וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות הליגה האירופית: בני יהודה הודחה על ידי פאוק

מרינקוביץ' (7) גרם לזהובים להאמין, אבל לאחר ההפסקה הם התפרקו וסיימו דרכם באירופה עם הפסד 4:1. מנשה הורחק

בני יהודה סיימה את דרכה באירופה. הקבוצה של דרור קשטן יצאה ליוון לאחר הפסד ביתי 2:0 מול פאוק סלוניקי, ולרגעים רבים במחצית הראשונה הערב (חמישי) האמינה בסיכוייה לבצע קאמבק מדהים, אך ארבע דקות של קריסה במחצית השנייה גרמו לה לאבד את שער היתרון ולהפסיד בסופו של דבר 4:1 בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. ננאד מרינקוביץ', המועמד לעבור בקרוב לפאוק, הדהים את המארחים בדקה השביעית, אבל אתנאסיאדיס ענה עם צמד במחצית השנייה (48 ו-52) כשבתווך גם הורחק שלו מנשה (50), ברטראן רובר חתם (79) וכך בני יהודה סיימה גם את השנה הרביעית הרצופה שלה במפעל ללא הגעה לשלב הבתים.

אף אחד לא נתן לבני יהודה סיכוי לפני המשחק. ביוון זלזלו ביריבה, בישראל אף אחד לא הרים את הכפפה בנוגע לשידור, ובדקה השביעית כולם נדרשו לאכול את הכובע. קסטוטיס איבשקביצ'יוס שלח כדור ארוך לעבר מרינקוביץ', שהפתיע את ההגנה השאננה של פאוק ומזווית אלכסונית ירה אל הרשת. פאוק נלחצה משער החובה וגם ביציעים החלו כבר להישמע קריאות בוז, אבל דינו אנדלובו רשם החמצה רשלנית ולא ניצל את ההזדמנות להשוות את המאזן הכללי. בני יהודה יצאה למספר מתפרצות מסוכנות וקיבלה את הצ'אנס לכבוש שער שני, אלא שהנאיביות הייתה בעוכריה.

את המחיר על אי ניצול המצבים במחצית הראשונה המצוינת, שילמו הזהובים מיד לאחר ההפסקה. אתנאסיאדיס הפעלתן, שהבקיע גם באצטדיון רמת גן, מצא את הרשת תוך כדי גלישה בדקה ה-48 והוציא את הרוח מהמפרשים של בני יהודה. שתי דקות לאחר מכן הגיע הצהוב השני של מנשה, ובדקה ה-52 אתנאסיאדיס כבש את השני שלו עם העקב והבטיח את הניצחון של היוונים. מכאן זה היה בעיקר חלוצי פאוק מול איינוגבה, שהחזיק מעמד עד הדקה ה-79, אז אתנאסיאדיס בישל לרובר הצרפתי את השלישי. המחליף דימיטריס פלקאס סגר עניין בדקת הסיום ושלח את קשטן לעבוד עם שחקניו לקראת פתיחת ליגת העל.

מהלך המשחק

דקה 5: בני יהודה איבדה כדור ברשלנות, אבל למזלה הבעיטה של גאורגיאדיס הסתיימה בידיים של איינוגבה.

דקה 7: גול! בני יהודה בדרך לקאמבק היסטרי? מרינקוביץ', שמועמד לעבור לפאוק, הדהים את היוונים עם שער חוץ יקר בבעיטה מדויקת מזווית אלכסונית, אחרי בישול של איבשקביצ'יוס. 0:1 לבני יהודה והיא כעת בפיגור 2:1 בסיכום המשחקים.

דקה 25: אנדלובו שלח את מרינקוביץ' בצד ימין. הסרבי התקדם נהדר ובעט טיל שחלף מעט מעל המשקוף. פלא שהיוונים בעקבותיו?

דקה 29: בני יהודה יצאה למתפרצת קטלנית, גלבאן העביר ימינה לאנדלובו, אבל החלוץ הדרום אפריקאי החמיץ לבדו מול השוער גליקוס שעצר עם יד ימין.

דקה 31: עוד מתפרצת של בני יהודה דרך אנדלובו, שהטעה את השומר שלו ובעט החוצה.

דקה 33: הזהובים יצאו לעוד התקפה טובה, אבל מנשה בחר לבעוט מזווית קשה בצד שמאל במקום לנסות כדור רוחב. בני יהודה נראית מצוין.

דקה 45: פאוק מנסה ללחוץ, אבל בעיקר משדרת לחץ. נגיחה של סלפינגידיס אחרי כדור קרן חלפה מעל המשקוף.

דקה 48: גול! איינוגבה יצא רע לכדור קרן, לינו הקשית מעליו למשקוף ועל הריבאונד היה אתנאסיאדיס שתוך כדי גלישה שלח אל הרשת. פאוק משווה ל-1:1 ומוליכה 1:3 בסיכום.

דקה 50: כרטיס אדום! מנשה ביצע עבירה מאחור וספג את הצהוב השני שלו במשחק. בני יהודה ב-10 שחקנים.

דקה 52: גול! ההתפרקות הושלמה. אטו קיבל כדור בצד ימין והעביר רוחב לעבר אתנאסיאדיס, שעם העקב שלח אל הרשת. 1:2 לפאוק ו-1:4 בסיכום שני המשחקים.

דקה 63: הגבהה מצד ימין הגיע לסלפינגידיס, שהקדים את השומר שלו עם התרוממות נהדרת ונגח החוצה.

דקה 71: אטו הנמרץ קיבל כדור בצד ימין וניסה לבעוט מזווית קשה, איינוגבה עצר בקושי.

דקה 73: פלקאס המחליף קיבל כדור באגף הימני ובעט היישר לידיו של איינוגבה.

דקה 79: גול! אתנאסיאדיס הנהדר עבר הפעם לתפקיד המבשל והעביר את הכדור שמאלה לרובר, שבעט שטוח לפינה הרחוקה של איינוגבה. 1:3 לפאוק.

דקה 85: פאוק יצאה לעוד התקפה טובה, פלקאס בעט בלי לעצור מ-16 מטרים, איינוגבה הדף לקרן.

דקה 90: גול! פאוק חדרה בקלות לרחבת בני יהודה, איינוגבה עצר את הדרד'לה של אתנאסיאדיס ופלקאס היה במקום כדי להרשית את הריבאונד. 1:4 מוחץ לפאוק.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, גל כהן, אביב חדד, כפיר אדרי, חסן אבו זייד, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, שלו מנשה (הורחק, 50), ננאד מרינקוביץ', פדרו גלבאן (ניר נחום, 56), דינו אנדלובו.

הרכב פאוק סלוניקי: פנאיוטיס גליקוס, לינו, אטו, בוגנאני קומאלו, גיורגוס קציקאס (כריסטוס אינצידיס, 37), גיורגוס פוטאקיס (ארגיס קאצה, 46), קוסטין לזאר, ברטראן רובר, גיורגוס גאורגאידיס, דימיטריס סלפינגידיס (דימיטריס פלקאס, 72), סטפנוס אתנאסיאדיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully