וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה הודחה מפלייאוף העליה לליגת האלופות

האלופה הישראלית נפרדה ב-1:1 ביתי מבאטה בוריסוב ונכנעה 3:1 בסיכום המשחקים. לנצ'ה כבש (67), פאבלוב השווה (94)

עירוני קרית שמונה סיימה הערב (שלישי) את דרכה במוקדמות ליגת האלופות אחרי 1:1 נגד באטה בוריסוב. לאסלו לנצ'ה כבש בבעיטה חופשית נהדרת בדקה ה-67, אבל אלכסנדר פאבלוב השווה בתוספת הזמן והאלופה הישראלית הפסידה ליריבה הבלארוסית 3:1 בסיכום שני המשחקים והודחה. כ-4,000 צופים בלבד הגיעו לאצטדיון רמת גן, בהחלט לא תפאורה מתאימה למעמד הנכבד.

קרית שמונה תתנחם בכך שהיא עשתה דרך יפה עד כאן במפעל בו היא השתתפה לראשונה, ובכך שהיא עוברת מכאן לשלב הבתים של הליגה האירופאית, מפעל יוקרתי לכשעצמו, שיכניס לה סכום כסף נכבד ושאם לומר את האמת - הולם הרבה יותר את מידותיה.

שחקן עירוני קרית שמונה ליאור לוי מאוכזב. ברני ארדוב
יסתפקו בליגה האירופית. ליאור לוי וקרית שמונה/ברני ארדוב

גילי לנדאו העלה הערב הרכב התקפי, עם סינטאיהו סלליך, אדריאן רוצ'ט, לאסלו לנצ'ה ושמעון אבוחצירא בחלק הקדמי. 10 הדקות הראשונות של המשחק היו שקולות, אבל אחריהן קרית שמונה החלה לשלוט בכדור ובמרכז המגרש, כשהאורחים מוותרים על הנעת כדור, מסתגרים מאחור ומנסים לעקוץ במתפרצות. הטקטיקה הזו הניבה יותר הזדמנויות של באטה, שלרובן היה אחראי ויטלי רודיונוב המצוין שכבש צמד במשחק הראשון, אולם המצב הטוב ביותר ב-45 הדקות הראשונות היה המצב היחיד אליו קרית שמונה הגיעה במחצית הזו - כשלאסלו לנצ'ה קיבל כדור מול השוער בדקה ה-26 - אבל בעט החוצה.

10 דקות בתוך המחצית השנייה, כשהתוצאה עדיין 0:0, גילי לנדאו החליט לקחת הימור והכניס את ברק בדש במקום אדריאן רוצ'ט. בהמשך גם אחמד עאבד נשלח לכר הדשא על חשבון סלליך והמשמעות הייתה הליכה קדימה של האלופה הישראלית, שתקפה עם כמות גדולה של שחקנים באזור הרחבה, דחקה את בוריסוב אחורה ובדקה ה-67 גם באה של שכרה. לנצ'ה הוכשל כ-19 מטרים מהשער ושיגר את הבעיטה החופשית למשקוף ופנימה. השער הזה נתן את האות ללחץ מוגבר של קרית שמונה במטרה לכבוש ולכפות הארכה - אולי גם להשלים מהפך גדול - אבל אבוחצירא ובדש החמיצו ורגע לפני שריקת הסיום באטה יצאה למתפרצת אחרונה והשוותה.1:1 בסיום שכולו ניצחון של באטה בוריסוב.

לאסלו לנצ'ה שחקן עירוני קרית שמונה (ימין). ברני ארדוב
החמיץ בדקה ה-26, כיפר בדקה ה-67. לנצ'ה/ברני ארדוב

מחצית ראשונה

דקה 1: המשחק יצא לדרך מול כ-38,000 מושבים ריקים.

דקה 5: חלב השתחרר יפה במרכז המגרש והעביר לוולודקו, שהתקדם וירה שטוח מ-23 מטר, לידיים של דני עמוס. איום ראשון במשחק על אחד משני השערים.

דקה 11: שיר צדק תפס שחקן יריב מאחור וספג צהוב. באטה בוריסוב בונה על מתפרצות בדקות האחרונות והבלם יצטרך להיזהר עכשיו מעבירות נוספות.

דקה 26: רוצ'ט הכניס ללנצ'ה כדור עומק פנטסטי, ההונגרי, שניצב בזווית לא פשוטה, הקפיץ מול גורבונוב שיצא לכיוונו, אבל הכדור חלף לרוחב השער והחוצה. החמצה גדולה של קרית שמונה.

דקה 29: רודיונוב קיבל מסירת עומק מוולודקו אלכסונית מהשער ובעט כדור שטוח, מימין לשמאל, החוצה.

דקה 33: מתפרצת של באטה מצאה את רודיונוב באזור הרחבה, החלוץ נע מימין לשמאל, עבר בקלות את גזל, אבל בעט חלש ברגל שמאל, שטוח ולידיים של עמוס.

מחצית שנייה

דקה 53: הזדמנות ענקית לבאטה בוריסוב. חלב נכנס לרחבה בצורה נהדרת בצד שמאל, עמוס יצא לעברו, חלב הוציא החוצה למוזולבסקי שבעט מעמדה נוחה מאוד, אבל ליאור לוי הציל מטר מהקו.

דקה 61: סיבאקוב בעט כדור מהאוויר מ-17 מטר, שטוח והחוצה.

דקה 64: לנצ'ה הכניס בעקב לאבוחצירא שבעט פנימה, אבל השופט פסל את השער בטענה מוצדקת לנבדל.

דקה 67: גול! לנצ'ה הוכשל 19 מטר מהשער ולקח בעצמו את הבעיטה. ההונגרי שלח כדור מסובב וחזק, למשקוף ופנימה. שער יפהפה ו-0:1 לקרית שמונה.

דקה 76: לנצ'ה הכניס כדור עומק מבריק לאבוחצירא שניצב לבדו מול גורבונוב, אבל בעט בחצי סיבוב החוצה. איזו החמצה.

דקה 81: עוד החמצה גדולה של קרית שמונה. אבוחצירא העביר רוחב משמאל וברק בדש, שקיבל את הכדור במצב לא כל כך נוח, בעט מתוך רחבת החמש מעל המשקוף.

דקה 90+4: גול! מרבית השחקנים של קרית שמונה עלו לאזור הרחבה של היריבה במטרה לכבוש את השני, באטה חטפה ויצאה למתפרצת שבסיומה פאבלוב קיבל מסירה ממוזולבסקי ומול שער ריק בעט פנימה. 1:1 בסיום.

אוהדי עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
פלייאוף העליה לליגת האלופות ראוי לתפאורה טובה יותר. אצטדיון רמת גן הערב/ברני ארדוב

הרכבים

עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, סלאח חסארמה, שיר צדק, ליאור לוי, רביד גזל, דרקו טאסבסקי (עדי אלישע, 63), אדריאן רוצ'ט (ברק בדש, 55), סינטאיהו סלליך (אחמד עאבד, 61), לאסלו לנצ'ה, שמעון אבוחצירא.

באטה בוריסוב: אנדריי גורבונוב, דזיאניס פוליאקוב, ארטם רדקוב, מרקו סימיץ', דימיטרי ליחטרוביץ' (אלכסנדר יורביץ', 60), מקסים בורדאצ'ב, אלכסנדר וולדוקו, אלכסנדר חלב (אלכסנדר פאבלוב, 63), מיכאיל סיבאקוב (אדגר אולחנוביץ', 83), ויטלי רודיונוב, דמיטרי מוזולבסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully