וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניס: אנדי רם ויוני ארליך ניצחו את פדרר ו-ואווינקה בזוגות

הצמד הישראלי חזר מפיגור ל-6:1, 6:7 (5), 3:6 על הצמד השוויצרי ויפגשו את האחים בוב ומייק בריאן מארצות הברית

ערוץ 1 - אולימפיאדה

התקציר באדיבות ערוץ 1
עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

אנדי רם ויוני ארליך, המדורגים במקום ה-41 ו-42 בעולם שנכנסו לטורניר האולימפי רק בזכות כרטיס חופשי שקיבלו מהמארגנים, הצליחו לרשום הערב (רביעי) הישג משמעותי כשעלו לרבע הגמר. הישראלים הצליחו לחזור מפיגור מערכה ל-6:1, 6:7 (5), 3:6 מול האלופים מבייג'ינג 2008, רוג'ר פדרר וסטניסלס ואווינקה השוויצרים. רם וארליך יפגשו ברבע הגמר את המדורגים מספר שלוש בעולם ואחת בטורניר, האחים בוב ומייק בריאן מארצות הברית.

טניסאים ישראלים אנדי רם, יוני ארליך במהלך המשחק שלהם מול רוג'ר פדרר וסטניסלס וואוניקה. רויטרס
ניצחון מרשים. ארליך ורם/רויטרס

ארליך ורם, שניצחו בסיבוב הראשון 6:7, 6:7 את מארק לופס ומרסל גרנולר מספרד, יתמודדו עכשיו מול המכשול הגבוה מכולם בדמות האחים בריאן, שנחשבים לזוג הטוב ביותר בעולם ואחד הטובים בהיסטוריה, שזכו ב-11 תארי גרנד סלאם בעבר והגיעו לשני גמרים השנה ולחצי גמר אחד. אגב, האחים בריאן ניצחו את ארליך ורם שלוש פעמים מתוך ארבעה גמרים בהם נפגשו ופעם נוספת ניצחו את אנדי רם ומקס מירני.

מבחינת רם וארליך מדובר באחד ההישגים הגדולים שלהם מאז חזרו לשתף פעולה. הישג שבא לאחר תקופה לא פשוטה מבחינתם, בה לא הצליחו לעבור יותר משני סיבובים בטורנירי גרנד סלאם. הערב, רם וארליך לא נלחצו ממערכה ראשונה חלשה והצליחו לחזור לעצמם ולשפר את הרמה שלהם בשתי המערכות הבאות והצליחו לנצח בצדק.

כזכור, רוג'ר פדרר שיחק מוקדם היום בטורניר היחידים שם ניצח 5:7, 3:6 את דניס איסטומין מאוזבקיסטן ועלה לרבע הגמר. לעומת זאת, סטניסלס ואווינקה הודח בסיבוב הראשון של טורניר היחידים ולמעשה סיים את דרכו בטורניר. הצמד השוויצרי לא שיחקו ביחד כמעט מאז אותה הזכייה בבייג'ינג 2008, כשבפעם הקודמת שהם שיתפו פעולה זה היה בגביע דייויס השנה, שם הם הפסידו לאחים בריאן.

שחקני טניס שוויצרים רוג'ר פדרר, סטניסלס וואוניקה. רויטרס
ירדו ברמה בשתי המערכות האחרונות. פדרר ו-ואווינקה/רויטרס

מהלך המשחק

מערכה ראשונה

השוויצרים פתחו את המשחק עם שבירה לאחר שפדרר ענה להגשה בהחזרה גאונית. הצמד הישראלי הצליח להשיג אפשרות שבירה על ההגשות של פדרר, שהצליח להרים את איכויות ההגשה שלו כמו שהוא יודע והזוג השוויצרי ב-0:2 אחרי שני אייסים של פדרר. השוויצרים הצליחו להשיג שבירה נוספת בדרך ל-0:3 אחרי שתי החזרות מדהימות של ואווינקה ופדרר. משחקון ההגשות של ואווינקה הלך קל מאוד וזה 0:4 לשוויץ. ההגשות של רם הצליחו להעלות את הישראלים על הלוח וזה 1:4. פדרר שמר על ההגשות שלו אחרי אייס נוסף ועלה ל-1:5. השוויצרים הצליחו לשבור במשחקון הבא בדרך ל-1:6 קל מאוד תוך 28 דקות.

מערכה שנייה

השוויצרים שמרו בקלות על ההגשות ועלו ל-0:1, אך גם הישראלים לא נבהלו ושמרו על ההגשות בדרך ל-1:1. פדרר שמר על ההגשה שלו על האפס וזה 1:2. הישראלים שמרו על ההגשות ואיזנו ל-2:2, אך ואווינקה שמר על ההגשה שלו על האפס בדרך ל-2:3. הישראלים שמרו על ההגשה, אבל גם השוויצרים וזה 3:4 לטובתם. הישראלים שמרו והשוו ל-4:4 וגם הצליחו לקחת את הנקודה הראשונה במשחקון הבא, אך פדרר התעלה והציג משחק רשת מצוין בדרך ל-4:5. שני הזוגות שמרו על ההגשות שלהם והמערכה הלכה לשובר שוויון, שם הצליח הזוג הישראלי להתעלות ולזכות בשובר השוויון השלישי שלהם בתחרות עד כה עם 5:7 וכפו סט שלישי.

מערכה שלישית

רם וארליך פתחו את המערכה טוב ושמרו על ההגשות שלהם בדרך ל-0:1. השוויצרים הצליחו לשמור על ההגשות, אך הישראלים שמרו על ההגשות שלהם ועלו ל-1:2. הישראלים הצליחו להשיג שבירה נוספת ועלו ל-1:3. רם וארליך הצליחו לשמור על ההגשות שלהם ועלו ל-1:4. שני הזוגות שמרו על ההגשות שלהם עד סוף המשחק ובסיום זה 3:6 לישראלים, שעולים לרבע הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully