וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים: צ'אק אידסון בדרך לאוניקס קאזאן

שחקן מכבי ת"א לשעבר, שהגיע לברצלונה בקיץ החולף, עשוי לעבור לרוסיה כחלק מנסיונם של הקטאלנים להתיר את חוזהו

האם אקס מכבי תל אביב צ'אק אידסון יצטרף בקרוב לאוניקס קאזאן? על פי דיווחים בספרד, שחקנה של ברצלונה בשנתיים האחרונות עשוי לעבור לרוסיה ולחתום בקבוצה על אף העובדה שהוא מחזיק בחוזה אצל הקבוצה הקטאלנית. ברצלונה חידשה את החוזה של ויקטור סאדה, והסגל שלה מונה בשלב הזה 14 שחקנים, כשהיא עושה מאמצים להיפטר מחוזהו הכבד של אידסון.

בעונה שעברה אידסון קלע בממוצע 7.9 נקודות למשחק והוסיף לכך שלושה ריבאונדים ו-2.2 אסיסטים בליגה, כאשר ביורוליג הוא תרם 7.7 נקודות, 3.4 ריבאונדים ו-2.3 אסיסטים. סוכנו של אידסון מנהל מגעים עם קאזאן, שאיבדה הקיץ את הנרי דומרקאנט שחתם בגלאטסראיי. לפני מספר שבועות עלתה האפשרות שאידסון יצטרף לצסק"א מוסקבה.

בחודש שעבר דווח שברצלונה, שבנתה על אידסון רבות עם החתמתו בקבוצה בעונה שעברה, מעוניינת להיפטר מהחוזה שנאמד בכשני מיליון יורו לעונה. בחוזה הקיים הייתה אף אפשרות להמשיך את ההתקשרות בין הצדדים בהמשך, אך ברצלונה מעוניינת לשחרר אותו בעודו תחת חוזה ואף מציעה לשלם לו פיצוי בסך מיליון יורו. בשלב זה, אידסון אינו מתרצה ומעוניין להשלים עונה נוספת בקבוצה בהתאם לחוזה.

* טרוי גילנווטר, ששיחק בשנה שעברה במ.כ. הבקעה והגיע כמחליפו של ראשון פרימן שנפצע, חתם בספרטק פרימורייה. הפורוורד החל את שנת הרוקי שלו באירופה בקבוצת פיזה אקספרס אפולון בקפריסין ולאחר מכן הגיע לבקעה, שבשורותיה הוא קלע 14.6 נקודות בממוצע בשמונה משחקים.

כדורסל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully