וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': 0:1 דרמטי למרמורק בדרבי של רחובות

שער של חנן פדידה בדקה ה-90 נתן לאדומים ניצחון דרמטי על מכבי שעריים, במחזור פתיחת העונה של הליגה השלישית

בשעה טובה ומוצלחת וגם באיחור קל משתי אחיותיה הבכירות, גם הליגה השלישית בישראל, הלא היא ליגה א' הסוערת, יצאה היום (שישי) לדרך בשני המחוזות.

בדרום, עמד במוקד הדרבי הרותח של רחובות, שנערך בכלל בראשון לציון לעיני כ-4,000 צופים ובסיומו חילצה הפועל מרמורק 0:1 ענק מול מכבי שעריים משער ניצחון דרמטי בנגיחה של חנן פדידה, שניות ספורות לפני תחילת תוספת הזמן.

שלוש קבוצות נוספות השיגו ניצחון והצטרפו לקביליו יפו, שפתחה את העונה באופן רשמי כבר ביום רביעי עם 0:1 על מכבי קרית מלאכי. שלוש המאושרות הן הפועל אזור, שניצחה 0:1 בחוץ את עמישב פתח תקוה משער של אקס מכבי תל אביב מתן לוטטי בדקה ה-23. גל גבע החמיץ פנדל לאורחים בדקה ה-55 ושרון ברנשטיין הורחק משורותיהם כעבור חמש דקות.

מכבי כפר יונה ניצחה 2:3 בבת ים, את עירוני המקומית. אסי ברזילי כבש למארחת כבר אחרי שלוש דקות, אבל גילי חג'ג' (13 ו-70 בפנדל) ואופיר חלוואני (33) סידרו מהפך. יוני רביבו רק צימק בדקה ה-90. עירוני קרית גת ניצחה 0:1 את הפועל ערד משער של נתנאל בן אבו (27) ואילו מכבי באר שבע ובני אילת נפרדו ב-1:1. נתי סוויסה כבש לאילת (50), אדם תנעמי השווה תוך שתי דקות.

תיקו מאכזב לקטמון 1:1 בבית מול הפועל כפר שלם, במשחק הבית הראשון שלה העונה בטדי המשופץ. שבי טרייביש כבש לאורחים בדקה ה-43, שי אהרון הוותיק רק איזן מהנקודה הלבנה בדקה ה-68.

בצפון, אסי גלבוע, ששלטה בליגה ביד רמה בעונה שעברה, אך נכשלה במשחק העלייה, סיימה ב-0:0 מאכזב בחוץ מול הפועל הרצליה. מכבי דלית אל כרמל גברה בחוץ 3:2 על הפועל עפולה בתום דרמה גדולה. אימאן אבו סלאח כבש כבר אחרי דקה לאורחים, אבל אבי עמר השווה (11). באסם ארמלי החזיר את היתרון לאורחת (76), שגיא חייט שוב השווה (88), אבל המילה האחרונה הייתה של מאמון חייר, בדקה ה-94.

במשחקים נוספים:

הפועל כפר קנא - הפועל מגדל העמק 0:0

עירוני קרית אתא - מכבי צור שלום 0:0

הפועל דלית אל כרמל - סקציה מעלות 1:0
למעלות: אקרמי כיאל (69)

עירוני טבריה - הפועל חדרה 0:3
לטבריה: כפיר בן דור (10), תום דן (45), אביאל גבאי (93)

מ.ס. גבעת אולגה - אחווה עראבה 1:0
לעראבה: נסאר עיסא (80)

בית"ר כפר סבא - אורתודוכסים לוד 1:3
לבית"ר כפר סבא: מאיר דרעי (42), איתי מנחם (60), טל איילה (93), ללוד: עדן שאשא (21).

ליגה א' בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully