וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמד נכנס להיסטוריה, קפארוס: "חייבים לדבר על תומר"

הישראלי הפך לשחקן הראשון בתולדות הלה ליגה שכובש באותו משחק בשני ימים שונים: "תודה על התמיכה, ויוה מאיורקה!"

אחרי שביבראס נאתכו וליאור רפאלוב פתחו את העונה בסערה ברוסיה ובבלגיה, קיבלנו אמש (שבת) איתות מבטיח גם מספרד, כשתומר חמד כבש צמד מצוין במחזור הראשון של הליגה הספרדית. החלוץ הישראלי פתח בהרכב של מאיורקה לצד דודו אוואט והוביל את קבוצתו לניצחון 1:2 על אספניול, כשהוא תופס באופן זמני את ראשות טבלת מלך השערים בלה ליגה.

חמד מצא את הרשת כבר אחרי שתי דקות, וראה את אוואט סופג את השוויון של האורחים מקטלוניה בדקה השישית, אבל חמש דקות לסיום הוא השתלט על הריבאונד מבעיטה למשקוף וכבש את שער הניצחון לקבוצה מפאלמה.

בכך רשם חמד היסטוריה קטנה כשהפך לשחקן הראשון בתולדות הליגה הספרדית שכובש באותו משחק בשני ימים שונים. הסיבה לכך נעוצה בכך שהמשחק נפתח בשעה 23:00 שעון ספרד, בעקבות שינויי שיבוצי השעות בלה ליגה העונה, כך ששערו הראשון של החלוץ הישראלי נכבש ביום שבת, בעוד שהשני כבר נכבש ביום ראשון.

המאמן המנצח חואקין קפארוס אמר במסיבת העיתונאים בסיום: "זה היה ניצחון חשוב מאוד עבורנו, כי רצינו לפתוח טוב את העונה ואין דרך טובה יותר לעשות זאת מאשר עם ניצחון. מהרגע הראשון לקבוצה הייתה גישה שונה, שיחקנו במהירות ובקצב המוכר שלנו, הגענו להרבה מצבים והמאמץ של השחקנים השתלם". על השעה הלא שגרתית אמר המאמן: "חבל שאנחנו מדברים כל כך מאוחר, אני מקווה שבהתאחדות יבינו שזה משפיע גם על השחקנים, גם על העיתונאים וגם על האוהדים".

לגבי האפשרות שקבוצתו תתחזק לקראת סגירת חלון ההעברות בסוף החודש אמר קפארוס: "מדיניות הרכש של המועדון היא מסובכת, וכבר היינו קרובים לכמה החתמות, אבל עם המועמדים המובילים צריך לחכות עד לתום המגעים, ואני מקווה ששלושה או ארבעה שחקנים עוד יצטרפו. אבל אחרי המשחק הזה חייבים לדבר על תומר, על פדרו ביגאס ועל הבכורה המבטיחה של צ'ימו ושל מארק פרננדס".

חמד עצמו קיבל אחרי המשחק מבול של ברכות בחשבון הטוויטר שלו, והסתפק בתגובה קצרה: "תודה רבה לכולכם על התמיכה, אני מאוד שמח על הניצחון, לילה טוב, ויוה מאיורקה!".

צמד לחמד במחזור הפתיחה, מאיורקה גברה 1:2 על אספניול

ערב העונה בספרד הימרו דווקא על מסי כפייבוריט למלכות השערים

כל החדשות והכתבות לפתיחת העונה החדשה בליגה הספרדית

לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully