וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון אישר להפועל תל אביב לצרף את יוסי אבוקסיס

האדומים ביקשו לצרף את עוזר מאמן הנבחרת לצוות המקצועי בעקבות מחלתו של ניצן שירזי, שישמש בינתיים כמנג'ר ספורטיבי

one

בעקבות חוסר הוודאות בנוגע למצבו הרפואי של המאמן ניצן שירזי, פנתה הנהלת הפועל תל אביב ליו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, ביקשה אישר להעסיק את עוזר מאמן נבחרת ישראל, יוסי אבוקסיס, בצוות המקצועי שלה, וקיבלה תשובה חיובית. אבוקסיס אמור להיפגש עם שירזי ועם הנהלת הפועל תל אביב כבר היום, כשהמטרה היא להגיע לסיכום על הדרך בה תתנהל הקבוצה.

שירזי עצמו נפגש היום עם הבעלים חיים רמון ועדכן אותו לגבי מצב בריאותו, שלא יאפשר לו לשמש כמאמן הראשי של הקבוצה בחודשים הקרובים. עקב כך, הסכימו השניים כי שירזי ישמש מעתה כמנהל המקצועי של המועדון. רמון אמר: "ההחלטה היא כולה של שירזי ואנחנו נמשיך לעמוד מאחוריו כפי שעשינו עד כה. אני מודה לניצן על האחריות שגילה ורוצה לחזק אותו לקראת התקופה הקרובה, שתהיה לא קלה עבורו. אני מאמין שהוא יהיה בריא ויחזור לתפקוד רגיל".

רמון פנה היום ליו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, ולמאמן הנבחרת אלי גוטמן, בבקשה שיאפשרו ליוסי אבוקסיס להתמנות למאמן הפועל ת"א במקביל לעבודתו כעוזר מאמן נבחרת ישראל וכאמור נענה בחיוב. רמון הוסיף: "אני מודה לאבי לוזון ולגוטמן, שהבינו את המצב ועם הרבה הערכה והבנה הדדית הסכימו למהלך, אני בטוח שאבוקסיס ושירזי יעבדו ביחד לטובת הפועל תל אביב וביחד נעשה עונה מוצלחת שתביא שמחה לכולנו".

מאמן הנבחרת, אלי גוטמן, נתן את ברכת הדרך למהלך לאחר שהוא הבין שלא תהיה פגיעה בעבודתו של אבוקסיס בנבחרת, וזה יסייע לו כרגיל לקראת משחקים בינלאומיים ובמהלכם. סיבה נוספת לאישור המהלך על ידי גוטמן היא בכדי ששירזי ימשיך להחזיק במשרה במקביל לטיפולים שעליו לעבור.

מההתאחדות נמסר: "בעקבות מצבו הרפואי של ניצן שירזי פנה יו"ר הפועל תל אביב, חיים רמון, ליו"ר ההתאחדות אבי לוזון בבקשה שיאשר ליוסי אבוקסיס לשאת בתפקיד מאמן הפועל תל אביב. לוזון נאות לבקשה זו לאור מצבו הבריאותי של שירזי. אבוקסיס יכהן בתפקיד זה במקביל לתפקידו בנבחרת וההתאחדות תחסוך את שכרו".

יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. ברני ארדוב
יחזור למתחם חודורוב? אבוקסיס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully