וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי גרשון: "איך נעלה למונדיאל כשחצי מדינה נגדנו"

הבלם הפצוע יצא בדף הפייסבוק שלו במתקפה חריפה נגד התקשורת: "מרחיקה את הנבחרת מהעם", ועל שרף וברקוביץ'

התיקו המאכזב של נבחרת ישראל באזרבייג'אן (1:1) גרר לא מעט ביקורות בתקשורת על צורת המשחק ותפקוד השחקנים והמאמן. מי שלא אהב לקרוא את הביקורת הוא הבלם רמי גרשון, שלא זומן לסגל בגלל פציעה. גרשון יצא במתקפה חמורה נגד התקשורת בדף הפייסבוק שלו תוך שהוא מעביר ביקורת ישירה על פרשני ערוץ הספורט, שלמה שרף וכנראה איל ברקוביץ'.

"בדרך כלל אני לא רושם דברים בסגנון הזה, אבל היום זו הפעם הראשונה בשלוש השנים האחרונות שאני רואה משחק נבחרת מהצד של הצופה", פתח גרשון את דבריו. "איך נעלה למונדיאל כשחצי מהמדינה נגד הנבחרת? הדבר היחיד שרואים בתקשורת אחרי משחקים לא מוצלחים (לא אחרי כשלונות, לא מוצלח לא אומר רע) זה שמחה לאיד!

"פשוט מביש ופוגע לראות איך התקשורת שמחה כשהנבחרת לא עולה על הציפיות. למי שלא יודע, בקמפיין הקודם אזרבייג'אן ניצחו את טורקיה ועשו תיקו עם בלגיה, שתי נבחרות שעל הנייר יותר חזקות מישראל, אז אני לא יודע מי ציפה לראות שם ניצחון שלוש או ארבע אפס. זה ברמת הסטטיסטיקה האירופית הייתה הפתעה ולא התיקו. ברור שלא מרוצים, אבל זו בטח ובטח לא אכזבה ולא סוף הקמפיין", המשיך הבלם.

כאן עבר גרשון למתקפה על שרף וכנראה על ברקוביץ': "פשוט בושה לראות מאמן עבר בעד נבחרת יריבה שיורד כל המשחק על שחקנים מהמדינה שלו. איך הציבור יתמוך בנבחרת שהתקשורת חותכת אותה או שכוכב עבר ומנהיג נבחרת באופן שקוף שמח לבשר על כמה חלשים היו השחקנים? זו המדינה היחידה בעולם שיש בה דברים כאלה ואין פלא למה אנשים לא תומכים בנבחרת. במקום שכולם יהיו מאוחדים סביב הנבחרת, התקשורת שלנו פשוט מרחיקה את הנבחרת מהעם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully