וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגל ישראלי, זה כבר חלק ממני

בזמן שכולנו מחכים בהתרגשות לפתיחת ליגת העל, קבלו שמונה אוהדים כמונו שלקחו את האהבה שלהם לקבוצה צעד אחד קדימה, והפכו את זה לקעקוע. עוד פרויקט מיוחד של הצלם ברני ארדוב

אדם מויסייב בן ה-23.5 זוכר שבערך בתקופה הזו לפני שבע שנים עשה את הקעקוע של אהובת נפשו מכבי חיפה: "תמיד ידעתי שאני רוצה לעשות קעקוע מתוך אהבה לקבוצה. התלבטתי הרבה איזה ואיפה, ויום אחד קמתי ופשוט הלכתי לעשות את הקעקוע"

מחיר האהבה: 650 שקל

בן פסטמן בן ה-25 השקיע הרבה סביב האותיות H.T.A (למי שלא מבחין - על זרוע המפלצת המקורננת) שמייצגות את קבוצתו הפועל תל אביב. זה אולי לא קעקוע כדורגל נטו, אבל גם לכך יש לו תשובה: "בקעקוע יש את כל ההתמכרויות שלי בחיים – נשים והפועל תל אביב – וכמובן שהצבע אדום בגלל הפועל"

מחיר האהבה: כ-5,600 שקל

אריק בארז, רק בן 18, הוא מקועקע טרי - את האורדונס קומנדו, המייצגים את הפועל רמת גן, הוא עשה לפני חודש ימים בלבד, ויש לו הסבר טוב: "אחרי העונה שעברנו וכל מה שעברנו, הרגשתי שאני חייב ומגיע לי קעקוע של הקבוצה"

מחיר האהבה: 600 שקל

אבי יצחק בן ה-33 הוא איש רציני, כל כך שרוף על בני יהודה, שהוא עשה שני קעקועים - אחד בכתף לפני שמונה שנים והשני בגב לפני שנתיים: "בני יהודה זו אהבת חיי. יחד עם זאת, התלבטתי לפני שעשיתי את הקעקוע הראשון כי חשבתי איך יגיבו ילדיי. היום ברור לי שילדיי ימשיכו בדרך אביהם, אם לא כשחקנים בטוח כאוהדים"

מחיר האהבה: כתף 400 שקל, גב 600 שקל

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

שירי פז בת ה-34 היא אוהדת ותיקה של מכבי תל אביב וכזה גם הקעקוע בן ה-10 שלה: "מכבי היא החיים שלי. רציתי להנציח את הקבוצה ואת נמני שיהיו איתי תמיד"

מחיר האהבה: 1,000 שקל

אדם להב בן ה-24 עשה את הקעקוע של הפועל חיפה בגיל 17 והוא נושא עמו סיפור חיים מעניין: "הפועל חיפה זו האהבה הגדולה שלי, מגיל 14 אני הולך באופן קבוע למשחקים. בתקופה הזו גרתי בערד ובזכות זה הכרתי המון חברים, כך שהקעקוע מנציח את האהבה לקבוצה ותקופה יפה"

מחיר האהבה: 1,200 שקל

אלון צימרמן, בן 26, לא יכול לחיות בלי בית"ר ירושלים. הוא נושא את הקעקוע על כתפו כבר עשר שנים: "יש לי שני קעקועים שהם שני הדברים הכי משמעותיים בשבילי – מגן דוד והמנורה". צימרמן לא רצה שנצלם את פניו, ולא פירט למה

מחיר האהבה: 1,000 שקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully