וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "עכשיו זו תהיה החלטה שלי אם להמשיך ברוסיה"

המאמן על החששות בהתאחדות הרוסית לגבי עתידו ערב האולימפיאדה: "הגישה שם מוטעית". קירילנקו: "חשוב שיישאר"

ערוץ 1 - אולימפיאדה

צפו בתקציר המשחק על מדליית הארד, באדיבות ערוץ 1

רגע אחרי שהוביל את נבחרת רוסיה לזכייה במדליית הארד בטורניר הכדורסל האולימפי בלונדון, נדרש דיוויד בלאט לשאלת עתידו כמאמן הנבחרת. המאמן הישראלי שחוזהו הסתיים ניהל לפני האולימפיאדה משא ומתן קצר עם ההתאחדות הרוסית ושמע שההחלטה לגביו תתקבל רק אחרי המשחקים, וכעת נראה שהכדור עבר למגרש שלו.

"לדעתי הגישה שלהם הייתה צריכה להיות שונה", אמר בלאט אחרי הזכייה. "ולא להתמקד במדליה או בהופעה בטורניר מסוים, אלא באיכות של הנבחרת באופן כללי ובפנים של התכנית שלנו. עכשיו זו תהיה ההחלטה שלי".

"כרגע אני צריך לנוח", המשיך בלאט. "ואני לא רוצה לדבר על האם אמשיך או לא. אני רוצה לדבר על איפה שהייתי כשהגעתי לכאן, כי בין אם אשאר ובין אם לא, אני יודע היום שהכדורסל הרוסי טוב יותר מהנקודה בה התחלתי. החוזה שלי הסתיים ואני צריך לחשוב מה העתיד צופן עבורי. מה שבטוח הוא שהניסיון שלי עם הבחורים הצעירים האלה ועם הנבחרת הזו והמדינה הזו יישאר איתי לכל החיים".

כוכב הנבחרת אנדריי קירילנקו התייחס גם הוא לאפשרות שבלאט יעזוב ואמר: "עבורי חשוב מאוד שהוא יישאר, אבל דיוויד הוא אדם בוגר. הוא יודע מה הוא עושה ושההחלטה שלו תשפיע עליו ועל המשפחה שלו, כך שהוא יחליט מה שהכי טוב עבורו".

בלאט חגג והצהיר: "המדליה היא גם עבור הספורט הישראלי"

רוסיה זכתה במדליית הארד אחרי ניצחון 77:81 על ארגנטינה

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully