וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דל פיירו לא חתם בליברפול מתוך כבוד להרוגי הייזל"

כך טען סוכנו לשעבר של החלוץ, שחתם לשנתיים בסידני. השחקן טען: "ליברפול פנו, אבל הייתי צריך משהו אחר. אני אוסטרלי"

אלסנדרו דל פיירו השלים אתמול (רביעי) רשמית את מעברו לשנתיים לסידני האוסטרלית, לא לפני שמספר קבוצות באירופה ניסו לשכנעו לשנות את דעתו ברגע האחרון. אולימפיאקוס היוונית פנתה והתעניינות רצינית נרשמה גם מצידה של ליברפול, אלא שהאיטלקי דבק בהחלטה לחתום בסידני. כעת, מסביר סוכנו לשעבר קלאודיו פסקוואלין מדוע החליט החלוץ לוותר על ההצעה להגיע לאנפילד.

"דל פיירו הוא יובנטיני אמיתי ומתוך כבוד וזיכרון להרוגי אסון הייזל, הוא אמר לא לליברפול", אמר הסוכן. כזכור, במאי 1985 נהרגו 39 אוהדי יובנטוס באצטדיון הייזל בבריסל לפני גמר גביע אירופה לאלופות

פסקוואלין הוסיף: "סידני זו הזדמנות פנטסטית עבור דל פיירו. הוא יכול לקדם את הכדורגל האוסטרלי בעולם ואני משוכנע שיהיה לו טוב שם. האוסטרלים לא היו יכולים לבחור מישהו טוב יותר שיעלה את האיכות בליגה. כשהוא יחזור לאיטליה, הוא יוכל לעשות מה שירצה. אני רואה אותו כדירקטור ויום אחד הוא יהיה נשיא ההתאחדות או מאמן באקדמיה של יובנטוס".

אחרי החתימה בסידני אמר דל פיירו: "אני אוסטרלי לשנתיים הבאות. זו הרפתקה מדהימה ולא יכולתי לבחור מקום טוב יותר להמשך המסע שלי. אני חייב להודות שלא ציפיתי לקבל כל כך הרבה הצעות, אבל אני רוצה להודות לכל הקבוצות ברחבי העולם שהיו בקשר. לא רציתי לשחק בקבוצה איטלקית אחרת. ליברפול? הם פנו, אבל הייתי צריך משהו אחר. בפרויקט בסידני יש הכל ואני רוצה משהו חדש".

על האקסית יובנטוס אמר: "אני עוזב קבוצה ששיחקתי בה 19 שנה ואמשיך לתמוך בה מאלף סיבות שונות. החיבה ליובנטוס לא מסתיימת כמו שהיא לא הסתיימה כשהבנתי שלא אשחק יותר בקבוצה. נתתי הכל למען המועדון, העונה האחרונה הייתה מורכבת, אבל כמו בכל שנותיי בשחור-לבן, הייתי ווינר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully