וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפראלימפיים: הובטחה מדלייה בטניס כיסאות גלגלים

אברהם תשובה

4.9.2012 / 17:33

נועם גרשוני ושרגא ויינברג ייפגשו לדרבי ישראלי בחצי הגמר. ענבל פיזרו פספסה מדלייה וסיימה רביעית ב-100 מטר חזה

לאחר שנחלו הפסד צורב בשלב חצי גמר בטניס בכיסאות גלגלים במשחקים הפראלימפיים, רשמוו היום (שלישי) נועם גרשוני ושרגא ויינברג הישג נהדר על הבמה המרכזית, כשהצליחו להגיע שוב לחצי הגמר, הפעם במסגרת משחקי היחידים (נכות קשה) עם צמד ניצחונות ישראלים בשלב רבע הגמר. לצערם של השניים, הם ייאבקו זה מול זה בשלב חצי הגמר, מה שלמעשה מבטיח שאחד מהם יסיים עם מדליה.

נועם גרשוני גבר בקלות על האמריקאי בראיין ברטון כשניצח אותו 1:6, 1:6 כבר לאחר 45 דקות של משחק. שרגא ויינברג נאלץ לעבוד קשה יותר, אך יצא עם הניצחון לאחר שגבר על מדליסט הזהב מאולימפיאדת אתונה ובייג'ינג, פיטר נורפולק הבריטי 6:3, 5:7, 0:6, במשחק מתיש שארך יותר משעתיים. בעוד יומיים יתקיים חצי הגמר בין שני הישראלים, שעדיין יכולים לזכות יחדיו במדליית ארד במסגרת הזוגות.

ענבל פיזרו, השחיינית שכבר זכתה בשתי מדליות ארד עד כה, סיימה במקום השני שלה במקצה ל-100 מטר חזה, ועלתה לגמר השלישי שלה במשחקים הפראלימפיים. הישראלית רשמה תוצאה של 1:57.95 דקות, 13.05 שניות לאחר נטליה פרולוגאייבה האוקראינית שקבעה שיא עולם. אלא שבגמר לא הצליחה השחיינת לתפוס מדלייה שלישית כשסיימה רק במקום הרביעי, מרחק 0.56 מאיות מהספרדייה שזכתה במקום השלישי. אגב, פרולוגאייבה האוקראינית זכתה בזהב, ועל הדרך שברה את שיא העולם שקבעה מוקדם יותר היום.

המשחקים הפראלמפיים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully