וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 16.8

צ'יצ'אריטו עשוי לעבור לארסנל, טוטנהאם כבר מצאה מחליפים למודריץ', ליברפול עשויה להעביר שחקן לאברטון לראשונה מ-92

* ניוקאסל ביצעה עוד רכש מרשים, כשהחתימה את המגן/קשר בן ה-23 ורנון אניטה. אייאקס קיבלה 8.5 מיליון יורו עבור השחקן, שחתם לחמש שנים במגפייז.

* ליברפול סיכמה על רכישתו של הקשר המרוקאי של הירנביין, אוסמה אסאידי, תמורת 3 מיליון יורו. הקשר בן ה-24 היה מבוקש גם על ידי אייאקס, ספרטק מוסקבה, גלאטסראי ופולהאם.

* הבלם הסרבי בן ה-28 מילאן בישבאץ עבר מפריס סן ז'רמן לליון תמורת כ-2.75 מיליון יורו. בישבאץ חתם לארבע עונות ואמור לערוך את הופעת הבכורה שלו כבר ביום שבת מול טרואה.

* לואי סאהה, חלוצה הצרפתי של טוטנהאם ואברטון בעונה החולפת, חתם כשחקן חופשי לעונה אחת בשורות סנדרלנד. "אני מאושר ומצפה להתחיל את העונה עם סנדרלנד", אמר החלוץ בן ה-34.

שמועות

* ברצלונה צפויה להציע במהלך העונה חוזה חדש לליאונל מסי, כל זאת בתקווה להאריך את שהותו בקבוצה ואולי כדי שהוא יסיים את הקריירה שלו במועדון. מסי משחק בקבוצה הבוגרת של ברצלונה החל מעונת 2004.

* אחרי שמנצ'סטר יונייטד החתימה את רובין ואן פרסי, מי שעשוי לעשות את הדרך ההפוכה ולעבור לארסנל הוא חאבייר הרננדס, שמתוסכל מהמעמד שלו ביונייטד ועשוי להיכלל בעסקה.

* אומנם מהשמועות על ואן פרסי כבר נפטרנו, אבל יש עוד העברה אחת מאוסה שכבר אי אפשר לשמוע עליה: "טלגרף" האנגלי טוען שריאל מדריד עשתה צעד משמעותי במו"מ עם טוטנהאם בנוגע ללוקה מודריץ', והעלתה את הסכום ל-30 מיליון ליש"ט, עם אפשרות לעלייה של עד 38 מיליון ליש"ט בשכלול של כל הבונוסים והעמלות. השחקן צפוי לטוס למדריד ב-36 השעות הקרובות. את זה כבר שמענו.

* מנגד, "גארדיאן" טוען שהסכום יהיה 26 מיליון ליש"ט, פלוס בונוסים. עוד מהעיתון: אנדרה וילאש בואש כבר חושב על תחליפים לטוטנהאם: ז'ואאו מוטיניו מפורטו, יאן מ'ווילה מראן, או גסטון ראמירס מבולוניה.

* עוד בארסנל, עוד העברה שהלוואי ותיחתם כבר: הדיווחים טוענים שאלכס סונג כבר סיכם את תנאיו בברצלונה, אבל המועדונים טרם סיכמו את סכום המעבר.

* עוד עסקת ענק שנמרחת וצפויה להיסגר בקרוב: בגרמניה ובספרד מדווחים שחאבי מרטינס צפוי לשבור את שיא הבונדסליגה, כשקשר נבחרת ספרד ואתלטיק בילבאו יעבור לבאיירן מינכן תמורת 40 מיליון יורו.

* בספרד טוענים כי גם ארסנל, שהתחמשה במזומנים, הצטרפה למירוץ אחרי יורנטה.

* הבעלים של ליברפול ג'ון הנרי: "אנחנו עדיין משלמים את המחיר על הכישלונות של הבעלים הקודמים טום היקס וג'ורג' ג'ילט".

* האם ליברפול תעביר שחקן ליריבה אברטון לראשונה מאז 1992? צ'רלי אדם עשוי לחצות את הכביש ולעבור לגודיסון פארק תמורת 5 מיליון ליש"ט.

* נציגו של ג'ובאני דוס סנטוס, המקסיקני של טוטנהאם, מעלה אפשרות על טרייד עם אינטר: "ג'יו תמיד רצה לשחק בספרד או באיטליה. חילוף עם ז'וליו סזאר? זו בהחלט אפשרות, לא אכחיש זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully