וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מכבי פתח תקוה ניצחה 0:1 את הפועל כפר סבא

שער בודד של עומר גולן (65) הספיק למלאבסים כדי לשמור על מאזן מושלם. הפועל פ"ת-א.א. פאחם 2:0, אשקלון-הכח 4:1

כמו תמיד, כשהחגים מגיעים האווירה משתנה וראש השנה, החל ביום ראשון הקרוב, גרם לכל המחזור השלישי בליגה הלאומית להיות משוחק כבר היום (שישי), בחגיגת כדורגל ישראלי מרתקת. במשחק המרכזי, מכבי פתח תקוה ניצחה בחוץ את הפועל כפר סבא 0:1. הפועל ראשון לציון ממשיכה להראות היטב וניצחה 0:1 את מכבי אחי נצרת ואילו מכבי יבנה מראה שאין לה שום רגשי נחיתות בתור העולה החדשה והיא ניצחה 0:1 את בני לוד.

הפועל כפר סבא - מכבי פתח תקוה 1:0

עקיצה אחת קטנה של עומר גולן, שהליגה הזו נראית קטנה עליו בכל שבוע שעובר, הספיקה למלאבסים כדי להישאר מושלמים עם תשע נקודות משלושה משחקים. חלוץ הנבחרת לשעבר, שאולי היה יכול להועיל לה גם השבוע, גלש לכדור בדקה ה-65 ושלח אותו פנימה, כאשר גם הרחקתו של מרואן קבהא בדקה ה-77 לא הפריעה למשה סיני ושחקניו. אדם מזרחי לא מצא את הרשת, כולל מקו השער בדקות האחרונות. כפר סבא היא היחידה ללא נקודות.

הפועל אשקלון - הכח עמידר רמת גן 4:1

איזו מפלה לגדי כרמלי ושחקניו. אחרי שלא כבשו שער בשני המחזורים הראשונים, הפעם הם מצאו את הרשת, אבל נותרו ללא ניצחון ועם נקודה בודדת, כשהם מפגינים יכולת רעה מאוד. מאור עידה התפוצץ עם שלושער ענק (46, 48, 65) עם פתיחת המחצית השנייה ואור גירו הוסיף בדקה ה-69. גיל בלומנשטיין רק צימק בדקה ה-82.

אחי נצרת - הפועל ראשון לציון 1:0

הקבוצה של אייל לחמן רוצה לשוב לליגה ממנה ירדה בעונה שעברה ובינתיים היא נראית לא רע בכלל, עם שבע נקודות אחרי הניצחון הזה. ליאור אסולין הוותיק היה אחראי על שער הניצחון בדקה ה-75.

הפועל ירושלים - סקציה נס ציונה 1:1

הקבוצה מהבירה שיחקה לראשונה העונה בטדי המשופץ, אבל גם זה לא עזר לתוצאות להשתנות יותר מדי והיא נותרה ללא ניצחון ועם שתי נקודות בלבד תחת המאמן החדש עמר סלמן. ניסים אסייג העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-69, אבל אלי דרעי קבע חלוקת נקודות דרמטי חמש דקות לסיום.

מכבי יבנה - בני לוד 0:1

מה תגידו על מכבי יבנה? העולה החדשה לא עושה חשבון לאף אחד וממשיכה לצבור נקודות, בדרך, אולי, למאבק אמיתי גם בצמרת הליגה השנייה. לוד פתחה את העונה היטב, עם ארבע נקודות בשני משחקים, אבל אבו סובחי ראה את קבוצתו מפסידה לראשונה העונה אחרי מחצית ראשונה חלשה ויכולת טובה של שוער המארחת יוסי שקל. בדקה ה-56, גם המזל היה לצידה של יבנה, כשקרן של מאור פרץ עברה את כולם ונכנסה פנימה, רגע אחרי שפרץ עצמו מצא את המשקוף. בסיום, ניצחון ראשון ליבנה אי פעם על לוד.

הפועל פתח תקוה - מכבי אום אל פאחם 2:0

ההפתעה של המחזור. הקבוצה של אלי מחפוד, שחולמת על חזרה מהירה לליגת העל, נכנעה בביתה לאחת הקבוצות המתוסבכות בליגה, שבקושי יודעת מי יאמן אותה בשבוע הבא. בדקה ה-51, אשרף סולימאן מצא את הרשת בבעיטה מקרוב פנימה ובדקה ה-64 אחמד אבו נהיה הכפיל לפני שרובי דבורה המארח הורחק בדקה ה-75.

הפועל נצרת עילית - מכבי הרצליה 0:0

תיקו מאכזב לקבוצה של עופר טלקר, התיקו המאופס השני שלה העונה והיא ממשיכה לשהות בתחתית הטבלה. המארחת נבלמה לאחר שבשני משחקיה הראשונים היא מצאה את הרשת חמש פעמים ושתי הקבוצות הלכו הביתה מתוסכלות מהתוצאה.

בית"ר תל אביב - הפועל רעננה 1:1

תומר קשטן והרעננים עם תיקו שלישי העונה, כאשר מן העבר השני, בית"ר תל אביב סופסוף מצאה נקודת בכורה. איציק אבושדיד כבש לתל אביב בדקה ה-49, מוחמד פודי השווה בדקה ה-62. יוגב לרמן הורחק משורות האורחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully