וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפיאדת הנכים: ענבל פיזרו העפילה לגמר 50 מ' חופשי

אברהם תשובה

30.8.2012 / 15:42

השחיינית הישראלית סיימה חמישית במוקדמות. יואב וילנסקי במקום ה-11 ב-100 גב, גנפול שוורץ דורגה 12 ב-100 מטר גב

הישג יפה למשלחת הישראלית כבר ביומה הראשון של אולימפיאדת הנכים: השחיינית הישראלית ענבל פיזרו העפילה הבוקר (חמישי) לגמר במשחה 50 מטר חופשי. פיזרו סיימה את משחה המוקדמות במקום השני ובמקום החמישי בדירוג הכללי, לאחר שקבעה תוצאה של 39.74 שניות. התוצאה הטובה ביותר במוקדמות הייתה 36.43 שניות והושגה על ידי השחיינית האוקריאנית נטלייה פרולוגוביה.

השחיין יואב וילנסקי, שהתחרה במשחה ל-100 מטר גב, הגיע למקום השישי במשחה שלו ולמקום ה-11 בדירוג הכללי, לאחר שעבר את המרחק בזמן של: 1:34.12 דקות, שיפור של 4 שניות משיאו האישי.

השחיינית ענבל גנפול שוורץ, שהשתתפה במשחה ל-100 מטר גב, דורגה במקום ה-12 בדירוג הכללי, לאחר שקבעה זמן של 1:44.43 דקות. במהלך המקצה שלה נשבר השיא הפראלימפי על ידי השחיינית הסינית, ליו דונג, שקבעה זמן של 1.28.18, אך במקצה השני בבית זה, נשבר השיא הפראלימפי שנית, על ידי השחיינית הבריטית, נרי קינדרד. הקהל המקומי עודד את השחיינית לאורך כל המקצה ופרץ בתשואות אדירות עם שבירת השיא הפראלימיפי שכעת עומד על זמן של 1.27.96. ד'.

השרה לימור לבנת, שחזתה אתמול בטקס הפתיחה והגיעה היום לתחרויות השחייה, אמרה בסיום: "הטקס היה יפה ומרשים, זו הייתה הפעם הראשונה שהטקס היה שווה ערך למשחקים האולימפיים מכל הבחינות, ההשקעה, הסדר, הסיקור בתקשורת העולמית והישראלית ועוד. סוף סוף יש הכרה ושיוויון בין הספורטאים הפראלימפיים לאולימפיים".

עוד הוסיפה השרה ש"שאין באיצטדיון אנשים עם מוגבלויות. ראיתי אנשים בעלי יכולת אדירה להתגבר על כל המגבלות הפיזיות בעזרת כוח הרצון האדיר לעשות את הבלתי ייאמן ולנצח. דבר זה בא לידי ביטוי בטקס ונתן לי השראה רבה באופן אישי, אני בטוחה שגם לצופים רבים ברחבי העולם. לכל אחד מאיתנו יש את מגבלות וכולם נתקלים בחיים במכשולים, ההתמודדות של הספורטאים הפראלימפיים נותנת השראה".

אחר הצהרים ייכנסו למעגל התחרויות טניסאי השולחן שי סיידה ולירן גבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully