וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "מתרגש לחזור להפועל תל אביב"

המאמן החדש העביר את האימון המסכם לקראת סכנין בשבת (16:00, ספ'1): "לא הסכמתי שיקרה דבר בלי ברכתו של שירזי"

קובי אליהו

יוסי אבוקסיס ערך היום (שישי) את אימון הבכורה שלו כמאמנה החדש של הפועל תל אביב. באימון, שהיה האחרון לפני משחק הליגה מחר נגד בני סכנין (16:00, ספורט1) נכח גם ניצן שירזי, שעבר לתפקיד של מנהל ספורטיבי מכיוון שהוא לא יכול לעסוק בקבוצה באופן מלא בשל מחלתו.

אבוקסיס אמר: "לא בדרך הזו ציפיתי לחזור. ההחלמה של ניצן הרבה יותר חשובה מכל דבר. ברגע שהפועל פנו אלי, דיברתי עם ניצן. נפגשנו אצלו בבית ולא הסכמתי שמשהו יקרה בלי הברכה שלו. הדבר הכי חשוב זה שניצן יחלים ויחזור. אם הוא יחזור, לא יהיה מאושר ממני. כרגע, בגלל מה שהוא צריך לעבור, נמנע ממנו לעבוד בצורה סדירה. יש לנו כימיה טובה והפועל תרוץ קדימה".

המאמן החדש הוסיף: "מבחינתי זה מאוד מרגש לחזור להפועל - מועדון שקרוב לליבי - וכבר נגד סכנין אנחנו רוצים להביא תוצאות. התקופה עם אלי גוטמן הייתה הטובה ביותר מאז שהפועל תל אביב נוסדה. נשתדל להביא כדורגל טוב ולגרום לאוהדים לשמוח".

מאמן הפועל תל אביב, יוסי אבוקסיס, ביחד עם ניצן שירזי. קובי אליהו
הגיע בעצמו לאימון המסכם. שירזי עם אבוקסיס/קובי אליהו

חשוב לציין כי בהתאחדות לכדורגל יפתרו את בעיית ניגוד העניינים בצורה הבאה: עוזר מאמן הנבחרת לא יהיה מעורב בבחירת שחקנים מהפועל תל אביב ולא יהיה קשור למערך הסקאוטינג, אבל יהיה מעורב בקבלת ההחלטות המקצועיות מרגע פרסום הסגל ועד המשחק. ההערכה היא שאבוקסיס יעמוד על הקווים יחד עם המאמן אלי גוטמן בצמד המשחקים נגד לוקסמבורג בחודש הבא, אך לא ברור האם יעזוב את תפקידו מיד לאחר המשחקים הללו משום שהמשחקים הרשמיים הבאים של הנבחרת כבר יתקיימו בעונה הבאה.

אבוקסיס אמר היום בנושא הזה: "מי שמכיר אותי ואת אלי יודע שאין שום קשר בין הפועל לנבחרת. אלי ביקש ממני להמשיך בנבחרת ביחד איתו ומי שמכיר אותי יודע שאין לי ניגוד אינטרסים. ההצלחה של הנבחרת והקבוצה הן מעל הכל, גם אם יחפשו להגיד דברים".

יש לציין כי אחד מהשיקולים של אבוקסיס לקחת את התפקיד, וזה מה שגם הובהר לגוטמן בשיחה ביניהם, הוא ששכרו בהפועל תל אביב יגדל ביחס לשכרו בנבחרת, מה גם שבהתאחדות דחפו למהלך בגלל שיוכלו לחסוך את שכרו. כידוע במהלך העונה החולפת היו לא מעט בעיות כלכליות בהתאחדות לכדורגל ונראה כי הנושא הזה יקל עליהם מאוד

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
מאמן הפועל תל אביב, יוסי אבוקסיס. קובי אליהו
"אין שום קשר בין הפועל לנבחרת". אבוקסיס/קובי אליהו

בתוך כך, לוואלה! ספורט נודע שהפועל תל אביב פנתה בימים האחרונים לא.א.ק לרנקה והציעה פיצוי תמורת התרת חוזהו של המאמן רן בן שמעון. המאמן לא פסל את האפשרות הזו, אך האדומים נתקלו בסירוב מוחלט מצד ראשי הקבוצה הקפריסאית ובשל כך פנו להתאחדות לכדורגל במטרה לאשר את מינויו של אבוקסיס, שכאמור קיבל אור ירוק להדריך את הקבוצה במקביל לעבודתו כעוזר מאמן הנבחרת.

כידוע, בשל מצבו הרפואי של ניצן שירזי החליטו הצדדים יחד כי המאמן יזוז לעמדת המנהל המקצועי על מנת שיוכל להתרכז בהחלמה מהבעיה ממנה הוא סובל. בן שמעון היה האופציה המועדפת, אבל הקפריסאים לא היו מוכנים לשמוע. בן שמעון, שפתח את העונה עם שלושה ניצחונות משלושה משחקים, זוכה להערכה עצומה במועדון בו הוא מחזיק בחוזה עד תום העונה הבאה.

המאמן עצמו שוהה כעת בישראל לצד אשתו הכורעת ללדת, ובשל העובדה שהנסיעה עוררה שמועות לגבי עתידו, הוא שיחרר הצהרה לאתר הרשמי של קבוצתו הקפריסאית: "היו שמועות על עניין בי מצד קבוצות אחרות, אבל העונה אני עם א.א.ק לרנקה עד הסוף. בסך הכל הגעתי לישראל ל-24 שעות כדי להיות עם אשתי שאמורה ללדת. כל השאר נורמלי, אני נאמן לקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully