וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנבחרת נדהמו: המשחקים מול האחרונה לא יורדו מהחישוב

7.9.2012 / 13:40

בישראל גילו ששיטת המשחקים שונה מכפי שחשבו, ומה שיקבע מי תעלה לאליפות אירופה מהמקום השלישי הוא יחס הניצחונות

נבחרת ישראל בכדורסל תפגוש מחר (שבת) את נבחרת סלובקיה במסגרת המחזור התשיעי של מוקדמות אליפות אירופה (21:00, ערוץ 1 ו-511HD).

שחקני הנבחרת קיבלו אתמול יום מנוחה ראשון מלא מאז תחילת המשחקים, אותו ניצלו רוב השחקנים לנוח וחלקם הלכו בתור אורחים לאימונים של קבוצותיהם בארץ. היום בצהריים ערכו שחקני הנבחרת את האימון המסכם, ומחר יערכו אימון קליעות בתוספת תדרוך וידאו על היריבה הסלובקית, כשהמטרה המוצהרת היא ניצחון כשעדיף כזה בהפרש גדול שיאפשר להביט בתוצאות הבתים האחרים כדי להבין מה תמונת הסיכויים לקראת המחזור האחרון.

בנבחרת הופתעו אמש לגלות מנציג פיב"א אירופה בישראל ירון ארבל, המשמש גם כסקאוט של ניו אורלינס הורנטס, שבבדיקה שנערכה על ידי מספר מדינות מול הארגון, התגלה כי שיטת המשחקים שנחשבה לנכונה עד היום לחישוב לעלייה מהמקום השלישי אינה נכונה. על פי נציגים של פיב"א בסופו של דבר לא יורדו המשחקים מול הקבוצה במקום האחרון בבית הישראלי, אלא שכל המשחקים ייחשבו ושמה שיקבע בין הנבחרות במקום השלישי הוא יחס הניצחונות.

במקרה כזה ניצחון מחר של ישראל על סלובקיה יעלה אותם ליחס של 6 ניצחונות מול 3 הפסדים, ובמידה ואחת מנבחרות אזרבייג'אן, שבדיה, טורקיה או בלגיה תשמוט משחק אחד, ישראל תבטיח את עלייתה בלי קשר לתוצאת המשחק בסרביה. את תגובת פיב"א לא ניתן היה להשיג, אך בבירור שנעשה על ידי איגוד הכדורסל התברר כי הנושא נכון.

בנוסף גילו בנבחרת הבוקר כי חלק מהשחקנים הבולטים של נבחרת סלובקיה, ביניהם הכוכב אנטון גאבל, לא הגיעו לתל אביב ולא ישחקו מחר במשחק.

"נצטרך לבוא בפוקוס", אמר אלכס טיוס באימון. "לשחק את המשחק שלנו ולא להגרר למשחק שלהם. אנחנו טובים במשחק המתפרצת שלנו, ויש לנו יותר גודל מהם, הם אוהבים לזרוק שלשות אז אנחנו צריכים לסגור להם את הקשת".

יובל נעימי הוסיף: "העובדה שנשארתי מחוץ לסגל הצריך ממני המון עבודה עצמית שמרתי על כושר לבד, להשאר שעה וחצי אחרי אימונים כדי לזרוק, זה לא היה אידיאלי, לא מה שאתה רוצה, אני שמח לחזור לסגל. כשאתה בנבחרת אתה בא ונותן הכל מה שנותנים לך. המשחק מחר מעניין כדי להבטיח סופית את המקום השלישי, אבל אין ספק שכולם ראו את הקבוצה הזאת במשחק החוץ, אבל זה עוד משחק כדי לבנות ביטחון לשחקני הספסל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully