וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי: "אני חם על ההחמצה של הפנדל"

כוכב ארגנטינה לא הרשה לעצמו לחגוג יותר מדי אחרי הניצחון על גרמניה. סאבלה: "זה היה אחד המשחקים הטובים ביותר שלנו"

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

בין שלל משחקי הידידות שנערכו אתמול (רביעי) קיבלנו גם הצגה של ארגנטינה שגברה 1:3 על גרמניה. האלביסלסטה שיחקו נהדר בפרנקפורט, ואחרי שליאונל מסי החמיץ פנדל, הם עלו ליתרון בתוספת הזמן של המחצית הראשונה כשסמי חדירה הבקיע שער עצמי. גונסאלו היגואין העביר לליאונל מסי מסירת רוחב בדקה ה-52, וכוכב ברצלונה הכפיל וכרבע שעה לסיום אנחל די מריה הפגיז בבעיטה לחיבורים. הגרמנים, ששיחקו את מרבית המשחק בעשרה שחקנים בעקבות הרחקתו של השוער רון רוברט צילר, צימקו בדקה ה-81 עם שער של בנדיקט הובדס בנגיחה.

ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה (ימין) מול מאטס הומלס שחקן נבחרת גרמניה. Michael Probst, AP
"זו פעם שנייה ברציפות שהוא נותן משחק מצוין". ליאונל מסי/AP, Michael Probst

מאמן נבחרת ארגנטינה אלחנדרו סאבלה היה מאוד מרוצה בסיום, ואמר: "ראיתי קבוצה, כולם היו טובים. בהתחשב בחוזק של היריבה, זה היה אחד המשחקים הטובים ביותר שלנו. גרמניה נותרה בעשרה שחקנים וזה השפיע על המשחק, אבל אני חושב שהנבחרת הגיבה לכך טוב נגד יריבה כה חזקה. ראיתי נבחרת יציבה וחזקה, שיחקנו כמו קבוצה. הניצחון הזה חשוב מאוד עבורנו כנבחרת, וייתן לנו שקט וביטחון לקראת האתגרים החשובים שעומדים בפנינו. ההגנה שלנו השתפרה מאוד ביחס למשחק מול ברזיל, אבל אסור לשכוח שגרמניה שיחקה בעשרה שחקנים".

סאבלה גם חילק מחמאות אישיות, ואמר: "מסי שיחק משחק נהדר במחצית השנייה והוא זכה לעזרה מקון (אגוארו) ופיפיטו (היגואין). זו פעם שנייה ברציפות שהוא נותן משחק מצוין. היו לו יותר אפשרויות נגד יריבה שהייתה עם חיסרון של שחקן. בנוסף גם כל השחקנים בהגנה היו טובים".

מסי, שהחמיץ פנדל גם בחצי גמר ליגת האלופות, היה הרבה פחות מרוצה, ואמר: "אני חם על ההחמצה של הפנדל. אני יודע שבעטתי אותו רע מאוד. לא הרמתי את הראש, וסתם הימרתי על פינה. למזלי אחרי זה כבשתי שער נוסף ועזרתי לנו לנצח". בסופו של דבר, מסי אמר: "אני מסופק מאוד מהניצחון, כי שיחקנו טוב. אנחנו ברצף חיובי מול נבחרות טובות, ואנחנו מצליחים לשחק טוב גם בחוץ מול יריבות חזקות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אלחנדרו סאבלה, מאמן נבחרת ארגנטינה. רויטרס
"אסור לשכוח שגרמניה שיחקה בעשרה שחקנים". אלחנדרו סאבלה/רויטרס

מאמן נבחרת גרמניה יואכים לב סיכם זאת כך: "היו לנו 20, 25 דקות טובות, אבל הכרטיס האדום תפס אותנו בהפתעה וכך גם לגבי השער. לאחר מכן זה היה קשה עבורנו להתמודד נגד שחקנים ברמה עולמית כמו מסי, היגואין או די מריה. עשינו כמה שגיאות טקטיות, אבל השחקנים נתנו את הכל. זה קשה להפריע ליריבה כשאתה בחיסרון מספרי. ב-20 הדקות הראשונות עשינו את זה, אבל לא לאחר מכן".

סמי חדירה הוסיף: "התוצאה הזו הולמת את מה שקרה, אבל עם קצת מזל היינו יכולים לסיים בתיקו. אני מצטער על השער העצמי. זה השער העצמי הראשון שכבשתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully