וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף ליגת האלופות: כיאל וסלטיק מול הלסינגבורג

הקשר וקבוצתו הסקוטית יצטרכו לעבור את השבדים כדי להעפיל לשלב הבתים. גלדבאך - דינמו קייב, מלאגה - פנאתינייקוס

לא רק עירוני קרית שמונה הוגרלה היום (שישי) בשלב הפלייאוף של ליגת האלופות. הנציג הישראלי הנוסף בהגרלה, בירם כיאל, ינסה להעפיל לשלב הבתים יחד עם סלטיק. כדי לעשות זאת, יצטרכו אלופי סקוטלנד לגבור על אלופת שבדיה הלסינגבורג, שתארח את המשחק הראשון מבין שניים.

עוד במסלול האלופות: באזל השוויצרית, שהגיעה עד רבע גמר ליגת האלופות בעונה שעברה ואת סיבוב המוקדמות הקודם צלחה רק הודות לעצירת פנדל של השוער המצוין יאן זומר בתוספת הזמן מול מולדה הנורבגית, תפגוש הפעם את קלוז' הרומנית, שתארח את הגומלין. א.א.ל לימסול הקפריסאית תתמודד מול אנדרלכט הבלגית בניסיון להמשיך את רצף ההצלחות של הכדורגל הקפריסאי במפעל, בעוד דינמו זאגרב תארח בקרואטיה במשחק הראשון את מאריבור הסלובנית.

משחקים מעניינים יותר יהיו במסלול לקבוצות לא אלופות. מלאגה עמוסת הבעיות הכלכליות, תנסה לשכוח מהצרות בהופעת הבכורה שלה במפעל, כשתפגוש את פנאתינייקוס היוונית (המשחק הראשון בספרד). גם בורוסיה מנשנגלדבאך תערוך בכורה בליגת האלופות במתכונתה הנוכחית, והיא הוגרלה מול דינמו קייב החזקה. ליל תפגוש את קופנהאגן, אודינזה תתארח אצל בראגה הפורטוגלית ואילו פנרבחצ'ה תצא למשחק חוץ מול ספרטק מוסקבה במטרה להעביר את ההכרעה לטורקיה.

פלייאוף הליגה האירופית: רפאלוב מול קלוז'

גם משחקי שלב הפלייאוף של הליגה האירופית נקבעו היום, כשהפייבוריטיות להעפיל לשלב הבתים קיבלו הגרלות נוחות למדי. ליברפול המתחדשת תצא לסקוטלנד ב-23 באוגוסט כדי לפגוש את הארטס ותארח את הגומלין שבוע מאוחר יותר. אינטר, שהובכה עם הפסד ביתי 2:0 להיידוק ספליט אך עלתה בזכות 0:3 במשחק הראשון בקרואטיה, תיתקל בוואסלוי הרומנית. פיינליסטית העונה שעברה, אתלטיק בילבאו, תארח במשחק הראשון את הלסינקי, בעוד סמואל אטו ואנז'י מחצ'קאלה יפגשו את אלקמאר ההולנדית.

בין השגרירים, ליאור רפאלוב וקלאב ברוז' ינסו לכפר על ההדחה במוקדמות האלופות כשיפגשו את דברצן מהונגריה. גנק של אליניב ברדה תתארח במשחק הראשון אצל לוצרן השוויצרית, בשורותיה משחק כרגע אקס מכבי תל אביב דימיטאר רנגלוב.

משחקים נוספים (23 ו-30 באוגוסט):

אטרומיטוס - ניוקאסל
שריף טירספול - מארסיי
הורסנס - ספורטינג ליסבון
לאציו - מורה
טרומסו - פרטיזן בלגרד
שלאסק ורוצלאב - האנובר
מאת'רוול - לבנטה
הכוכב האדום בלגרד - בורדו
בורסאספור - טוונטה
ספרטה פראג - פיינורד
שטוטגרט - דינמו מוסקבה
פאוק סלוניקי - ראפיד וינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully