וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה היה קצר: טרל אואנס נופה מסיאטל

27.8.2012 / 1:23

התופס בן ה-38 צייץ בטוויטר: "אני לא חבר בסיהוקס יותר". וונטה דיוויס עובר לקולטס, פיטסבורג איבדה את דה קסטרו

זה לא לקח הרבה זמן: לאחר שהרומן של צ'אד ג'ונסון עם מיאמי הסתיים מוקדם, הגיע תורו של תופס ותיק אחר, חברו לשעבר בסינסינטי בנגאלס טרל אואנס, לעלות חזרה על הרכבת שעמה בא לקבוצתו החדשה. סיאטל סיהוקס הודיעה היום (ראשון) לתופס בן ה-38 כי אינה מעוניינת בשירותיו.

הסיהוקס קיצצו את הסגל מ-90 ל-75 שחקנים ואואנס לא צלח את הניפוי. אואנס, בעבר פה גדול והיום שחקן מזדקן שמנסה להרוויח עוד כמה חודשים וגרושים בליגה, צייץ בטוויטר: "אני לא חבר בסיהוקס יותר. אני רוצה להודות למועדון על ההזדמנות שנתן לי. אמשיך להאמין".

צייצן אחר בטוויטר, הבעלים של אינדיאנפוליס ג'ים אירסיי, חשף בסוף השבוע כי קבוצתו הולכת לקראת טרייד גדול. הוא התכוון למגן הפינה וונטה דיוויס, שיגיע ממיאמי תמורת שתי בחירות דראפט. דיוויס מגיע בעקבות פציעתו של התאקל ברנדון מקיני, שקרע את רצועות הברך ויחמיץ את העונה. הקולטס איבדו הרבה שחקני הגנה בפגרה, ומקווים לפצות בצירוף של דיוויס.

קבוצה אחרת שסובלת מפציעה משמעותית היא פיטסבורג, שאיבדה, כפי הנראה, את הגארד דיוויד דה קסטרו לעונה שלמה. דה קסטרו נבחר על ידי הסטילרס בסיבוב הראשון בדראפט, ובפיטסבורג קיוו שיסייע להגן על בן רות'לסברגר. זה כנראה לא יקרה השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully