וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראד פרידל: "פביאן בארטז הוא בור חסר כבוד"

שוער טוטנהאם תקף את שוער העבר הצרפתי לאחר שזה טען שהוגו לוריס צריך לשחק לפניו. לאציו לדין על קריאות גזעניות

"פביאן בארטז הוא בור וחסר כבוד", כך תקף שוער טוטנהאם בראד פרידל את שוער העבר הצרפתי באמצעות חשבון הטוויטר שלו. הסיבה: בארטז התראיין בצרפת וטען כי הוגו לוריס צריך לפתוח בהרכב התרנגולים על חשבון האמריקאי הוותיק. "לוריס הוא בין חמשת השוערים הטובים בעולם. הוא מהיר מפרידל, קופץ גבוה יותר והוא חזק מנטאלית. מה שקורה עכשיו לא מובן, אבל אני לא מודאג. לוריס יהפוך לשחקן מרכזי במועדון. הוא בחור רגוע ועובד קשה וטוטנהאם לא תושיב אותו על הספסל זמן רב".

פרידל בן ה-41 הגיב בזעם: "ראיתי את הדברים של בארטז. אני בדרך כלל לא מגיב על שטויות כאלה כשאדם שאני לא מכבד מדבר עליי בחוסר כבוד, אני חייב להגיב. בארטז הוא בור וזה לא היה במקום מבחינתו להזכיר את שמי".

לוריס נרכש על ידי טוטנהאם ביום האחרון של ההעברות תמורת 12 מיליון ליש"ט, אך רק במשחק הליגה האירופית מול לאציו (0:0), קיבל הצרפתי הזדמנות לערוך בכורה. "הבחירה היא של המאמן, אבי אני מקווה לשנות דברים", אמר לוריס. "אני לא מודאג. אם טוטנהאם הביאו אותי מליון, אני בטוח שאשחק בעתיד. אני רק מקווה לקבל הזדמנות. אני עדיין מתאקלם ולומד את המועדון ואת חבריי החדשים".

ועוד מהמשחק בין טוטנהאם ללאציו. אופ"א הודיעה שפתחה בהליכים נגד הקבוצה האיטלקית בשל התנהגות אוהדיה. על פי דוח השיפוט, אוהדי לאציו השמיעו נהמות גזעניות כלפי שחקני שחומי העור של טוטנהאם: ג'רמיין דפו, ארון לנון ואנדרוס טאונסנד. וועדת המשמעת תדון בעניינה של לאציו ב-18 באוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully