וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורון פרקינס חתם רשמית בבי.סי דונייצק

אקס מכבי תל אביב, שהוזכר כמועמד, יעבור לאוקראינה וצפוי להרוויח 450 אלף דולרים. הקבוצה תשחק במוקדמות היורוליג

אקס מכבי תל אביב ומכבי חיפה, דורון פרקינס, לא ישחק בעונה הקרובה בישראל לאחר שחתם רשמית על חוזה בבי.סי דונייצק האוקראינית. הקבוצה, שזכתה באליפות אוקראינה בעונה החולפת, תתמודד במוקדמות היורוליג ותנסה להעפיל למפעל הבכיר באירופה. היא תתמודד ברבע גמר המוקדמות מול לה מאן הצרפתית.

פרקינס, שהפך לאחד משחקני המפתח של מכבי תל אביב בעונתו השנייה בקבוצה, נפצע בצורה קשה בברכו במהלך סדרת ההצלבה מול קאחה לבוראל וסיים את העונה. הוא שב במהלך העונה החולפת לשחק במדי קאנטו האיטלקית והעמיד ממוצעים של 11.1 נקודות, 6.2 ריבאונדים ו-3.3 אסיסטים בליגה האיטלקית.

פרקינס אף הוזכר מספר פעמים לאחרונה כמועמד לשוב לצהובים של דיוויד בלאט אך בסופו של דבר ההחתמה לא יצאה לפועל, בשל פערים במשא ומתן בין הצדדים, שעמדו על כ-300 אלף דולרים. בהודעה הרשמית באתר הקבוצה האוקראינית נכתב: "אחד משחקני ההגנה הטובים ביורוליג מצטרף לקבוצה". הרכז בן ה-29 צפוי להרוויח, על פי מקורות באוקראינה, 450 אלף דולרים לעונה.

* מלאגה, יריבתה תל אביב בשלב הראשון של הבתים ביורוליג , החתימה את הגארד ארל קלוואי , ששיחק במדי סביליה בשלוש השנים האחרונות. מדובר ברכז מנוסה ששיחק בעברו אף בציבונה זאגרב. יש לציין כי בעונה שעברה היו לא מעט דיווחים בספרד על מועמדותו של קלוואי למכבי תל אביב. הרכז שיחק במדי הוושינגטון וויזארדס בליגת הקיץ, ובעונה שעברה העמיד בסביליה ממוצעים של 7.6 נק', 3.1 אס ו- 1.6 ריב' ב--22.7 דקות משחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully