וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד צירפה את ילד הפלא אנג'לו הנריקס

החלוץ הצ'ילאני בן ה-18 מגיע לשדים האדומים, שישלמו עליו ארבעה מיליון ליש"ט. פלטשר שיחק 30 דקות במשחק ראווה

צפו במיטב הביצועים של הנריקס

מנצ'סטר יונייטד מאוד רוצה להחזיר לעצמה את תואר האליפות, שחמק לה ועבר ליריבה העירונית מנצ'סטר סיטי בתוספת הזמן של העונה שעברה. השדים האדומים גם מעוניינים לבנות לעצמם עתיד מבטיח והיום (שלישי), הם עשו צעד נוסף בכיוון עם החתמתו הצפויה של ילד הפלא הצ'ילאני אנג'לו הנריקס.

הכוכב בן ה-18 של אוניברסידד דה צ'ילה, מגיע ליונייטד בזכות הסכם של הקבוצה האנגלית עם הצ'ילאנית, לפיה תהיה ליונייטד זכות ראשונים על רכישתו עד ל-2014, תמורת ארבעה מיליון ליש"ט בלבד.

הנריקס הגיע היום בסתר לבדיקות רפואיות בבית החולים במנצ'סטר ולאחר שלוש שעות שם הוא נמצא כשיר ככל הנראה והחתימה הרשמית תתבצע בקרוב מאוד.

החלוץ החדש של יונייטד הוא יליד אפריל 1994 וב-27 המשחקים אותם שיחק עם אוניברסידד עד כה הוא מחזיק במאזן מרשים של 15 שערים. הוא זכה עם הקבוצה הצ'ילאנית בקלאוסורה של 2011 ובאפרטורה של 2012. בנוסף, הוא זכה לשלוש הופעות במדי הנבחרת עד גיל 20 ולהופעה בודדת בנבחרת עד גיל 23. המאזן הנהדר שם עומד על חמישה ושני שערים בהתאמה.

אלא שצירופו של הנריקס התגלה במהרה כידיעה המרגשת פחות של היום מכיוון היונייטד. במשחק ראווה שערכה הקבוצה בסקוטלנד מול אברדין המקומית (1:2 לאברדין), זכה הקשר דארן פלטשר לחצי שעת משחק, לראשונה מאז הודיעה כי הוא לוקח הפסקה מכדורגל בדצמבר 2011, בשל מחלה כרונית במעי הגס.

"אני מאושר, ראיתם את התגובה לה הוא זכה מהקהל של אברדין, זה היה נהדר, כל הכבוד להם", אמר אלכס פרגוסון, "אני מקווה שזו ההתחלה של החזרה עבור דארן. הוא מתמודד היטב עם המצב שלו ומה שראינו הערב היה מעודד מאוד".

עדכון ראשון: 19:00

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully