וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדליסט הזהב הודה: "רימיתי בגמר השחייה"

קמרון ואן דר בורג, שזכה בזהב ב-100 מטר חזה באולימפיאדה, הודה שהשתמש בטכניקות לא חוקיות: "כולם כבר עושים את זה"

השחיין הדרום אפריקני קמרון ואן דר בורג, שזכה במדליית זהב במשחה ל-100 מטר חזה באולימפיאדה, הודה שהוא השתמש בטכניקות לא חוקיות במהלך הניצחון שלו על מדליית הזהב. מדובר במהלכים שאם השופטים היו רואים אותם, השחיין היה נפסל. על פי החוקים, במהלך משחה חזה מותר למשתתפים לתת "מכת דולפין" אחת מתחת למים אחרי המפגש עם הקיר, בעוד ואן דר בורד נתן שלוש דחיפות.

לטענתו, הוא לא היחיד. "אם אתה לא עושה את זה, אתה נשאר מאחור", אמר הדרום אפריקני, "אין ספק שזה דבר לא מוסרי, אבל אני לא מוכן להקריב את ההופעה שלי ואת העבודה הקשה שלי במשך ארבע שנים בשביל שמישהו אחר יעשה את זה ויחמוק מאשמה".

בעבר לא הורשו בכלל "דחיפות הדולפין", עם הגוף המעוקר והברכיים המכופפות. אבל החוקים שונו, בעיקר בגלל שהיפני קוסוקה קיטג'ימה הוסיף את הדחיפות הללו מתחת למים, באקט שהכעיס את היריבים. מאז הורשו השחיינים לתת "בעיטה" אחת כזאת, אך מתברר שהם עושים הרבה יותר.

"זה הגיע למצב שכולם עושים את זה, ומי שלא עושה את זה, מפסיד, כך שכולם מעוותים את החוק", אמר ואן דר בורג. וכך מתברר שגם בשחייה מתחילים לשקול שימוש בהילוכים חוזרים במצלמות הטלוויזיה כדי לקבל החלטות שיפוט. סביר להניח שאחרי ההצהרות האלו, יהיה שימוש של מצלמות בתחתית הבריכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully