וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאל אורטגה הודיע על פרישה מכדורגל

הקשר הארגנטינאי, שידע ימים יפים בריבר פלייט ובנבחרת, סבל בשנים האחרונות מהתמכרות לאלכוהול ופרש בדפנסורס

אחרי יותר משני עשורים בכדורגל, עם הצלחות, נפילות ולא מעט שערוריות, אריאל אורטגה הודיע על פרישה מכדורגל. הקשר הארגנטינאי בן ה-38 החליט לתלות את הנעליים באופן סופי, לאחר שאת העונה האחרונה העביר בשורות דפנסורס בלגראנו מליגת המשנה. אורטגה ידע ימים יפים בריבר פלייט וגם הופיע 87 פעמים בנבחרת ארגנטינה, כוללל בשלושה מונדיאלים, אך בשנים האחרונות סבל מהתמכרות לאלכוהול וחווה משברים קשים בחייו האישיים.

'אל בוריטו' (החמורון) אורטגה החל את הקריירה בריבר פלייט ב-1991 וחזר אליה בהמשך לשתי קדנציות נוספות (2000-2002, 2006-2011), כך שבסך הכל זכה עם ריבר בחמש אליפויות ובגביע הליברטדורס (1996). ב-1997 יצא אורטגה לאירופה ושיחק בוולנסיה, אך התקשה להסתגל לחיים בפסרד והמשיך לסמפדוריה, פארמה ופנרבחצ'ה, לפני שחזר לארגנטינה וזכה באליפות עם ניואל'ס אולד בויס.

הקשר המוכשר, שהיה אהוב הקהל במונומנטל ונודע בעיקר בזכות השערים המרהיבים שכבש, השכיח בשנים האחרונות את הימים היפים ובייש את נעוריו. אורטגה לא הצליח להיגמל מהתמכרותו לאלכוהול, היה מעורב בתאונות דרכים שנבעו משיכרותו ובסופו של דבר גם נזרק מריבר פלייט שנואשה מהניסיונות להצילו. אחרי עונה רגועה בדפנסורס, החליט הקשר להגיד שלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully