וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "הכסף מדבר יותר, אז שחקנים עוזבים"

9.8.2012 / 9:37

עוזר מאמן מכבי תל אביב התראיין לוואלה! ספורט ודיבר על הקיץ הקשה שעובר על הקבוצה. גודס: "בניית הסגל הסתיימה"

לאחר שלא מעט שחקנים עזבו אותה הקיץ, מכבי תל אביב עברה שידוד מערכות נרחב. גיא גודס התייחס בשיחה עם וואלה! ספורט לקבוצה המתחדשת ומודה כי מדובר בקיץ לא פשוט שעבר על הקבוצה."זה היה קיץ קשה. עזבו הרבה שחקנים. יחד עם זאת, הגיעו שחקנים חדשים, הקבוצה חדשה. יש הרבה עבודה כדי לחבר אותם וזה מה שנעשה", אומר גודס.

כיצד מכבי מתמודדת עם קבוצות באירופה, שהן בעלות תקציב הרבה יותר גבוה ממכבי?

"זה משהו שידוע וכבר דובר עליו. יש באירופה מועדונים עם תקציבים מאוד גדולים. מכבי זה שם מאוד גדול ומועדון מאוד מצליח באירופה. שחקנים רוצים להגיע למכבי, לפעמים אם הכסף מדבר יותר, אז הם הולכים למקומות אחרים, אבל זה בסדר. מי שמגיע לפה , מקבל מועדון מאוד תומך, שנותן במה עם חבר'ה טובים ואווירה טובה וזה מה שאנחנו יכולים להציע".

גיא גודס עוזר מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"מחכה לנו עבודה קשה, הקבוצה חדשה לגמרי". גודס/ברני ארדוב

"מחכה לנו הרבה עבודה", הוא המשיך. "הקבוצה היא חדשה לגמרי. תהיה לנו הכנה לא קלה לעונה. צריך לחבר את כולם, לעבוד קשה ולהתחבר בתקווה שהכל יהיה בסדר".

מה מאפיין את השחקנים שנבחרו לסגל?

"בדרך כלל מה שמאפיין זה שאנו בוחנים את האופי שלהם. זו השיטה שלנו והדרך של המועדון וגם לפי זה בנינו את הקבוצה עכשיו. פופס מנסה-בונסו החזיק בהצעות גבוהות מגלאטסראיי ומקאזאן ובסופו של דבר הוא העדיף את מכבי, כי זה מועדון שמגיע לטופ באירופה, ונותן במה לשחקנים. שחקנים קיבלו הרבה יותר כסף אחרי שהגיעו למכבי ושדרגו את עצמם כלכלית, מן הסתם הוא לקח גם את זה בחשבון".

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט עם עוזרו גיא גודס. ברני ארדוב
"דיוויד עושה עבודה מדהימה בנבחרת רוסיה". גודס ובלאט/ברני ארדוב

מכבי ת"א הודיעה אתמול כי החתימה ל-6 שנים את הפורוורד איתי שגב (17, 2.04) ששיחק בשנתיים האחרונות בקבוצת הנוער של אקדמיית הכדורסל של וינגייט. שגב שנולד בכפר תבור וגדל במחלקה הנוער של עמק יזרעאל, ישחק בעונה הקרובה בקבוצה הנוער של המועדון וייקח גם חלק בקבוצה הבוגרת של הצהובים.

"אני חושב שזו שיטה של מכבי בשנים האחרונות, לשתף שחקנים צעירים", מסביר גודס. "זה התחיל בשנה שעברה באדריאטית, כשהיו יותר משחקים ויותר דקות ועידן זלמנסון שותף במשחקים. זה מאוד חשוב למועדון, דבר שלא היה אם מסתכלים שנים אחורה, כשאז צעירים אולי קצת ברחו מהמועדון. עכשיו חבר'ה רואים שאם אתה טוב אתה יכול להגיע לבוגרים ובעבודה קשה אתה יכול להיות חלק מהמערכת הזאת. חשוב לנו החיבור עם השחקנים מהנוער, לכן זלמנסון ימשיך ואיתי שגב הצטרף", אומר המאמן.

צפויות החתמות נוספות של שחקנים בכירים בסגל של מכבי ?

"לא. בגדול בניית הסגל הסתיימה. נתחיל את האימונים ב- 28 באוגוסט".

לסיום, התייחס גודס לדיוויד בלאט, שעסוק בימים אלו עם נבחרת רוסיה והעפיל לחצי הגמר לאחר שניצח את ליטא."זה הישג גדול. במשך הרבה שנים דיוויד עשה שם עבודה מדהימה. הוא זכה בהמון מדליות ועכשיו הוא צריך לקבל ניצחון אחד מהשניים כדי לזכות בעוד מדליה. אנחנו תומכים בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully