וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רונאלדו לא יכול לעבור ליד מראה מבלי להעריץ את עצמו"

כוכב מנצ'סטר יונייטד נזכר בימיו של הפורטוגלי במועדון בפרק מספרו החדש: "כבר אז הוא היה נואש להיות הכי טוב בעולם"

אם לכריסטיאנו לא הספיקו הביקורות הקשות שהוא סופג מאז שהתלונן על חוסר שביעות רצונו בריאל מדריד, הבוקר (שישי) הוא נאלץ להתמודד גם עם הפרק החדש מהספר של ווין רוני שהתפרסם ב-'מירור'. העיתון חושף לאורך השבוע קטעים מהאוטוביוגרפיה של חלוץ מנצ'סטר יונייטד - "העשור שלי בפרמיירליג" - ודווקא עכשיו הגיע תורו של הפרק שעוסק בשותפו לשעבר בהתקפת השדים האדומים.

"לרונאלדו הייתה מראה ליד המושב שלו בחדר ההלבשה באולד טראפורד", כתב רוני. "לאורך כל התקופה ששיחקתי איתו שמתי לב שהוא לא מסוגל לעבור ליד ההשתקפות שלו מבלי להעריץ אותה, גם אם אנחנו בדיוק עומדים לעלות לשחק. לפני כל משחק, לפני העלייה לחימום, היה לו נוהל קבוע - ללבוש את המדים, לנעול את הנעליים, ואז לבהות במראה ולעודד את עצמו לקראת המשחק".

"אם יש בעולם מישהו עם אמונה עצמית גדולה יותר מרונאלדו, אז עדיין לא פגשתי אותו", המשיך רוני. "הוא לא ביישן... הוא אוהב את הבגדים שלו והוא תמיד לובש מותגים נוצצים כמו דולצ'ה וגבאנה, ארמאני, כאלה שמות. הוא היה מגיע ככה למגרש האימונים, מטופח כולו מכף רגל ועד ראש. הוא תמיד היה חייב להוציא הון על המלתחה שלו, אבל האהבה הכי גדולה שלו הייתה הכדורגל".

"באימונים הוא היה מגלה לנו שהוא רוצה להיות הכדורגלן הכי טוב בעולם", נזכר רוני. "שהוא נואש להיות הכי טוב. והייתה לו את הנחישות כדי לגרום לזה לקרות. אני אוהב את הגישה שלו, אבל היא לא בשבילי. אני יותר מרוכז בלעזור לקבוצה לנצח, ופחות בלסחוט מחמאות או לרדוף אחרי פרסים אישיים".

איך רוני יגיב לזה? פרגוסון נכנס למירוץ אחרי ניימאר

צפו בואן פרסי מחפה על רוני: כל תקצירי המחזור השלישי

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully