וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פופס מנסה בונסו חתם לשנתיים במכבי תל אביב

2.8.2012 / 20:10

הפורוורד הבריטי יצטרף לאלופה ויחזק את הקו הקדמי של בלאט. מזרחי: "הוא היה מבוקש באירופה, אך העדיף אותנו"

זה היה צפוי, והערב (חמישי) זה כבר רשמי: פופס מנסה בונסו חתם לשנתיים במכבי תל אביב. הפורוורד של נבחרת בריטניה (28, 2.06 מ') הוא שחקן הרכש השביעי של דיוויד בלאט בקיץ החולף, לאחר צירופם של דייויד לוגאן, מורן רוט, ניק קיינר-מדלי, ריקי היקמן, גיורגי שרמדיני וסילבן לנדסברג.

בתקופה האחרונה היו למנסה בונסו מספר הצעות מרוסיה ומטורקיה, אולם השחקן העדיף את האלופה הישראלית, גם לאחר ששוחח מספר פעמים עם בלאט במסגרת הטורניר האולימפי בלונדון. מנסה בונסו, אנגלי ממוצא גנאי, נמנה על הסגל של דאלאס מאבריקס בעונת 2006/07 וניו אורלינס ב-2010/11, אולם את מרבית הקריירה שלו הוא עשה באירופה. השחקן עבר בבנטון טרביזו, גרנאדה ובדאלונה הספרדיות, צסק"א מוסקבה ו-וילבראן, כשאת העונה החולפת הוא העביר בבשיקטאש הטורקית.

אשתקד העמיד הפורוורד האתלטי ממוצעים טובים מאוד של 12.8 נקודות (62% ל-2, 66% מהעונשין) ו-7.8 ריבאונדים למשחק בליגה הטורקית. במשחק הראשון בטורניר האולימפי - מול רוסיה של בלאט - כיכב מנסה בונסו עם 22 נקודות (5 מ-8 ל-2, 12 מ-16 מהעונשין) ו-9 ריבאונדים, ובשני סיפק 13 נקודות ו-12 ריבאונדים.

יו"ר המועדון שמעון מזרחי אמר: "פופס מנסה-בונסו היה מבוקש מאוד הקיץ על ידי מספר קבוצות באירופה, אך העדיף להגיע למכבי תל אביב. השחקן משלים לנו את הפאזל בעמדת הסנטר בקבוצה".

צפו בחמשת המהלכים הגדולים של מנסה בונסו מהעונה החולפת בטורקיה

ובחלק מביצועיו בעונת 2010/11, אותה העביר בוילרבאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully