וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: עירוני קרית שמונה גברה על בית"ר ירושלים 2:3

בדש (1) ולנצ'ה (10) העלו את ק"ש ל-0:2, ריקן (13) ודיאמנט (90) השוו, אך חסארמה הבקיע את שער הניצחון הדרמטי (94)

עירוני קרית שמונה פתחה הערב (שבת) את המסע להגנה על התואר ברגל ימין, כשגברה בביתה 2:3 על בית"ר ירושלים בתום משחק פנטסטי וסיום דרמטי ומשוגע. כמעט הכל היה לנו במשחק הזה: חמישה שערים, אינספור החמצות (בעיקר מצד בית"ר), מאמן שהורחק, שער מעמדת נבדל, שער ניצחון ממש בשניה האחרונה, וכדורגל בכלל לא רע בסך הכל. אחרי כל הדיבורים על דעיכתו של הכדורגל הישראלי, טוב לראות את הליגה שלנו נפתחת עם משחק מהנה ואיכותי. מי ייתן וזו רק ההתחלה.

קרית שמונה כבר הוליכה 0:2 אחרי עשר דקות משערים של ברק בדש (1) ולאסלו לנצ’ה (10), אבי ריקן צימק (13) בשער מדהים, לירן דיאמנט השווה ל-2:2 (90) משער מעמדת נבדל, אבל סלאח חסארמה סגר את הסיפור עם עשר בדקה ה-94 מבעיטה חופשית. בסיום שחקני בית"ר השתוללו וזעמו על השופט, המאמן אלי כהן הורחק, וגם דריו פרננדס ספג כרטיס אדום אחרי שהתפרץ לעבר איתן שמואלביץ'.

שחקני עירוני קרית שמונה חוגגים. אדריאן הרבשטיין
פתיחה מטורפת לעונה. שחקני קרית שמונה מודים לקהל/אדריאן הרבשטיין

הקבוצה מהצפון הגיעה למפגש הערב אחרי מספר משחקים רשמיים במוקדמות ליגת האלופות, ובפתיחה היא בהחלט נראתה מאוד מחוברת. שיתוף הפעולה בין שלושת שחקני החוד - בדש, לנצ'ה ושלומי אבוחצירא - נראה טוב מאוד, וכך גם השתלבותם של דושאן מאטוביץ' ודרקו טאבסקי, אולם ככל שנקפו הדקות הלכה האלופה אחורה, אפשרה לבית"ר לחזור למשחק, והשיגה ניצחון לא לגמרי צודק רק בזכות בעיטה חופשית דרמטית של הקפטן, סלאח חסארמה בתוספת הזמן. גילי לנדאו יכול כמובן להיות מרוצה מהניצחון, כמו גם מהיכולת הטובה של דני עמוס ושל סינטיאהו סלליך המחליף, שנראה לא רע בכלל בבכורה שלו. לגומלין מול באטה בוריסוב בליגת האלופות זה ככל הנראה לא יספיק, אבל לליגה שלנו זו בהחלט התחלה לא רעה בכלל.

מנגד, על אף ההפסד, אלי כהן בהחלט יכול לקחת איתו מספר דברים חיוביים מהמשחק. ללא עמית בן שושן, דן אייבינדר, תומר בן יוסף ושי חדד שעדיין לא חתמו על חוזה לעונה הבאה נאלץ המאמן להעניק דקות משחק מרובות למספר שחקנים צעירים, שממש לא אכזבו הערב. צחי אליחן ועומר נחמני היו טובים ומסוכנים מאוד בחלק הקדמי, כאשר דקות טובות של ערן לוי השאפתן ואבי ריקן הציגו חלק מהפוטנציאל הגדול שטומנת בחובה הקבוצה מהבירה. הירושלמים אמנם נהנו מטעות שיפוט ענקית של איתן שמואלביץ', שאפשר להם להשוות ל-2:2 דרמטי בדקה ה-90, אולם גם זה לא הספיק, שכן חסארמה, כאמור, הגיב עם שער דרמטי משלו. בית"ר תחפש נקודות בכורה בשבוע הבא, כשתארח את הפועל באר שבע, אולי בסגל מעט מחוזק יותר. עד אז, עדיף שבמועדון ישתדלו להתרכז בנקודות החיוביות מהדרמה הערב ולא להתעסק בעצבים ובתסכול, שכן לראשונה מזה זמן מה, העתיד של בית"ר סוף סוף נראה חיובי.

דריו פרננדס, שחקני בית"ר ירושלים מתווכחים עם השופט איתן שמואלביץ'. אדריאן הרבשטיין
הרבה עצבים בסיום. דריו פרננדס ושחקני בית"ר עטים על איתן שמואלביץ'/אדריאן הרבשטיין

מחצית ראשונה

דקה 1 - גול! השער המהיר של העונה! רביד גזל שלח כדור עומק לברק בדש, שנכנס לרחבה, הטעה מצוין את מתן בראשי הצעיר ובעט חזק לפינה של אריאל הרוש. 0:1 לקרית שמונה.

דקה 10 - גול! שיתוף פעולה נפלא בין שחקני הרכש של האלופה. דרקו טאבסקי הכניס כדור עומק מצוין ללאסלו לנצ'ה, וזה בעט נהדר בחצי גובה לפינה של הרוש ולא השאיר לשוער האורח שום סיכוי. 0:2 לקרית שמונה, ההגנה של בית"ר פותחת רע מאוד את העונה.

דקה 13 - גול! איזה שער מדהים! אבי ריקן קיבל מסירה קצרה, השתחרר משני שחקנים ושחרר פצצה אדירה מ-25 מטר הישר אל החיבורים. 1:2 לקרית שמונה, בית"ר חוזרת לחיים.

דקה 21 - דקות טובות של בית"ר. חיים מגרלשווילי שלח כדור ארוך לערן לוי, שנכנס לרחבה וסחט הצלה מדני עמוס.

דקה 27 - עומר נחמני השתחרר יפה והימר על בעיטה מכ-20 מטרים, הכדור חלף סנטימטרים ליד הקורה של דני עמוס.

דקה 31 - דושאן מאטוביץ' פרץ יפה באגף השמאלי והוציא כדור לאבוחצירא, ששחרר בעיטה חזקה הישר למרכז השער ומצא את הרוש מוכן.

דקה 37 - מגרלשווילי הגביה כדור משמאל לערן לוי, שהימר על מספרת מרהיבה מקצה הרחבה ופספס במעט את הקורה. כמעט קיבלנו את שער העונה כבר במחזור הראשון.

דקה 41 - סלאח חסארמה הגיע ראשון לכדור קרן מאגף שמאל, אך הנגיחה החזקה שלו חלפה מעל השער.

מחצית שניה

דקה 52 - הזדמנות גדולה לבית"ר: אבי ריקן הכניס כדור עומק גדול לאליחן, שיכול היה לבעוט אך ניסה למסור בחזרה לריקן. הגנת קרית שמונה הסתדרה, הרחיקה וניצלה.

דקה 54 - מתפרצת יפה של בית"ר, כאשר נחמני הכניס כדור לאליחן שהגיע מול עמוס ובעט, אך שוער הנבחרת הדף לקרן.

דקה 56 - הלחץ של האורחת נמשך: שוב נחמני, הפעם עם בעיטה מקצה הרחבה, אך שוב דני עמוס הדף היטב.

דקה 58 - סינטאיהו סלליך עלה לבכורה בשורות האלופה כשהחליף את ברק בדש.

דקה 60 - סלליך כמעט הבקיע שער בכורה, אך הבעיטה השטוחה שלו מהקצה הרחבה נהדפה על ידי הרוש לקרן בקצות האצבעות.

דקה 68 - שלומי אבוחצירא הימר על בעיטה מכ-18 מטרים, הכדור חלף ליד הקורה.

דקה 79 - שיתוף פעולה יפה בין ערן לוי, ריקן ואליחן הסתיים בבעיטה של האחרון מתוך הרחבה הישר לידיו של עמוס.

דקה 90 - גול! אבי ריקן הכניס כדור עומק ללירון דיאמנט המחליף, שהיה בנבדל ברור, אך איתן שמואלביץ' לא שרק והמחליף הכניע מקרוב את דני עמוס. 2:2 דרמטי.

דקה 90+2 - אלי כהן זעם משום מה על השיפוט, והורחק.

דקה 90 + 4 - גול! לא ייאמן! קרית שמונה קיבלה כדור חופשי מ-20 מטרים, חסארמה הפציץ, הכדור פגע במויאל, הטעה את הרוש ונכנס. 2:3 מדהים לקרית שמונה!

עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, שיר צדק, סלאח חסארמה, דושאן מאטוביץ', רביד גזל, דרקו טאבסקי (אחמד עאבד, 82), אדריאן רוצ'ט, ברק בדש (סינטאיהו סלליך, 58), לאסלו לנצ'ה (בני בן זקן, 78), שמעון אבוחצירא.

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אופיר קריאף, מתן בראשי, דינו שקבורץ, חיים מגרלשווילי, קובי מויאל, דריו פרננדס, אבי ריקן, צחי אליחן (הראל פולק, 87), עומר נחמני (לירון דיאמנט, 75): ערן לוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully