנית של הרצליה סיימה בפעם השלישית בתיקו. הנחמה היחידה של הכח היא שבניגוד לשני המשחקים האחרונים שבהם היא הוציאה שבעה כדורים מהרשת, הפעם היא שמרה על שער נקי.

בני לוד - בית"ר שמשון תל אביב 2:2

שתי הקבוצות, שהשיגו עד היום ניצחון אחד בלבד, יודעות שאם משהו לא ישתנה בזמן הקרוב, הן תמשכנה להיאבק בתחתית. שמשון, שניצחה את אום אל פאחם במחזור האחרון, הייתה קרובה להמשיך במומנטום וקיוותה לראשונה מאז ינואר 2010 ואחרי שישה משחקים ברציפות להשיג ניצחון על הלודאים, אבל ספגה שער שוויון דרמטי בסיום. כבר בדקה השביעית מיכל קירטיבה כבש שער עצמי לזכותה של לוד, אבל רמלה חזרה עם שער שוויון של איציק אבושדיד (20) ושער יתרון של מור גולן (38). עד הסיום הספיק סאלם אבו סיאם מלוד לספוג כרטיס אדום ולהשאיר את קבוצתו בעשרה שחקנים, אבל למרות החיסרון המספרי יקיר שינה, מי אם לא הוא, הבקיע בדקה ה-95 והשאיר נקודה למארחים.

אלירן סיימון הפועל ראשון לציון מול תומר בן חיים מכבי יבנה. מגד גוזני
בן חיים/מגד גוזני

סקציה נס ציונה - הפועל נצרת עילית 0:0

שתי הקבוצות אמנם פתחו את העונה היטב והתברגו בחלק העליון של הטבלה, אבל היום הם התקשו להשיג ניצחון שלישי העונה. המארחים, שהפתיעו את הפועל פתח תקוה בחוץ בשבוע שעבר, ממשיכים כעת את הרצף של חמשת המשחקים האחרונים שבהם הקבוצה לא הפסידה. נצרת עילית יכולה להתנחם בעובדה שהיא ספגה רק שער אחד בחמשת משחקיה האחרונים, שארבעה מהם הסתיימו בתיקו מאופס.

הפועל אשקלון - הפועל ירושלים 2:0

הקבוצה של פרוספר אזגי ממשיכה לשקוע בצרות שלה, ולא מפסיקה להפסיד, כשהשבוע החליף שרון אביטן את גדי כרמלי על הקווים. אחרי שהיא השיגה נקודה אחת מחמישה משחקים וספגה עשרה שערים, היא הסתפקה הפעם בשני שערי חובה בלבד מול הפועל ירושלים, שעולה כעת לשני ניצחונות וממשיכה את המומנטום החיובי. איציק כהן הבקיע את השער הראשון במשחק בדקה ה-35, ושלוש דקות לסיום אלי דרעי סגר את הסיפור.

אחי נצרת - הפועל כפר סבא 0:0

הנצרתים, שפתחו היטב את העונה, נעצרו כעת ואיבדו מעט מהמומנטום דווקא מול כפר סבא הלא מרשימה, שהחלה את העונה בצורה מחפירה עם ארבעה הפסדים רצופים, כולל שתי תבוסות להרצליה וראשון לציון, אבל הצליחה לצאת מהמשבר עם צמד שערים מאוחר מול אשקלון וכעת היא מסיימת בתיקו. בעקבות התיקו, נצרת מתרחקת מראשון לציון המוליכה עד כדי שלוש נקודות.

מכבי אום אל פאחם - הפועל רעננה 1:1

אום אל פאחם עוצרת את כדור השלג, ומשיגה נקודה ראשונה אחרי שני הפסדים רצופים. יוסי אסייג העלה את השרונים ל-0:1 בתוך שלוש דקות, אלא שהמארחת מצאה את השוויון. רעננה אמנם שומטת שתי נקודות שהיו יכולות לסייע לה לעלות למקום השני, אולם היא נותרת אחת משלוש קבוצות בלבד שעדיין לא הפסידו העונה.

שחקן בני לוד יקיר שינה חוגג. קובי אליהו
הציל את לוד מעוד הפסד. שינה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully