וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: מדליית הזהב של גבי דגלאס שווה 3 מיליון דולר

המתעמלת הצנומה, השחורה הראשונה שזוכה בקרב רב, הפכה ליקירת ארה"ב: אופרה התקשרה, קמפיינים מחכים, האמא חוגגת

ערוץ 1 - אולימפיאדה

באדיבות הערוץ הראשון

כלכלנים בארה"ב מעריכים כי הזכייה של גבי דגלאס אתמול (חמישי) במדליית הזהב בתחרות הקרב רב שווה לא רק את הכבוד הספורטיבי והערכה הבינלאומית להם זכתה. דגלאס, שהפכה למתעמלת השחורה הראשונה בהיסטוריה שזוכה בתואר, צפויה ליהנות עכשיו מארבע שנים של הכנסות כספיות, כפי שבעבר נהנו מהזכייה המתעמלות האמריקאיות מרי לו רטון, קרלי פטרסון ונסטיה ליוקין, שכבשו את לב האמריקאים.

מלבד להופעות הצפויות לה בתוכניות אירוח ועל שערי מגזינים, ההיסטוריה מלמדת שמתעמלות מצטיינות בארה"ב הופכות גם לאייקון שיווקי, וזוכות לקמפיינים מצד חברות קוסטמיקה וכו'. "היא הופכת ליקירה של אמריקה", אומר פרשן כלכלי אמריקאי שמתמחה בתחום השיווק, "כולם מאוהבים בה". על פי הערכתו, היא צפויה להכניס בין מיליון דולר ל-3 מיליון דולר בארבע השנים הקרובות, עד ריו 2016.

המתעמלת האמריקאית גבריאל דאגלס. רויטרס
חיוך ששווה מיליונים. דגלאס/רויטרס

רק בימים האחרונים היא הוסיפה 50 אלף עוקבים לחשבון הטוויטר שלה, ואתמול היא גם קיבלה טלפונים מאופרה ווינפרי, הזמרת ניקי מינאג' והקומיקאי סטיב הארווי. "עוד לא עיכלתי את זה", מודה דגלאס, "עכשיו אני רק רוצה ליהנות מהרגע".

יש לציין כי הנערה בת ה-16 הייתה מתעמלת עם הרבה פוטנציאל, אבל השינוי הגדול בחייה היה כשאמה החליטה לשלוח אותה לאקדמיה באייווה בגיל 14. "זו ההיתה ההחלטה הכי קורעת לב שעשיתי בחיי, להיפרד מהילדה שלי", אמרה האם, שמתגוררת בוויריג'יניה, "לא ישנתי בלילות, איבדתי שיער, השיערות שנשארו האפירו, סבלתי מסערת רגשות, כעסתי על עצמי. אחר כך הבנתי שאני רק רוצה שהילדה שלי תהיה לידי, אבל יש דברים גדולים יותר". מתברר שההחלטה הזאת התבררה כנכונה.

המתעמלת האמריקאית גבריאל דאגלס. רויטרס
בקרוב היא תנחת על הרגליים. דגלאס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully