וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: צ'אק אידסון בקאזאן, שייר בגראן קנאריה

שני האקסים של מכבי תל אביב ישחקו בעונה הקרובה ברוסיה ובספרד. אידסון יחליף את הנרי דומרקאנט ויחתום לשנתיים

האקסים של מכבי תל אביב מהשנים האחרונות ממשיכים לעבור קבוצות ברחבי היבשת הישנה. לאחר שפורסם אתמול (שבת) על כך שפורוורד הצהובים בעבר, צ'אק אידסון, נמצא בדרך לחתימה בקזאן הרוסית, הפכה היום ההעברה לרשמית וסופית. אידסון בן ה-32 חתם לשנתיים בקבוצה הרוסית, שהגיעה בעונה שעברה לרבע גמר היורוליג שם הודחה על ידי ברצלונה ואידסון. קאזאן תתמודד בעונה הקרובה במוקדמות היורוליג, כשבשלב הראשון תיפגש עם אולם הגרמנית.

אידסון, שעזב את מכבי תל אביב לטובת חוזה שמן בברצלונה, הנאמד בכ-2.5 מיליון יורו, עבר בעונה החולפת פציעות רבות וחווה עליות וירידות ביכולת. בארסה החליטה לקראת הקיץ להיפטר מחוזהו הכבד, ואף הציע לו פיצוי בגובה מיליון יורו, חצי מהסכום שהיה אמור להשתכר בקטאלוניה גם בעונה הקרובה. בעונה שעברה אידסון קלע בממוצע 7.9 נקודות למשחק והוסיף לכך שלושה ריבאונדים ו-2.2 אסיסטים בליגה, כאשר ביורוליג הוא תרם 7.7 נקודות, 3.4 ריבאונדים ו-2.3 אסיסטים. סוכנו של אידסון מנהל מגעים עם קאזאן, שאיבדה הקיץ את הנרי דומרקאנט שחתם בגלאטסראיי. לפני מספר שבועות עלתה האפשרות שאידסון יצטרף לצסק"א מוסקבה.

*אקס נוסף של מכבי תל אביב, ג'ון שייר, ישחק בעונה הבאה בספרד, לאחר שחתם רשמית על חוזה בגראן קנאריה. הקבוצה מהאיים הקנאריים שסיימה במקום ה-14 בליגה הספרדית בעונה החולפת, חוותה קשיים כלכליים במהלך הקיץ אך בסופו של דבר תישאר בליגה הבכירה. כזכור, שייר הגיע לקבוצתו של דיוויד בלאט בקול תרועה רמה, אך לא הצליח להתברג ברוטציה והשתחרר מהקבוצה עוד במהלך העונה. הוא שיחק לאחרונה במדי פילדפיה בליגת הקיץ של ה-NBA, שם העמיד ממוצעים של 3.7 נקודות וריבאונד למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully