וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: רונאלדו ידרוש 25 מיליון ליש"ט לעונה מריאל מדריד

או במילים אחרות: 3 מיליון שקל לשבוע. סיטי, יונייטד וצ'לסי עוקבות בעניין, פריס סן ז'רמן לא צפויה להגיש לבלאנקוס הצעה

יממה לאחר הפרסומים המפתיעים על כך שכריסטיאנו רונאלדו מעוניין לעזוב את ריאל מדריד, המריא הסופרסטאר הפורטוגלי למולדתו, לקראת ההתמודדות של הנבחרת הלאומית מול נבחרת לוקסמבורג ביום שישי, במסגרת שלב מוקדמות המונדיאל. למעשה, הייתה זו הופעתו הראשונה של רונאלדו בפומבי מאז התפוצצה הפרשה, אך שלל כלי התקשורת שהגיעו לשדה התעופה במדריד לא הצליחו לחלץ תגובה מהכוכב. רונאלדו הגיע לשדה התעופה יחד עם חברו לריאל מדריד ולנבחרת, פפה, ואמר בלקוניות: "לא אדבר על הנושא, אין תגובה". גם הבלם סירב לשוחח עם העיתונאים שהגיעו למקום.

למרות זאת, ב"אס", המזוהה במיוחד עם ריאל מדריד, פורסם כי רונאלדו אמר למקורביו בטרם עלה לטיסה כי "לכל דבר אפשר למצוא פיתרון". בינתיים, הודעתו של רונאלדו גררה, כצפוי יש לומר, חרושת שמועות על מה שעשוי להיות היעד הבא של הקשר. "סאן" הבריטי מפרסם כי קבוצתו הקודמת של רונאלדו, מנצ'סטר יונייטד, כבר נמצאת בכוננות ותציע עבורו כמעט כל סכום שנדרש על מנת להחזירו לאולד טראפורד. גם מנצ'סטר סיטי וצ'לסי, כך דווח, נערכות על מנת לנסות ולהחתימו. בממלכה אף דווח כי הסיטי כבר פנתה לסוכנו של רונאלדו ורוקחת הצעת חוזה לארבע שנים בסכום עתק של 95 מיליון ליש"ט.

מי שדווקא מיהרה להכחיש כי היא בדרך להציע הצעת ענק עבור הפורטוגלי היא פריס סן ז'רמן, שרכשה בקיץ החולף כל דבר שזז. "מעולם לא חשבנו להציע הצעה לרונאלדו", אמר המנהל הספורטיבי של המועדון, לאונרדו. "כשאנחנו רוצים שחקן אנחנו מדברים ישירות עם הקבוצה, ולא דיברנו עם ריאל מדריד. אנחנו מאוד מרוצים ממה שהשגנו בקיץ".

בחוזהו הנוכחי בריאל מדריד מרוויח רונאלדו כ-9.6 מיליון ליש"ט לעונה, אך לוקח הביתה "רק" כ-7.2 מיליון אחרי קיזוז המיסים. על פי עיתון הסאן, הפורטוגלי ידרוש חוזה כמעט בלתי נתפס של 25 מיליון ליש"ט לשנה (ברוטו), או, במילים אחרות: 480 אלף ליש"ט בשבוע (כ-3 מיליון שקל). יש לציין כי הסכומים המטורפים הללו קשורים גם במס על הכוכב, שאמור לעלות מ-24 אחוזים ל-52 אחוזים בעוד שנתיים, אז אמור להסתיים חוזהו של רונאלדו בסנטיאגו ברנבאו.

"לא ברור מה עוד רונאלדו יכול לרצות בחיים"

שחקני ריאל מדריד למדו על מצבו של רונאלדו מהתקשורת, כך מסתבר. "אני לא יודע מה קרה איתו", הודה אלברו ארבלואה, "זו היתה הפתעה גם עבורנו. אם הוא צריך אהבה נעניק לו את האהבה שלנו, בדיוק כפי שהיינו עושים עם אסיין, אוזיל או כל שחקן אחר". גונזאלו היגואין הוסיף: "אני לא ממש יכול לדבר על זה כי אני לא יודע שום דבר. כריסטיאנו לא דיבר על זה בחדר ההלבשה".

מי שמיהר להוציא הודעה רשמית היה סוכנו של הפורטוגלי, חורחה מנדס, שעל פי הדיווח הראשוני אתמול (שני) כלל לא ידע על כוונותיו של הלקוח שלו לעזוב את מדריד, או על חוסר שביעות רצונו בקבוצה. "ההצהרות של כריסטיאנו מבוססות על סיבות שידועות לי היטב. כל הפרשה בכלל לא מפתיעה אותי. היחסים ביני ובינו הם כאלו שתמיד אעמוד מאחוריו, הוא יכול לסמוך עליי. למרות זאת, זה תלוי בו ורק בו אם לפרסם את הסיבות שלו או לא", אמר מנדס.

בברצלונה, לעומת זאת, ממשיכים להתייחס בבוז לפרסומים אודות רונאלדו. שחקן העבר קרלס רשאק, שאף אימן את הקבוצה הקטאלנית, אמר היום: "אם כריסטיאנו עצוב, אז שאר האנשים בעולם צריכים לצאת לרחובות ולבכות. אני לא יודע מה עוד הוא רוצה בחיים. יש לו הכול - כסף, גוף בנוי לתלפיות, הצלחה. הוא אחד השחקנים הטובים בעולם. הוא לא יכול לבקש יותר מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully