וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל הכישלון בלונדון: מאמן נבחרת רוסיה בכדורעף התאבד

טרגדיה ברוסיה: מאמן נבחרת הכדורעף נשים נמצא תלוי בחדרו. הערכה: הוא לא עמד באכזבה בלונדון: "לקח את זה באופן אישי"

מאמן נבחרת רוסיה בכדורעף נשים נמצא היום (רביעי) תלוי בחדרו במלון בקרואטיה. ההערכה ברוסיה היא שמדובר כתוצאה מהדיכאון שבו היה שרוי בעקבות האכזבה מהישגיה של הנבחרת באולימפיאדת לונדון האחרונה.

סרגיי אובצ'יניקוב, 43, היה במחנה אימונים בקרואטיה עם קבוצתו דינמו מוסקבה כשקרתה הטרגדיה. בקרואטיה מדווחים שלאחר שהמאמן לא הגיע לארוחת בוקר, נשלח נציג מהקבוצה לחדר שלו לחפש אחריו, ומצא אותו תלוי.

על פי המאמן הרוסי ולדימיר קוזיוטין, מדובר בתגובה להופעה המאכזבת של הכדורעפניות של רוסיה במשחקים האולימפיים, שסיימו ללא מדליה. "זה כל כך מטופש", אמר קוזיוטין, "הוא היה חבר שלי, קולגה שלי, אף אחד מעולם לא אמר עליו מילה רעה. כן, הייתה סערת רגשות אחרי האולימפיאדה, לעזאזל עם זה. אני לא יודע למה הוא לא הצליח להתמודד עם זה".

נבחרת הכדורעף נשים של רוסיה הגיעה ללונדון כאחת הפייבורטיות, אבל הפסידה ברבע הגמר לנבחרת ברזיל (שזכתה בסופו של דבר במדליית הזהב), והרוסיות נותרו ללא מדליה.

גם ולדימיר אלנקו, מאמן נבחרת הגברים, אישר שהאכזבה בלונדון השפיעה עליו מאוד. "הוא לקח את זה מאוד אישי", אמר אלנקו, "ראיתי מה עבר עליו וכמה הוא היה מדוכדך. גם אחרי ניצחונות הוא תמיד נראה מוטרד, ועישן בשרשרת".

הערכה נוספת שעלתה היא שההתאבדות קשורה למצבו הבריאותי של המאמן, שלאחרונה סבל מכאבי ראש קשים. הוא הותיר אחריו אישה ושני ילדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully