וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן בהפועל ת"א: "מתפללים לשלומו של ניצן שירזי"

המאמן יעבור היום התערבות ניתוחית שאמורה לקבוע את חומרת מצבו. לובין: "נמצאים בפני פרשת דרכים ומקווים שתסתיים טוב"

הלם ועצב כבד ירד אתמול (שני) על משפחת הפועל תל אביב, כשהתבשרו על מצבו של מאמן הקבוצה ניצן שירזי. כזכור, אמש אושפז המאמן בבית החולים איכילוב ואף עבר בדיקת MRI בנסיון לאבחן בעיה רפואית ממנה סובל זמן רב. היום אמור לעבור שירזי התערבות ניתוחית שאמורה לקבוע עד כמה חמור מצבו, וככל הנראה גם לתת השערה מסוימת האם ומתי ישוב למגרשים. אמש אמר: "יש לפעמים מהמורות בחיים ואני מקווה שבקרוב אחזור לאימון ולשגרה הרגילה".

עשרות אנשים הגיעו אתמול לבית החולים איכלוב בכדי לחזק את ידי המאמן ברגעים הלא פשוטים, וכמוהם גם מספר משחקני הקבוצה. אפשר להתווכח על היכולת המקצועית של שירזי, אך מבחינה חברתית הוא נחשב למאמן אהוב מאוד על ידי שחקניו, ושעות ארוכות אמש עסק הצוות הניהולי בנסיון להרגיעם. "זו מכה קשה", אמר אחד השחקנים אתמול. "אנחנו מתפללים לשלומו של ניצן ומקווים שכל ההליך הזה יהיה פחות רציני מההערכות ששמענו וכבר תוך זמן קצר ניצן יחזור לאימונים. בימים האלה כולנו מרגישים ביחד, לאף אחד אין ראש כרגע להתעסק בהשלכות המקצעיות של העניין, קודם כל אנחנו רוצים לשמוע בשורות טובות מבית החולים".

מנכ"ל הקבוצה אמיר לובין התראיין לתכנית "נכון להבוקר" ניב רסקין בגלי צה"ל, ואמר: "אני לא רופא ואני רוצה לשמור על הפרטיות של ניצן. בעוד שלושה ימים נדע בדיוק ונהיה הרבה יותר חכמים. מה שחשוב זה שהוא יעבור את הבדיקה שלו בהצלחה, כל השאר זה הבל הבלים. אנחנו נמצאים לפני פרשת דרכים שאני מקווה שתסתיים בצורה חיובית. זה לא מצב נעים, אבל הדבר הכי חשוב כרגע זו לא הקבוצה אלא שירגיש טוב".

לובין סיפר שהגיע אמש לבית החולים וישב עם משפחתו של שירזי, וכי לפני האימון של הקבוצה היום תדבר ההנהלה עם השחקנים. כשנשאל המנכ"ל האם היה מודע למצבו הרפואי של המאמן, אמר: "אני מכיר את ניצן תקופה קצרה, כחודשיים שאנחנו עובדים ביחד. בשבת האחרונה ישבנו וחיפשנו שחקנים זרים, והכאבים שלו הציקו לו בצורה יוצאת דופן. זה היה די מורגש, אבל אף אחד לא חשב לרגע שזה מצב חמור מדי. אנחנו מאחלים לו רק בהצלחה, בהיכרות הקצרה שהכרתי אותו הוא בנאדם ומאמן שהיה מאוד מסור לקבוצה. הכי חשוב שיחלים ויחזור אלינו מהר".

גם עוזר המאמן, שביט אלימלך, שאמור לקבל עצמו את הקבוצה לפחות בזמן הקרוב, היה נראה כשבר כלי אתמול. שירזי ואלימלך עובדים מספר שנים ביחד, ואמש אלימלך סירב בתוקף לדבר על ההשלכות המקצועיות איתן עשוי להתמודד המועדון האדום.

מבחינת הנהלת המועדון, לעת עתה אין כל מחשבה להחליף את שירזי. במועדון ימתינו לקבל התוצאות על מצבו של המאמן בהמשך היום, ואז עשויה להתגבש מחשבה מסוימת על העתיד. בהפועל תל אביב גינו אתמול את התעסקות התקשורת באופציות להחליף את המאמן, ודואגים להעניק לו את הגיבוי המלא. עד אז, מבהירים במועדון, אלימלך הוא זה שמקבל את הקרדיט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully