וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומאס ורמאלן מונה לקפטן החדש של ארסנל

הבלם הבלגי נבחר לרשת את ואן פרסי. ארסן ונגר על עזיבת ההולנדי: "כבר איבדנו כוכבים ושרדנו". סונג מתקרב לברצלונה

יומיים לאחר אישור המעבר המתוקשר של רובין ואן פרסי למנצ'סטר יונייטד, בארסנל מנסים להתגבר על תחושת הבגידה באמצעות מינוי קפטן חדש. ספקולציות רבות נסובו ביממה האחרונה בנוגע לאיש שיירש את סרט הקפטן מהחלוץ ההולנדי שערק לשדים האדומים, ובסופו של דבר היה זה הבלם תומאס ורמאלן שנבחר לתפקיד.

כך הגיב ורמאלן לעזיבת ואן פרסי

ורמאלן, שמתחיל את עונתו השלישית בארסנל, משמש גם כקפטן נבחרת בלגיה וזכה לעדיפות על פני מיקל ארטטה הספרדי שיהיה סגן הקפטן ועל פני ג'ק ווילשר הצעיר. ורמאלן יענוד את סרט הקפטן כבר מול סנדרלנד, במשחק הפתיחה של הפרמיירליג. "יש לנו לא מעט קפטנים פוטנציאליים בקבוצה", אמר היום (שישי) ארסן ונגר במסיבת עיתונאים. "ורמאלן הוא הקפטן שלנו".

ונגר התייחס גם לעזיבה של רובין ואן פרסי למנצ'סטר יונייטד: "אנחנו יודעים שזה הימור גדול, אבל אני מרגיש שיש לנו את האיכות להתמודד עם זה. אני מבין שאנשים פגועים. צפינו שזה יכול לקרות ולכן החתמנו את ז'ירו ופודולסקי. אם מסתכלים על כמות השחקנים, יש לנו סגל גדול וכל מה שאנחנו צריכים כדי להיות שאפתנים. הבאנו שחקנים שיכולים לספק את הסחורה ויודעים להבקיע. כבר איבדנו כוכבים בעבר ושרדנו".

המאמן הצרפתי אף אישר כי אלכס סונג מתקרב לברצלונה, כשעל פי דיווחים בספרד הבלאוגרנה מוכנים לשפר את הצעתם ל-25 מיליון יורו, וכן סיפר כי ארסנל מעוניינת לצרף את נורי שאהין מריאל מדריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully